Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Fijne dierenarts gezocht in Haarlem
Moderator: moderatorteam
- *Annieke*
- Actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder & Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
Fijne dierenarts gezocht in Haarlem
Ik ga over een paar weekjes verhuizen naar Haarlem, en ben dus op zoek naar een dierenarts daar.
Weet iemand een goede dierenarts in Haarlem/Vijfhuizen?
Weet iemand een goede dierenarts in Haarlem/Vijfhuizen?
Zwitserse Witte Herder Luna, 8 jaar.
Mechelse Herder Fun, 6 maanden.
- annemick
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer
- Aantal honden: 1
Re: Fijne dierenarts gezocht in Haarlem
DA praktijk Kenaupark, zit er zelf na wat omzwervingen in de buurt en n.a.v. goede verhalen van andere hondenbazen al wat jaartjes 
- *Annieke*
- Actief
Bedankt annemick!
-
Maaike
- Zeer actief
Ik begrijp dat je van Hoofddorp naar Haarlem gaat? Ik ben erg tevreden met de mensen van Dierenkliniek IJweg in Hoofddorp. Goede, kundige mensen met het hart op de juiste plaats (en ze gaan er niet van uit dat je uit een ei komt, wat ik persoonlijk erg waardeer).
Anyway, ondanks dat het niet Haarlem is en je de dierenkliniek vast wel kent, ik zou er voor naar Hoofddorp blijven rijden
Anyway, ondanks dat het niet Haarlem is en je de dierenkliniek vast wel kent, ik zou er voor naar Hoofddorp blijven rijden
Groetjes van mij en een poot van Casper

**Ella**

**Ella**
-
magnum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 x-mechelse herders
Ik woon in Velsen-zuid, en ik ga als ik snel een DA nodig heb in Haarlem naar DZH of wel Dierenziekenhuis Haarlem.
Ik kwam met Magnum altijd in het DZA ofwel Dierenziekenhuis Amsterdam, die hebben hem daar ook van de dood gered, en waren zeer kundig en heel vriendelijk. Nu ik zelf 3 jaar geleden verhuist ben naar Velsen-zuid, kwam ik er achter dat ze ook een praktijk in haarlem hadden geopend, en dus ga ik daar nu naar toe in geval van snel naar een DA moeten.
Ze hebben alles bij de hand, en zijn zeer vriendelijk naar de beesten, en ook kundig.
Ik ben zeer tevre over ze.
Ik kwam met Magnum altijd in het DZA ofwel Dierenziekenhuis Amsterdam, die hebben hem daar ook van de dood gered, en waren zeer kundig en heel vriendelijk. Nu ik zelf 3 jaar geleden verhuist ben naar Velsen-zuid, kwam ik er achter dat ze ook een praktijk in haarlem hadden geopend, en dus ga ik daar nu naar toe in geval van snel naar een DA moeten.
Ze hebben alles bij de hand, en zijn zeer vriendelijk naar de beesten, en ook kundig.
Ik ben zeer tevre over ze.

- *Annieke*
- Actief
Bedankt Maaike en magnum!
Ja, ik ga idd van Hoofddorp naar Haarlem. Zit nu voor kleine dingetjes bij Lussing in Toolenburg, en titers doe ik bij Tannetje Koning in Amsterdam.
'Probleem' is dat ik geen auto heb, dus het is wel fijn als de DA in de buurt zit.
Ja, ik ga idd van Hoofddorp naar Haarlem. Zit nu voor kleine dingetjes bij Lussing in Toolenburg, en titers doe ik bij Tannetje Koning in Amsterdam.
'Probleem' is dat ik geen auto heb, dus het is wel fijn als de DA in de buurt zit.
-
Ischa
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Jack Russel
- Aantal honden: 1
Beste Magnum,
Bedankt voor je zeer reactie! Wij bij het Dierenziekenhuis Haarlem bieden zeer uitgebreide zorg voor huisdieren en staan dag en nacht klaar voor spoed. Zie ook onze website http://www.dierenziekenhuizen.nl
Groetjes,
Ischa.
Bedankt voor je zeer reactie! Wij bij het Dierenziekenhuis Haarlem bieden zeer uitgebreide zorg voor huisdieren en staan dag en nacht klaar voor spoed. Zie ook onze website http://www.dierenziekenhuizen.nl
Groetjes,
Ischa.