Iemand dat ooit besteld? Is dat een beetje kvv-achtig?
Nu geef ik Lotgering, zit er verschil tussen Lotgering en Lupa?
Moderator: moderatorteam
Lupa KVV heb ik nooit gevoerd, dus dat weet ik niet. T paardenvlees is enkel spiervlees, dus niet compleet.Sanne&Bo schreef:Lupa Kvv is me wel duidelijk, maar nu keek ik bij de Lupa barf producten en zie ik bij bv paard staan --> Paardenvlees gemalen.
Iemand dat ooit besteld? Is dat een beetje kvv-achtig?![]()
Sanne&Bo schreef:Lupa Kvv is me wel duidelijk, maar nu keek ik bij de Lupa barf producten en zie ik bij bv paard staan --> Paardenvlees gemalen.
Iemand dat ooit besteld? Is dat een beetje kvv-achtig?![]()

nathalie schreef:Ik heb die soort nog nooit gehad. Voer nu wel een aantal maanden Lupa, maar doe er geen bestelling meer.
Moest nu twee weken wachten op ee leveri g van meer dan 250 euro. Waarbij er weer niet alles bij zat en ook nog eens verkeerde producten. Als dit nou eens een keer gebeurt, maar mij bestelling heeft tot nu toe nog maar 1 keer geklopt.

Sinds ik het standaard meld bij de bestelling dat ik graag wil weten of er iets ontbreekt heb ik daar geen problemen meer mee.dagmar88 schreef:Inderdaad ook regelmatig dingen die ontbreken en vrij lang wachten.
Ik baseer wel mijn menu daar op en heb dat uitgelegd en gevraagd of het dan tenminste vooraf aangegeven kan worden.
Maar helaas pindakaas.
Heeft even geduurd, maar hij was nog niet ontdooit.Sanne&Bo schreef:
Veronique; graag! Ff kijken hoe t eruit ziet![]()