Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik werd net bijna aangevallen door een man..

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Ik werd net bijna aangevallen door een man..

Ongelezen bericht door marian* »

De drugs waren gisteren zeker gratis of zo :denken:
Goed gehandeld :ok:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Fizgig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Fizgig »

Ik vind een stempel dan weer niet zo erg. Want dan steken mensen de straat al over als ze ons aan zien komen en dat scheelt weer voor de stress. Als een hond aan de overkant loopt, kan ik Bruno er wel van weerhouden uit te vallen, als ze vlak langs ons moeten, niet.

Ik spreek mensen sowieso niet op straat eigenlijk, alleen in het loslooppark. En dan is Bruno altijd rustiger, meer ruimte en hij loopt nu even aangelijnd door zijn gebroken teen. Dus dan kun je wel even een praatje maken en dan vertellen we hoe we met Bruno omgaan en hoe hij is. Dat werkt wel, dan kijken mensen je niet met de nek aan maar snappen dat je je pappenheimertje wel kent en ermee om kunt gaan.
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Jip schreef:
toots schreef:
Dat is misschien wel wat grof gezecht.
Maar voor mij met mijn kleine hondje. Komt zo'n vent die scheld en vloekt met 3 herders die Grommen wel heel vals over.
Ze vertonen iig geen noormaal gedrag in mijn ogen. Maar dat kan ook niet anders met zo'n baas.

Zijn vrouw kom ik ook regelmatig tegen en die is niet anders trouwens. Alleen zij vermijd wel de echte drukke plekken. En komt nooit heel dicht bij andere honden. Dus heeft niemand last van verder.
Dat vind ik dan zo jammer he......ik liep ook met een uitvallende Herder ....ik baalde er zelf enorm van en was er druk mee aan het trainen wat trouwens erg goed ging.......na een paar weken viel de hond niet meer uit en ging keurig zitten om zijn brokje te krijgen..... :wink:

Maar die paar weken dat ik met een uitvallende Herder liep blijven intressanter om over te roddelen dan de jaren dat ik met een keurig naast me volgende Herder liep..... :19:

Je krijgt meteen een stempel ......
Ik denk dat Toots het precies andersom bedoelt.
Dat ze zich kan voorstellen dat de honden zo worden doordat hun baas zulk gedrag vertoont.
:zweep:
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Mojuan schreef:
EstherK schreef:Ik lees over twee mensen die elkaar uitschelden. Verbale agressie van 2 kanten. Niets meer en niets minder.

Jij stelt je op als slachtoffer van het gebeuren. Misschien vertelt die meneer op een ander forum dat een vrouw hem uitschold en vervolgens haar "pitbull" op hem afstuurde. Niet dat ik dat terecht vind overigens. :wink:
Ja wie weet zegt hij dat wel :mrgreen:

Maar natuurlijk komt zoiets van twee kanten, alleen die man heeft het veroorzaakt door zijn gedrag, en hij wilde me nog even een klap komen brengen ook.
Dat vind ik toch een klein beetje ver gaan, vind je niet dan?

Hij vond het schijnbaar heel normaal om met zijn agressief uitvallende hond op mijn honden af te lopen en mij niet de kans te geven om even rustig door te lopen zonder dat de honden kans zagen bij elkaar te komen.
Als ik dan beleefd (want ja, ik vroeg dit écht heel beleefd) vraag of hij heel eventjes zou willen wachten zodat ik rustig door kan lopen, en hij gaat meteen staan schelden en een grote mond geven, en alsnog stevig doorlopen waardoor het dus een haartje scheelde of de honden klapten in elkaar, tja... :19:
Met andere mensen in de buurt maak ik zulke dingen nooit mee, iedereen houdt hier op een hele leuke manier rekening met elkaar, en er is echt nooit gezeur tussen de hondenmensen onderling.
Dat dikgedrukte snap ik gewoon niet. Als mijn honden plassen dan plassen ze en als er iemand passeert al dan niet me uitvallende hond dan is het aan mij om mijn eigen honden even te laten blijven of ze nu ontlasten of niet.
Heb overigens liever dat iemand met een uitvallende hond mij passeert dan dat ik ervoor ga lopen. Loop liever achter iemand die met een uitvallende hond loopt/of een hond die graag kennis wil komen maken.
Mojuan
Zeer actief

