Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
staffstigma
Moderator: moderatorteam
-
mum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): een hondje
- Aantal honden: 1
staffstigma
Ik vraag hier niets meer, want ik weet wat het antwoord is omdat ik een staffkruising heb, ik zeg hier niks meer omdat ik een staffkruising heb, ik geef geen antwoord op rasgebonden vragen of kwesties omdat ik een stafford heb, in de ogen van velen van jullie ben ik een soort wereldvreemde die niks van honden afweet en moet ik juist omdat ik een stafford heb alles afweten van hondentaal en gedrag alsof ik Cesar Millan heette
ik geef geen enkele tip omdat ik een staffkruising heb, want mijn lieve hond word over een kam geschoren met de rest van de nl staffies en aanverwanten, in de ogen van velen van lullie is hij niet eens meer een hond, hij is in die ogen een moordmachine die niet op zal geven, hij is sowieso al bedorven door zijn rasafkomst, ondanks dat hij 4 begrijpende baasjes heeft, die zijn ras snappen en aanjuichen, begrijpt hondenminnend internet niets van mijn liefde voor mijn hond, ondanks dat ik een hekel aan tekkels heb, veroordeel ik geen tekkel of tekkelminnend mens, als je van honden houd waardeer ik U om die eigenschap, er is voor mij geen enkel voordeel te halen uit continue op tekkels afgeven of de mensen die dit soort hondjes leuk vinden, ik hou nu eenmaal van staffords en aanverwanten en zal tot in den treure toe doorgaan met mijn ras te verdedigen, ja ik weet wat ik in huis heb en ik weet waar toe zijn bek in staat is, en nee ik ben geen laagopgeleide aso met een bijbehorende vechtjoekel, sommige mensen hie doen er goed aan om zichzelf eens onder de loep te nemen.
ik geef geen enkele tip omdat ik een staffkruising heb, want mijn lieve hond word over een kam geschoren met de rest van de nl staffies en aanverwanten, in de ogen van velen van lullie is hij niet eens meer een hond, hij is in die ogen een moordmachine die niet op zal geven, hij is sowieso al bedorven door zijn rasafkomst, ondanks dat hij 4 begrijpende baasjes heeft, die zijn ras snappen en aanjuichen, begrijpt hondenminnend internet niets van mijn liefde voor mijn hond, ondanks dat ik een hekel aan tekkels heb, veroordeel ik geen tekkel of tekkelminnend mens, als je van honden houd waardeer ik U om die eigenschap, er is voor mij geen enkel voordeel te halen uit continue op tekkels afgeven of de mensen die dit soort hondjes leuk vinden, ik hou nu eenmaal van staffords en aanverwanten en zal tot in den treure toe doorgaan met mijn ras te verdedigen, ja ik weet wat ik in huis heb en ik weet waar toe zijn bek in staat is, en nee ik ben geen laagopgeleide aso met een bijbehorende vechtjoekel, sommige mensen hie doen er goed aan om zichzelf eens onder de loep te nemen.
life is good
-
Caat*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berger Piekhaar ;)
- Aantal honden: 3
Re: staffstigma
?
edit: reactie op TS, niet op tara
edit: reactie op TS, niet op tara
Laatst gewijzigd door Caat* op 29 okt 2012 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Wat een frustraties! Lighten up 
Edit: naast de komma zit de punt......
Edit: naast de komma zit de punt......
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Wat een onzin zeg. Er zijn genoeg mensen op het forum die zelf dol zijn op staffords/ze zelf hebben. En mensen die ze niet hebben, vinden het vaak best leuke honden voor mensen. Alleen niet voor andere honden.
En de paar ongenuanceerde opmerkingen die worden gemaakt, negeer je.
Tenslotte wordt er ook over swiffers, plofcollies, k***likkers of weet-ik-veel-wat gepraat.
Je kunt ook té lange tenen hebben, hè?
En de paar ongenuanceerde opmerkingen die worden gemaakt, negeer je.
Tenslotte wordt er ook over swiffers, plofcollies, k***likkers of weet-ik-veel-wat gepraat.
Je kunt ook té lange tenen hebben, hè?

