Moderator: moderatorteam

Het valt mee!! Vissen eet die op als ze zwak of dood zijn zeiden ze, maar je moet er idd niet veel te langszame vissen bij doen.Poffertje schreef:oei! kijk je uit dat hij niet teveel sloopt? Wij hebben heel kort een blauwe kreeft in het aquarium gehad, maar ze slopen alle planten en pakken elke vis die net te langzaam is..
Wel heel mooi beest
Niet luisteren naar wat ze in de winkel zeggen.. Dat zeiden ze ook tegen ons, maar er zijn toch net wat teveel vissen verdwenen die echt niet ziek waren. Planten blijven niet mooi en krijgen niet de kans om te groeien. Boomstam is perfect! Ze houden van schuilplaatsen.Cookie schreef:Het valt mee!! Vissen eet die op als ze zwak of dood zijn zeiden ze, maar je moet er idd niet veel te langszame vissen bij doen.Poffertje schreef:oei! kijk je uit dat hij niet teveel sloopt? Wij hebben heel kort een blauwe kreeft in het aquarium gehad, maar ze slopen alle planten en pakken elke vis die net te langzaam is..
Wel heel mooi beest
Ik heb zon soort boomstam waar die onder kan zitten en er mosballen zodat ie die kan slopen hahaa, en extra stevige planten gekocht
Oke bedankt voor de tip iig! Ik zal me ogen openhouden, hij zat daar ook met vissen en planten.. maarja misschien maakten hun het wel elke dag weer netjes, ik zal het even aankijken... nu is die iig nog braafPoffertje schreef:Niet luisteren naar wat ze in de winkel zeggen.. Dat zeiden ze ook tegen ons, maar er zijn toch net wat teveel vissen verdwenen die echt niet ziek waren. Planten blijven niet mooi en krijgen niet de kans om te groeien. Boomstam is perfect! Ze houden van schuilplaatsen.Cookie schreef:Het valt mee!! Vissen eet die op als ze zwak of dood zijn zeiden ze, maar je moet er idd niet veel te langszame vissen bij doen.Poffertje schreef:oei! kijk je uit dat hij niet teveel sloopt? Wij hebben heel kort een blauwe kreeft in het aquarium gehad, maar ze slopen alle planten en pakken elke vis die net te langzaam is..
Wel heel mooi beest
Ik heb zon soort boomstam waar die onder kan zitten en er mosballen zodat ie die kan slopen hahaa, en extra stevige planten gekocht
Ik hoop natuurlijk dat het bij jou anders zal zijn, maar ik heb er geen goede ervaring mee
sTefaniA schreef:Nou, dat is een amerikaanse kreeft, procambarus clarkii. Een vrouwtje zo te zien. Rovers, en ze kruipen je bak uit op zoek naar eten dus zorg er maar voor dat het deksel van je aquarium goed dicht is.
Ze komen in zowat iedere sloot voor in Nederland, het zijn exotische plaagdieren die de kreeftenpest dragen. Maar ze zijn wel eetbaar en je ziet ze vaak in de viswinkel liggen.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Nanna schreef:Cookie schreef: me vissen me planten