blondie schreef:
Mojuan schreef:
Hij vond het schijnbaar heel normaal om met zijn agressief uitvallende hond op mijn honden af te lopen en mij niet de kans te geven om even rustig door te lopen zonder dat de honden kans zagen bij elkaar te komen.
Als ik dan beleefd (want ja, ik vroeg dit écht heel beleefd) vraag of hij heel eventjes zou willen wachten zodat ik rustig door kan lopen, en hij gaat meteen staan schelden en een grote mond geven, en alsnog stevig doorlopen waardoor het dus een haartje scheelde of de honden klapten in elkaar, tja... :19:
Met andere mensen in de buurt maak ik zulke dingen nooit mee, iedereen houdt hier op een hele leuke manier rekening met elkaar, en er is echt nooit gezeur tussen de hondenmensen onderling.
Dat dikgedrukte snap ik gewoon niet. Als mijn honden plassen dan plassen ze en als er iemand passeert al dan niet me uitvallende hond dan is het aan mij om mijn eigen honden even te laten blijven of ze nu ontlasten of niet.
Heb overigens liever dat iemand met een uitvallende hond mij passeert dan dat ik ervoor ga lopen. Loop liever achter iemand die met een uitvallende hond loopt/of een hond die graag kennis wil komen maken.
Ja maar ik ben jou niet, en deze man passeerde niet, hij kwam regelrecht achter mij aan, en op me af.
Hij maakte absoluut geen aanstalte om om mij heen te gaan, integendeel, hij liep gewoon recht op mij en mijn honden af.
Het is lastig om precies uit te leggen hoe een situatie in elkaar zit, een filmpje zou in deze zeer handig zijn :F:
Maar hoe dan ook (zoals ik al zei) is niemand perfect, en op dat moment had ik niet door dat hij achter mij aan kwam lopen, dat zag ik te laat.
Ik wilde gewoon lekker doorlopen zonder gezeur, en die kans kreeg ik niet.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

toots schreef:Blaffen,brommen,happen,springen.

2 ervan lopen met Gentel Leaders en nog zijn ze niet in toom te houden.

Niet mijn probleem. Maar ga dan niet tussen de drukte lopen in een losloop recreatie gebied. En lopen schelden op alles en iedereen.
Ik bedoel wij kunnen er niks aan doen dat hij zijn honden niet onder appel krijgt.
Ook aangelijnde honden mogen er lopen :19: als ik zie dat iemand zijn hond aangelijnd heeft zou ik mijn honden heel snel aanlijnen overigens... er zal wel een reden voor zijn (loops, agressie, blessure etc.)
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Mojuan
Zeer actief

malinois schreef:

Niet mijn probleem. Maar ga dan niet tussen de drukte lopen in een losloop recreatie gebied. En lopen schelden op alles en iedereen.
Ik bedoel wij kunnen er niks aan doen dat hij zijn honden niet onder appel krijgt.
Ook aangelijnde honden mogen er lopen :19: als ik zie dat iemand zijn hond aangelijnd heeft zou ik mijn honden heel snel aanlijnen overigens... er zal wel een reden voor zijn (loops, agressie, blessure etc.)
Jawel, daar heb je wel gelijk in.
Maar aan de andere kant vind ik het nogal kinderachtig (en opzoeken van problemen) om doelbewust met honden die niet vriendelijk zijn tegenover andere honden, aangelijnd door een losloopgebied te wandelen.
Ikzelf deed dat niet met Romeo, ik zou niet weten waarom ik dat zou willen.
Mojuan
Zeer actief

Jip schreef:
Als ik mijn reu aan de flex heb en ik wil hem om wat voor reden dan ook binnen halen als hij plast of snuffelt dan loop ik naar hem toe i.p.v. trekken aan de lijn.......gaat sneller... :wink:

Maar de hond viel toch uit dan hoorde je dat toch? :denken:
Jeetje doe niet zo vervelend zeg.

Op het moment dat ik mijn honden de ruimte gaf om te gaan plassen, had ik niet door dat die man achter mij aan kwam lopen (mijn richting uit dus) Tot ik ineens die hond tekeer hoorde gaan en dus meteen Julia naar binnen ging halen, en ja, dat moest ik wel trekkend doen, want die man kwam op mij af, en anders bracht ik de andere twee in gevaar door ze naar die hond toe te gaan brengen.

