Die regelt dat wel even hoor.Tara schreef:Zullen we Linlin eens gaan PB'en?tollerlover schreef:er gaat gewoon 1 iemand naar mexico en die neemt alle puppies mee voor alle gegadigden hier.
Fijn dat ze bij jullie opgevangen zit trouwens
Moderator: moderatorteam
Die regelt dat wel even hoor.Tara schreef:Zullen we Linlin eens gaan PB'en?tollerlover schreef:er gaat gewoon 1 iemand naar mexico en die neemt alle puppies mee voor alle gegadigden hier.

Goed plan, die haalt de honden ongetwijfeld met alle liefde op.Tara schreef:Zullen we Linlin eens gaan PB'en?tollerlover schreef:er gaat gewoon 1 iemand naar mexico en die neemt alle puppies mee voor alle gegadigden hier.
Muk schreef:Goed plan, die haalt de honden ongetwijfeld met alle liefde op.Tara schreef:Zullen we Linlin eens gaan PB'en?tollerlover schreef:er gaat gewoon 1 iemand naar mexico en die neemt alle puppies mee voor alle gegadigden hier.

Oh, dan zal ik ook maar niet vertellen dat Canita geheel zindelijk is, goed alleen kan blijven en goed overweg kan met katten en andere honden?Dee schreef:Zeg dat nou niet..
Haha nou ik was al flieft hoor!Casey schreef:Oh, dan zal ik ook maar niet vertellen dat Canita geheel zindelijk is, goed alleen kan blijven en goed overweg kan met katten en andere honden?Dee schreef:Zeg dat nou niet..![]()
Het is echt een schatje![]()
Kees
Foto'sCasey schreef:Jullie mogen anders wel opschieten want alleen mama (Canita) en 1 teefje zijn nog beschikbaarCanita gaat straks in bad en langs de tondeuze dan plaats ik, nieuwe fotos. Het is trouwens een extreem lief, zachtaardig e. Zorgzaam teefje. Echt een schatje.
Stop Canita maar in de kofferDaanie schreef:Wat een verhaal en wat een schattige haarbal is Canita.
Laat mijn zusje nu net in Mexico zitten en volgende week weer naar NL vliegen....mochten er echt geinteresseerden zijn![]()
En nee hier blijft het echt bij 2
Dee schreef:Hoe is het nou met Canita?
Ah dank je. Ik was ook wat vasthouden wat Canita betreftCasey schreef:Dee schreef:Hoe is het nou met Canita?![]()
Beetje weinig updates gegeven geloof ik
Pups zijn allemaal naar een goed huis gegaan, wel andere huizen dan in principe afgesproken maar vooruit. De kleinste is ietsjes langer gebleven omdat ik haar nog te klein vond voor de sterilisatieen die is uiteindelijk naar een collegaatje gegaan. Is een geweldig hondje aan het worden. Ook Canita zelf heeft een prima huisje gevonden. Uiteindelijk geldt dus: eind goed al goed. Ik moet wel zeggen dat ik voorlopig geen nestjes of pups in huis wil. Man wat een gedoe (en daar waren we natuurlijk ook totaal niet op voorbereid, dat hielp ook niet mee).
Groetjes,
Kees
Dinamito (mijn pseudo-puli) heeft daarentegen nog steeds geen huisje:Dee schreef: Ah dank je. Ik was ook wat vasthouden wat Canita betreftSorry, maar ze had me geraakt.
Maar fijn om te lezen dat ze allemaal goed terecht zijn gekomen. Daar is zeker wat werk in gaan zitten, maar ik had al gezegd dat ik respect heb voor wat je hebt gedaan.

Dank je voor de update.Casey schreef:Dinamito (mijn pseudo-puli) heeft daarentegen nog steeds geen huisje:Dee schreef: Ah dank je. Ik was ook wat vasthouden wat Canita betreftSorry, maar ze had me geraakt.
Maar fijn om te lezen dat ze allemaal goed terecht zijn gekomen. Daar is zeker wat werk in gaan zitten, maar ik had al gezegd dat ik respect heb voor wat je hebt gedaan.
![]()
Dit is de laatste foto die ik van Katy Perrita (het laatste, kleinste puppy) heb:
Hier was het hele nest nog compleet, inclusief de kaalgeschoren Canita:
Zoals te zien, geen luxe werpkist maar een oude, niet extreem schone varikennel. Nou ja, pups zijn gezond opgegroeid
Kees
En... euh.... Dinamito?Dee schreef: Ik heb serieus overwogen of Canita hier kon.
Heb jij hulp nodig ? Voor je opvang? Qua spullen ofzo. Ik begrijp dat het niet helemaal de bedoeling is.
Zo ja, wil je me dan even pben?