oh jij denkt ook aan fishfingers?Kit schreef:massam schreef:Kit schreef:renee-uk schreef:oh daar zijn de staffish weer, ook al is het er deze keer zo te lezen maar eentje
Meestal 3
ganin' up
Ja kliekjes.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
staffstigma
Moderator: moderatorteam
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: staffstigma

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
Omnomnomrenee-uk schreef:oh jij denkt ook aan fishfingers?Kit schreef:massam schreef:Kit schreef:
Meestal 3
ganin' up
Ja kliekjes.
-
teckeltoos
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Dat jij je hart wil luchten is prima maar jij doet precies hetzelfde als waar jij anderen van beschuldigd nl. een ander ras
bekritiseren.
ls het nou zo erg is wat er over jouw ras gezegd wordt en over de vooroordelen......overtuig me dan waarom jij voor
jouw ras gekozen hebt en niet voor een herder, bouvier of............teckel ?
Ik zou ook wel willen weten wat er in jouw ogen mis is met de teckel.
bekritiseren.
ls het nou zo erg is wat er over jouw ras gezegd wordt en over de vooroordelen......overtuig me dan waarom jij voor
jouw ras gekozen hebt en niet voor een herder, bouvier of............teckel ?
Ik zou ook wel willen weten wat er in jouw ogen mis is met de teckel.
- renee-uk
- Zeer actief
met spiced up baked beans?Kit schreef:Omnomnomrenee-uk schreef:oh jij denkt ook aan fishfingers?Kit schreef:Ja kliekjes.massam schreef: ganin' up

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Kit
- Erelid
renee-uk schreef:met spiced up baked beans?Kit schreef:Omnomnomrenee-uk schreef:oh jij denkt ook aan fishfingers?Kit schreef: Ja kliekjes.
OMNOMNOMNOMMMMMM
- renee-uk
- Zeer actief
spring op het vliegtuig kit!Kit schreef:OMNOMNOMNOMMMMMMrenee-uk schreef:met spiced up baked beans?Kit schreef:Omnomnomrenee-uk schreef: oh jij denkt ook aan fishfingers?

- Biet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull Mastiff, Border Terrier, XHollandse Herder
Nee, ze mocht toch: ze heeft een kanarie.Inge O schreef:maar we hadden het jou verboden dus wat doe je hier dan nogjolanda.S schreef:Ik zit er ook niet mee,hoor.
Nu ben ik natuurlijk een beleefd mens en vraag eerst om toestemming om nog mee te mogen forummen.![]()
?
Wiel
- jolanda.S
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
Ik vraag het alleen beleefd,zeg nergens dat ik ook zal luisteren.Inge O schreef:maar we hadden het jou verboden dus wat doe je hier dan nogjolanda.S schreef:Ik zit er ook niet mee,hoor.
Nu ben ik natuurlijk een beleefd mens en vraag eerst om toestemming om nog mee te mogen forummen.![]()
?
- Roompie
- Zeer actief
jolanda.S schreef:Ik vraag het alleen beleefd,zeg nergens dat ik ook zal luisteren.Inge O schreef:maar we hadden het jou verboden dus wat doe je hier dan nogjolanda.S schreef:Ik zit er ook niet mee,hoor.
?

- Kit
- Erelid
renee-uk schreef:spring op het vliegtuig kit!Kit schreef:OMNOMNOMNOMMMMMMrenee-uk schreef:met spiced up baked beans?Kit schreef: Omnomnom
Jezis Renee, ik las "spring uit het vliegtuig Kit!"
- renee-uk
- Zeer actief
dat zou ik toch nooit zeggenKit schreef: Jezis Renee, ik las "spring uit het vliegtuig Kit!"

- renee-uk
- Zeer actief
jij wil gewoon ook fishfingers komen etenInge O schreef:engelsen gaan misschien op een vliegtuig zitten maar wij zitten er toch meestal in hoorrenee-uk schreef: spring op het vliegtuig kit!![]()
.

- Kit
- Erelid
renee-uk schreef:dat zou ik toch nooit zeggenKit schreef: Jezis Renee, ik las "spring uit het vliegtuig Kit!"
Neee daarom vond ik het ook al zo raar!!
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
mum schreef:<knip>.......ik geef geen enkele tip omdat ik een staffkruising heb, want mijn lieve hond word over een kam geschoren met de rest van de nl staffies en aanverwanten, in de ogen van velen van lullie is hij niet eens meer een hond, hij is in die ogen een moordmachine die niet op zal geven........>knip<
Laatst gewijzigd door Podenji op 30 okt 2012 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- renee-uk
- Zeer actief
ik voorzie moord en doodslagInge O schreef:ja, mét zes honden als handbagagerenee-uk schreef:jij wil gewoon ook fishfingers komen etenInge O schreef:engelsen gaan misschien op een vliegtuig zitten maar wij zitten er toch meestal in hoorrenee-uk schreef: spring op het vliegtuig kit!![]()
.
.