En nu stop ik met mezelf te verdedigen, want ik vind dat ik dat helemaal niet hoef te doen.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Mojuan schreef:
malinois schreef:

Maar aan de andere kant vind ik het nogal kinderachtig (en opzoeken van problemen) om doelbewust met honden die niet vriendelijk zijn tegenover andere honden, aangelijnd door een losloopgebied te wandelen.
tja drukke niet, maar ik deed het hier ook met Xantos, waarom? Ik kwam net terug van mijn fulltime werk, dus hadden ze ruim 9 uur in hun kennel gezeten, met de losloopplaats voor mijn voordeur mogen ze toch echt direct even hun blaas en darmpjes legen. Dus ik liep (en loop nog steeds met mijn honden) daar ook elke dag. Ze hoeven dan echt niet eerst in de auto, nog eens zoveel km rijden omdat iemand anders zijn honden niet bij zich kan houden.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
blondie
Zeer actief

Mojuan schreef:
Jip schreef:
Als ik mijn reu aan de flex heb en ik wil hem om wat voor reden dan ook binnen halen als hij plast of snuffelt dan loop ik naar hem toe i.p.v. trekken aan de lijn.......gaat sneller... :wink:

Maar de hond viel toch uit dan hoorde je dat toch? :denken:
Jeetje doe niet zo vervelend zeg.

Op het moment dat ik mijn honden de ruimte gaf om te gaan plassen, had ik niet door dat die man achter mij aan kwam lopen (mijn richting uit dus) Tot ik ineens die hond tekeer hoorde gaan en dus meteen Julia naar binnen ging halen, en ja, dat moest ik wel trekkend doen, want die man kwam op mij af, en anders bracht ik de andere twee in gevaar door ze naar die hond toe te gaan brengen.

En nu stop ik met mezelf te verdedigen, want ik vind dat ik dat helemaal niet hoef te doen.
Je hoeft je niet te verdedigen. Maar als ik ze aan een flex heb en teef plast dan liep ik juist in als ik een bepaalde andere hond hoorde naderen.
Dan kort je de flex in door zelf in te lopen en niet door inhalen.
Mojuan
Zeer actief

malinois schreef:
tja drukke niet, maar ik deed het hier ook met Xantos, waarom? Ik kwam net terug van mijn fulltime werk, dus hadden ze ruim 9 uur in hun kennel gezeten, met de losloopplaats voor mijn voordeur mogen ze toch echt direct even hun blaas en darmpjes legen. Dus ik liep (en loop nog steeds met mijn honden) daar ook elke dag. Ze hoeven dan echt niet eerst in de auto, nog eens zoveel km rijden omdat iemand anders zijn honden niet bij zich kan houden.

Oke, heb jij verder rond je woning geen plekken waar je kunt wandelen met ze?
Wij nml wel, heel veel sloten met grasstroken enzo. Ik kan hele lange afstanden afleggen zonder losloopgebied tegen te komen.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Mojuan schreef:
malinois schreef:

Wij nml wel, heel veel sloten met grasstroken enzo. Ik kan hele lange afstanden afleggen zonder losloopgebied tegen te komen.
Nee, helaas niet woon echt midden in de woonwijk.. maar wel met losloop zo ongeveer voor de deur :wink:
Afbeelding
Mojuan
Zeer actief

blondie schreef: Je hoeft je niet te verdedigen. Maar als ik ze aan een flex heb en teef plast dan liep ik juist in als ik een bepaalde andere hond hoorde naderen.
Dan kort je de flex in door zelf in te lopen en niet door inhalen.
Ik snap wel dat jij dat zou doen, maar dat ging niet meer.
Julia was inmiddels geattendeerd door die hond, het ging allemaal zó snel.
Die man kwam zo snel mijn kant oplopen, en ik vroeg hem nog netjes of hij even wilde wachten.

Als ik op dat moment terwijl die man op mij af kwam lopen, in was gaan lopen richting hem, en dan ook nog Julia binnen moest trekken.. dat ging niet. Want ik moest wel trekken, want zij had meteen die hond in de gaten een fractie van een seconde later. Op zo'n moment gaat alles gewoon erg snel, en dan handel ik naar wat op dat moment het beste lijkt.
Julia was niet van plan om stil te blijven staan, want zij vertrouwde die hond niet, dus als ik haar richting uit was gelopen op dat moment, dan was zij op die herder afgelopen. Het lukte dus gewoon even niet anders helaas.
Ik wilde voorkomen dat er gevochten zou worden, dat was het enige wat op dat moment in mijn hoofd zat.