- dagmar88
- Zeer actief
- semmyboy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De duitse herdershond!
-
Punzel
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Lucht het op? Ik vraag me ook af wat ik nog op dit forum doe, met mijn kutherder. 
- Zilla
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso Italiano en Staffordshire Bull Terrier
-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Nou veel geluk ermee dan maar hè.mum schreef:Ik vraag hier niets meer, want ik weet wat het antwoord is omdat ik een staffkruising heb, ik zeg hier niks meer omdat ik een staffkruising heb, ik geef geen antwoord op rasgebonden vragen of kwesties omdat ik een stafford heb, in de ogen van velen van jullie ben ik een soort wereldvreemde die niks van honden afweet en moet ik juist omdat ik een stafford heb alles afweten van hondentaal en gedrag alsof ik Cesar Millan heette
Gr. Aniek

- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Het zal de tijd van het jaar wel wezen, Lieke, vergeet de K*tbouviers en k*tpoedels niet.
En dan nog de verwende blaffende ratten die men wawa's noemt ,die labradoedels die eigenlijk geen bestaansrecht hebben, de overgefokte cavaliertjes, de buldoggen, die goldens die eigenlijk bartsmidhondjes zijn. (ik zal nog een heeeeeleboel vergeten zijn)
Maar ja wat zeur ik nou, ik héb niet eens een hond, zelfs geen hamster dus.
Hé best wel lekker je frustraties er uit bleren.
Wie volgt?
En dan nog de verwende blaffende ratten die men wawa's noemt ,die labradoedels die eigenlijk geen bestaansrecht hebben, de overgefokte cavaliertjes, de buldoggen, die goldens die eigenlijk bartsmidhondjes zijn. (ik zal nog een heeeeeleboel vergeten zijn)
Maar ja wat zeur ik nou, ik héb niet eens een hond, zelfs geen hamster dus.
Hé best wel lekker je frustraties er uit bleren.
Wie volgt?
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
allemachtig mum, ik heb wel eens minder taal- en schrijffouten in jouw stukjes gezien 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Ik dacht al wat is toch mijn probleem
-
Annamarie
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Franse Bulldog
Bullmastiff - Aantal honden: 2
Ik kan me jou frustratie wel een beetje voorstellen.
Het valt me op dat je hier met sommige rassen niet serieus word genomen.
Of je hond moet heel dicht bij de wolf staan, of je moet met een flexilijntje lopen.
Of je hond moet heel dicht bij de wolf staan, of je moet met een flexilijntje lopen.
- herejede
- Zeer actief
Ik heb valse rottweilers, een adhd russel en een k...teckel
So what.......
So what.......
-
Safari
Ik heb platsnuiten, rook shag maarrrrrrr heb geen joggingbroek
Ik heb een harembroek

