de fotograaf was achterover gevallen hahah en toch nog een foto maken.

Moderator: moderatorteam
Ik train wel de highjump maar hij vindt het zelf heel leuk om te springen dat doet ie dus uit zichzelf. Het is net een vlo.Mirella schreef:hij springt hoog,hoe werkt dat,of doet ie dat uit zichzelf?
ik heb er niet veel verstand van,maar is ie niet erg mager? wel een lief hoofd..
oke,knap!irwi schreef:Ik train wel de highjump maar hij vindt het zelf heel leuk om te springen dat doet ie dus uit zichzelf. Het is net een vlo.Mirella schreef:hij springt hoog,hoe werkt dat,of doet ie dat uit zichzelf?
ik heb er niet veel verstand van,maar is ie niet erg mager? wel een lief hoofd..
Hij is beslist niet mager maar ik probeer wel er wat bij te krijgen voor de winter maar helaas is dat niet zo gemakkelijk om dat op een verantwoorde wijze te doen.
Dat is zijn springpole waar hij naar springt die zit vast aan de ketting aan de boom. We hadden die voor de foto bewust heel hoog gehangen zodat ie niet bij het ijzer kwam maar na een paar sprongen hebben we het er maar afgehaald omdat ie toch gevaarlijk dichtbij het ijzer kwam. Het hek erachter is 1.80 meen ik dus ja dit is nog hoger.Meghan schreef:Waar springt hij nou naar in de lucht bij die boom? Die ijzeren kabel die daar hangt? Nee toch..![]()
Maar wat een ontzettend atletisch hondje heb je daar en wat een spieren!
Nu weet ik ook weer hoe een 'echte' pitbull eruit ziet.hoe oud is hij?
Een hond heeft altijd nog veel inwendig vet maar hij is idd niet een dikkertje ook geen aanleg voor.Ilupa schreef:Geen grammetje vet te zien inderdaad. Ook wel impressionant dat hij zo hoog kan springen. Ik zou bang zijn dat hij over het hek raakt en een ander hondje grijpt.
Dank je ik vind hem ook een hele lieve kop hebben.Kit schreef:Mooie kop heeft ie zeg!
hij zal wel erg "bezig" zijn waardoor zijn voedselinname meteen doorvliegt naar de energieverbranding![]()
Vet heeft ie idd niet, wel mooie spiertjes
wat een heerlijk ding is dat zeg.sTefaniA schreef:Hij heeft een Diesel lijfje, alleen is Diesel niet meer zo gespierd omdat hij gecastreerd is en ook al bijna 5 natuurlijk.
Wel een ander hoofd![]()
Ja Diesels ouders waren niet raszuiver en dan ook nog eens malteserXstaffordirwi schreef:wat een heerlijk ding is dat zeg.sTefaniA schreef:Hij heeft een Diesel lijfje, alleen is Diesel niet meer zo gespierd omdat hij gecastreerd is en ook al bijna 5 natuurlijk.
Wel een ander hoofd![]()
Heeft idd heel veel van elkaar, zal toch eens naar de fokker haahahah
Je kan daar niet tegenop voeren hoor, bij zo'n jonge actieve pitbull reu van net 1 jaar. Diesel was in het begin net zo mager en die kreeg een halve kg smuldier en dan nog restjes en koekjes de hele dag. Hij at alles bij elkaar zeker een kilo per dag, en je kan een hond van 11kg toch moeilijk twee kilo of meer per dag gaan voeren? Hij word vanzelf wel breder en zwaarder als hij ouder word.Vitalia schreef:Hij heeft idd een mooi kopje! Maar ik vind hem te mager, je mag de ribben voelen maar niet zien, zegt mijn DA. Hij lijkt wel een ladder!
Waarom is hij een buitenhond? Zoveel plaats neemt hij binnen niet in, zou ik denken. Ik hou ook zo niet van tralies, zie het nut er niet van in. Ik weet wel dat er anderen zijn met een andere mening, maar begrijp niet waarom hij in een hok moet
Vitalia schreef:Hij heeft idd een mooi kopje! Maar ik vind hem te mager, je mag de ribben voelen maar niet zien, zegt mijn DA. Hij lijkt wel een ladder!
Ik ken genoeg honden die niet eens in huis willen komen.Vitalia schreef:Ik denk, als ze mochten kiezen, dat allemaal wel liever bij de familie zijn.
Jouw dierenarts wil graag centjes verdienen met te dikke honden, is niet erg maar gelijk heeft ie niet.Vitalia schreef:Hij heeft idd een mooi kopje! Maar ik vind hem te mager, je mag de ribben voelen maar niet zien, zegt mijn DA. Hij lijkt wel een ladder!