Het is altijd heel makkelijk praten voor anderen, omdat je tijd krijgt de situatie te gaan analyseren dan te vertellen wat je allemaal wel niet anders gedaan zou hebben.
Maar sta er maar eens voor, in dezelfde situatie, dan gaat alles gewoon erg snel, en dan ook nog de verbazing en boosheid van de reactie op mijn vraag...
Mojuan
Zeer actief

malinois schreef:
Mojuan schreef:
malinois schreef:

Nee, helaas niet woon echt midden in de woonwijk.. maar wel met losloop zo ongeveer voor de deur :wink:
Ja dan snap ik het wel. Maar dat is natuurlijk niet bij iedereen zo.
En ik denk dat de irritatie van zo'n man die dat doet, vooral bestaat als er wél nog genoeg andere wandelplaatsen zijn.
Mojuan
Zeer actief

Jip schreef:
Het is niet mijn bedoeling om vervelend te doen dus ik zal er nu mee stoppen maar een verhaal heeft voor mij altijd 2 kanten.... :wink:

Oke, ja dat snap ik wel, natuurlijk heeft een verhaal twee kanten.
Maar de andere kant van het verhaal kan je alleen maar gissen, of je de bewuste man zelf te spreken krijgen.
Zonder hem gesproken te hebben en op basis daarvan een mening te vormen, vind ik het best vervelend als er aannames worden gedaan, of als ik op woorden word 'gepakt' die niet helemaal duidelijk zijn voor de vormgeving van mijn verhaal.
Mojuan
Zeer actief

Jip schreef:
je moet je niet zo aangevallen voelen... :wink:
Het is niet direct dat ik me aangevallen voel, maar het komt wel erg vervelend over.
Een beetje alsof ik in een hoek wordt gedrukt zeg maar. Dat meer.
blondie
Zeer actief

malinois schreef:
Mojuan schreef:
malinois schreef:

Ach ieder zijn eigen referentiekader.
Vanmorgen week ik even af vanwege een bepaalde persoon die het ook ok vind om het maar te laten gaan. Prima baas, prima hond, schat alleen in dat het niet werkt met jut en jul samen. Dus week ik even uit. Om vervolgens te maken te krijgen met een hond die in de nacht Finn al eens in zijn achterpoten heeft gebeten.
Baasje bazinnetje is nogal schouderophalend bezig, is ook geen klein ras.
Ik snap dat gewoon niet. Laat maar lekker op mijn honden afgaan en aanblaffen etc. Nu leerde ik dat het blaffen van de hond even geen impact had op die van mij, maar voor de zekerheid pakte ik er 1 bij de band.
Vind het dus altijd wat krom als het gaat om evt. schuld neer te leggen als het fout zou gaan, zeker dus zoals vanmorgen dat ik lekker met mijn honden aan het lopen ben. Ineens komt madame met een hond waar ze geen jota over te vertellen heeft die ze los gooit en direct blaffend en grommend zich tot mijn duo went waar een sloot tussen zit.
En heel lullig misschien, dan kom ik wel overeen met TS namelijk. Als dat fout gaat dan gaat het fout als ik mijn honden al naast me heb geroepen. En dan kan ik er enorm van balen dat zo een persoon het maar normaal vind dat haar hond zo doet.
En dat ik mijn honden moet manen om dat gedrag te negeren.
Dat mijn honden niet zomaar op anderen afgaan, of dat ze zich niet zo profileren is uiteraard (ab)normaal.
Mojuan
Zeer actief