- Kit
- Erelid
Podenji schreef:mum schreef:<knip>.......ik geef geen enkele tip omdat ik een staffkruising heb, want mijn lieve hond word over een kam geschoren met de rest van de nl staffies en aanverwanten, in de ogen van velen van lullie is hij niet eens meer een hond, hij is in die ogen een moordmachine die niet op zal geven........>knip<
Jij Arendsoog!
- renee-uk
- Zeer actief
dan kan witte veder niet ver weg zijnKit schreef:Podenji schreef:mum schreef:<knip>.......ik geef geen enkele tip omdat ik een staffkruising heb, want mijn lieve hond word over een kam geschoren met de rest van de nl staffies en aanverwanten, in de ogen van velen van lullie is hij niet eens meer een hond, hij is in die ogen een moordmachine die niet op zal geven........>knip<
Jij Arendsoog!

- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
kinderachtig ook, maar daarom niet minder grappigKit schreef:Podenji schreef:mum schreef:<knip>.......ik geef geen enkele tip omdat ik een staffkruising heb, want mijn lieve hond word over een kam geschoren met de rest van de nl staffies en aanverwanten, in de ogen van velen van lullie is hij niet eens meer een hond, hij is in die ogen een moordmachine die niet op zal geven........>knip<
Jij Arendsoog!
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- renee-uk
- Zeer actief
yup, ik denk dat ik maar eens een topic open.........Inge O schreef:kutherders ook hèrenee-uk schreef:ik voorzie moord en doodslagInge O schreef:ja, mét zes honden als handbagagerenee-uk schreef: jij wil gewoon ook fishfingers komen eten.
.

- Kit
- Erelid
-
amber81
Ik wil die lamp!Nanna schreef:Vitalia schreef: Wil iemand hier wat licht in de duisternis brengen aub?![]()
- Cookie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Hussel en teckel
Halleluja 
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Inge O schreef:kutherders ook hèrenee-uk schreef:ik voorzie moord en doodslagInge O schreef:ja, mét zes honden als handbagagerenee-uk schreef: jij wil gewoon ook fishfingers komen eten.
.
Dringt nou pas tot me door: mijn ras wordt verdorie hiermee ook verketterd.

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Jij dacht dat kutherders altijd glijbaanruggen hebben, maar plofcollies zijn ook kutherders 
-
Ennath
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna! - Aantal honden: 4
Ik wil best wel eens bij je langskomen maar dan toch zeker niet om fishfingers te eten. Die dingen kunnen we hier ook gewoon krijgen hoor.renee-uk schreef:jij wil gewoon ook fishfingers komen etenInge O schreef:engelsen gaan misschien op een vliegtuig zitten maar wij zitten er toch meestal in hoorrenee-uk schreef: spring op het vliegtuig kit!![]()
.
Ik denk trouwens dat het morgen wel eens gebakken aardappeltjes, fishfingers en bietensla zou kunnen worden. Dit in het kader van de bezuinigingen.
-
Ennath
- Zeer actief
Ach kom op zeg: de gemiddelde plofcollie is het herderen allang verleerd hoor.Marjoleine schreef:Jij dacht dat kutherders altijd glijbaanruggen hebben, maar plofcollies zijn ook kutherders
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, daarom is het ook een kutherder. Kan niet eens herderenEnnath schreef:Ach kom op zeg: de gemiddelde plofcollie is het herderen allang verleerd hoor.Marjoleine schreef:Jij dacht dat kutherders altijd glijbaanruggen hebben, maar plofcollies zijn ook kutherders
-
Ennath
- Zeer actief
Daar is maar één antwoord op .............................. proest!Marjoleine schreef:Ja, daarom is het ook een kutherder. Kan niet eens herderenEnnath schreef:Ach kom op zeg: de gemiddelde plofcollie is het herderen allang verleerd hoor.Marjoleine schreef:Jij dacht dat kutherders altijd glijbaanruggen hebben, maar plofcollies zijn ook kutherders
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Ennath schreef:Daar is maar één antwoord op .............................. proest!Marjoleine schreef:Ja, daarom is het ook een kutherder. Kan niet eens herderenEnnath schreef:Ach kom op zeg: de gemiddelde plofcollie is het herderen allang verleerd hoor.Marjoleine schreef:Jij dacht dat kutherders altijd glijbaanruggen hebben, maar plofcollies zijn ook kutherders
Zég...
Mijn herders kunnen prima herderen. Ze zijn alleen veel snuggerder als die stomme duitsers, mechelaars en aanverwanten.... ze verdommen het gewoon omdat ze toch hun bikken wel krijgen.
Trouwens, ze hoeven alleen maar mooi te wezen en je hebt nu eenmaal werkpaarden en sierpaarden.

- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Jouw herders hebben gewoon een enorm gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel.
Echt, volkomen normloos
Echt, volkomen normloos