Waarom is hij een buitenhond? Zoveel plaats neemt hij binnen niet in, zou ik denken. Ik hou ook zo niet van tralies, zie het nut er niet van in. Ik weet wel dat er anderen zijn met een andere mening, maar begrijp niet waarom hij in een hok moet
Ik zou hem weer eens moeten wegen ik denk dat ie nu zo een 16 kilo is ongeveer en zal uitzwaren naar 17, 18 kilo.sTefaniA schreef:Ja Diesels ouders waren niet raszuiver en dan ook nog eens malteserXstaffordirwi schreef:wat een heerlijk ding is dat zeg.sTefaniA schreef:Hij heeft een Diesel lijfje, alleen is Diesel niet meer zo gespierd omdat hij gecastreerd is en ook al bijna 5 natuurlijk.
Wel een ander hoofd![]()
Heeft idd heel veel van elkaar, zal toch eens naar de fokker haahahah![]()
Ik denk dat ze ook ongeveer even groot zijn? Diesel weegt nu ongeveer 13kg en toen hij jonger was en magerder zat hij tegen de 11kg.
Dank je.jenn90 schreef:Mooie hond en jemig wat een bilspieren heeft hij
Mijn hond zit al vanaf puppie in de kennel, de kennel is 3x2 meter. Meer dan genoeg bewegingsruimte, alleen hij is zo lui dat ie de hele dag in het nachthok in de kennel ligt of als de zon schijnt buiten zijn hok ligt. Tegen de tijd dat het etenstijd is komt ie met zijn kop naar buiten af en toe om te horen of de pannen rammelen zodat hij snel zijn eten krijgt.Vitalia schreef:Ja? Ik niet. Ik weet alleen dat ik het (hok) niet nodig vind. En als je dan een hok hebt, zorg er dan voor dat de hond bewegingsvrijheid heeft.
Wat zijn de omstandigheden van die honden die niet in huis willen komen, hoe leven ze? Hoe lang zitten ze al buiten? Zet jij je puppy maar eens buiten en ga dan naar binnen en laat de deur openstaan, we zullen wel zien hoe hij met "tegenzin" je huis binnen gaat.
Je hoeft helemaal geen uitleg te geven hoor. Het is jouw hond en jij maakt uit hoe je hem houdt.irwi schreef:Mijn hond zit al vanaf puppie in de kennel, de kennel is 3x2 meter. Meer dan genoeg bewegingsruimte, alleen hij is zo lui dat ie de hele dag in het nachthok in de kennel ligt of als de zon schijnt buiten zijn hok ligt. Tegen de tijd dat het etenstijd is komt ie met zijn kop naar buiten af en toe om te horen of de pannen rammelen zodat hij snel zijn eten krijgt.Vitalia schreef:Ja? Ik niet. Ik weet alleen dat ik het (hok) niet nodig vind. En als je dan een hok hebt, zorg er dan voor dat de hond bewegingsvrijheid heeft.
Wat zijn de omstandigheden van die honden die niet in huis willen komen, hoe leven ze? Hoe lang zitten ze al buiten? Zet jij je puppy maar eens buiten en ga dan naar binnen en laat de deur openstaan, we zullen wel zien hoe hij met "tegenzin" je huis binnen gaat.
Over een paar weken naar de show gaat de warmtelamp weer in de kennel en wordt ie op rust gezet zodat er gemakkelijker een speklaagje op komt.
De hond weet niet beter en is er volkomen tevreden mee. Speelgoed dat ik neerleg taalt ie niet naar heeft ie geen behoefte aan. Hij vermaakt zich met slapen en lekker met het koppie naar buiten en kijken wat er allemaal in de tuin gebeurd of in de keuken.
Enkel als er visite komt springt ie een gat in de lucht en vindt dan de aandacht heerlijk.
Mijne dierenarts antwoordde op mijn vraag over een voelposter die in haar wachtkamer hing. Jij vindt misschien dat ze geen gelijk heeft, ik wil echter liever haar raad opvolgen, ze heeft haar studies gedaan en ik neem aan dat ze weet wat ze zegt.irwi schreef:Jouw dierenarts wil graag centjes verdienen met te dikke honden, is niet erg maar gelijk heeft ie niet.Vitalia schreef:Hij heeft idd een mooi kopje! Maar ik vind hem te mager, je mag de ribben voelen maar niet zien, zegt mijn DA. Hij lijkt wel een ladder!
En Gunnar zou misschien in een ladder klimmen maar hij lijkt er niet op, als je nu zegt aangeklede spijker ja daar kan ik me wat bij voorstellen.
Hij zit in een buitenkennel omdat ik dat prettiger vindt. De kennel is ruim genoeg en hij krijgt genoeg quality time om zich goed te voelen. De hond weet niet beter dan dat zijn huisje is.
Ik heb nog een andere hond in huis die niet met andere honden kan. Ik zou continue moeten scheiden, op deze manier is het prettiger opgelost.