Ik heb een harembroek
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Canidae
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix
Als je hond het maar snapt, toch..?mum schreef:.........begrijpt hondenminnend internet niets van mijn liefde voor mijn hond.........
-
Vitalia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino
Lagotto Romagnolo - Aantal honden: 4
-
Angelique.
Oke dan
Als het maar oplucht
Als het maar oplucht
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ik vind het een lastig stukje om te lezen, na zin 4 ben ik afgehaakt 
- Meissie
- Actief
- Mijn ras(sen): Boomertje, een groenendaeler, 3 mudi's en 2 kruising kroaatjes
- Aantal honden: 7
mum schreef:Ik vraag hier niets meer, want ik weet wat het antwoord is omdat ik een staffkruising heb, ik zeg hier niks meer omdat ik een staffkruising heb, ik geef geen antwoord op rasgebonden vragen of kwesties omdat ik een stafford heb, in de ogen van velen van jullie ben ik een soort wereldvreemde die niks van honden afweet en moet ik juist omdat ik een stafford heb alles afweten van hondentaal en gedrag alsof ik Cesar Millan heette
En als je het accepteert, kost het je veel minder energie.........
- Saschesfloor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairn Terrier
Tja, ik heb vervelende takke terriers... Daar lees ik ook genoeg vooroordelen over. Zolang IK ze maar leuk vind denk ik dan maar. Je kan een forum ook te serieus nemen.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
-
Punzel
- Zeer actief
Zucht.. Ik wilde hier nog een serieuze reactie typen ook. Maar dat doe ik maar niet. Behalve dat zo het hele forum wel kan vertrekken want op elk ras hier wordt wel eens wat gezeurd en afgekraakt.
Bovendien heeft niet hondenbeminnend Nederland (?) op dit forum een hekel aan staffords. Enkel aan die wie zo'n tokkiebaas hebben en hun hond niet goed bijhouden. Wat jij dus wel doet blijkbaar. Dus je hoeft je helemaal niet aangesproken te voelen en/of te verdedigen.
Oeps. Deed ik toch nog serieus.

Bovendien heeft niet hondenbeminnend Nederland (?) op dit forum een hekel aan staffords. Enkel aan die wie zo'n tokkiebaas hebben en hun hond niet goed bijhouden. Wat jij dus wel doet blijkbaar. Dus je hoeft je helemaal niet aangesproken te voelen en/of te verdedigen.
Oeps. Deed ik toch nog serieus.
En voor zover ik weet zijn flexilijntjes ook niet altijd even geliefd hier. Maargoed, iedereen heeft altijd wel iets wat ie niet aanstaat. En toch posten we nog allemaal gezelligAnnamarie schreef:Ik kan me jou frustratie wel een beetje voorstellen.
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb zo'n k*t rottweiler, maar voel me hier best wel thuis. 
Laatst gewijzigd door thom op 29 okt 2012 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.

-
Punzel
- Zeer actief
Ooh rottweilers zijn zo leuk. We hebben er eentje op het asiel en die is zooo lief. Ze zit er ook al een jaar en elke keer als ik er ben dan moet ik gewoon even met haar knuffelen. Dan gaat ze zo helemaal tegen me aanhangen en op schoot liggenthom schreef:Ik ben zo'n k*t rottweiler, maar voel me hier best wel thuis.
Geheel offtopic, maar hé, laten we eens positief doen
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Schrijf ik nou echt ik BEN zo'n k*t rottweiler..Punzel schreef:Ooh rottweilers zijn zo leuk. We hebben er eentje op het asiel en die is zooo lief. Ze zit er ook al een jaar en elke keer als ik er ben dan moet ik gewoon even met haar knuffelen. Dan gaat ze zo helemaal tegen me aanhangen en op schoot liggenthom schreef:Ik ben zo'n k*t rottweiler, maar voel me hier best wel thuis.![]()
en eigenlijk wil ik haar hebben maar dan vreet ze mijn katten op
![]()
Geheel offtopic, maar hé, laten we eens positief doen

-
Vitalia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino
Lagotto Romagnolo - Aantal honden: 4
Wij hebben ook "gevaarlijke honden" zelfs de mensen die ze goed kennen, zijn soms bang dat ze agressief zullen zijn tegenover hun hond
Wij trekken het ons niet meer aan en lachen eens met die personen, ik kan me niet druk maken om andermans ongegronde angsten. Mijn honden zijn schatjes en engeltjes en daarmee uit.
Ik maak me drukker in het feit dat zoveel mensen denken dat mijn Gioia een poedel is!
Wij trekken het ons niet meer aan en lachen eens met die personen, ik kan me niet druk maken om andermans ongegronde angsten. Mijn honden zijn schatjes en engeltjes en daarmee uit.
Ik maak me drukker in het feit dat zoveel mensen denken dat mijn Gioia een poedel is!

[/url]

TARAK