blondie schreef: Ach ieder zijn eigen referentiekader.
Vanmorgen week ik even af vanwege een bepaalde persoon die het ook ok vind om het maar te laten gaan. Prima baas, prima hond, schat alleen in dat het niet werkt met jut en jul samen. Dus week ik even uit. Om vervolgens te maken te krijgen met een hond die in de nacht Finn al eens in zijn achterpoten heeft gebeten.
Ik snap dat gewoon niet. Laat maar lekker op mijn honden afgaan en aanblaffen etc. Nu leerde ik dat het blaffen van de hond even geen impact had op die van mij, maar voor de zekerheid pakte ik er 1 bij de band.
Vind het dus altijd wat krom als het gaat om evt. schuld neer te leggen als het fout zou gaan, zeker dus zoals vanmorgen dat ik lekker met mijn honden aan het lopen ben. Ineens komt madame met een hond waar ze geen jota over te vertellen heeft die ze los gooit en direct blaffend en grommend zich tot mijn duo went waar een sloot tussen zit.
En heel lullig misschien, dan kom ik wel overeen met TS namelijk. Als dat fout gaat dan gaat het fout als ik mijn honden al naast me heb geroepen. En dan kan ik er enorm van balen dat zo een persoon het maar normaal vind dat haar hond zo doet.
Dat mijn honden niet zomaar op anderen afgaan, of dat ze zich niet zo profileren is uiteraard (ab)normaal.
Nu ga je me vast erg dom vinden, maar ik begrijp niet wat je bedoelt (sorry :oeps: )
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Op papier zou natuurlijk iedereen perfect hebben gereageerd. :pffff:

Maar waar gaat het over? Er is niets gebeurd met de honden. Ze heeft de honden keurig netjes vastgehouden.
Ze was bereid om ruimte te maken voor meneer en die had daar blijkbaar geen boodschap aan.
blondie
Zeer actief

Mojuan schreef:
blondie schreef: Ach ieder zijn eigen referentiekader.
Nu ga je me vast erg dom vinden, maar ik begrijp niet wat je bedoelt (sorry :oeps: )
Jij wilt niet dat jouw honden overlast veroorzaken dus zorg je ervoor dat dat niet gebeurt. Als een ander komt aanzetten hou je je eigen honden ook onder controle.
Dat is wat ik zelf probeer te zeggen. Je zegt zelf dat je je ene hond wat meer lijn gaf om de situatie te beheersen of om de man op afstand poogde te houden.
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

Mojuan schreef:
toots schreef:
Fizgig schreef:Volgens mij is het volle maan. Gaan sommige mensen een beetje raar van doen. Het is op de ehbo's in de wereld drukker met volle maan dan op andere dagen, heb ik eens gelezen. Maf he?
:denken: :denken: :19:
Ze zegt toch 'heb ik eens gelezen'
En dat kan best, je leest zoveel rare dingen haha.

Maar ik vind het wel humor, voortaan met volle maan dus maar binnen blijven :mrgreen:
Er zit wel wat in hoor, met volle maan is het bij ons ook vaak drukker, maar in dit geval gaat het niet op, het was namelijk geen volle maan

Morgenavond maar wel binnen blijven dan, dan is het namelijk wel volle maan.
Gr. Aniek

Afbeelding
Mojuan
Zeer actief

blondie schreef:
Mojuan schreef:
Jij wilt niet dat jouw honden overlast veroorzaken dus zorg je ervoor dat dat niet gebeurt. Als een ander komt aanzetten hou je je eigen honden ook onder controle.
Dat is wat ik zelf probeer te zeggen. Je zegt zelf dat je je ene hond wat meer lijn gaf om de situatie te beheersen of om de man op afstand poogde te houden.
Ah zo, ja dat klopt wel.
Het liefst zorg ik er altijd voor dat mijn honden zich goed gedragen en dat ik via mijn honden geen overlast veroorzaak.
Ik vond het heel vervelend dat ik Julia heb gebruikt om mezelf te beschermen en de man met zijn hond op afstand te houden, maar op dat moment leek mij dat het enige juiste. En ik moet zeggen dat Julia er heel goed op heeft gereageerd.
Ze snauwde, ze gromde, ze liet haar tanden zien, en ze hapte, maar ze heeft de hond niet gebeten (de man ook niet trouwens).
En ze was direct na de gebeurtenis ook weer compleet rustig en keek alweer de andere kant op om verder te wandelen.
Ik ben wel trots op haar.
Mar
geregistreerd lid
Aantal honden: 8

Ongelezen bericht door Mar »

frank-bobby schreef:
Mojuan schreef:Ja ik denk dat ik voortaan maar gewoon mijn mond dicht hou, puur om mezelf te beschermen.
Het is toch echt zo debiel dat je tegenwoordig niemand meer kunt vragen om even een beetje rekening met elkaar te houden...
ik heb echt respect er voor dat je zo kan handellen
hier woont een hele iritante man in de buurt met een loslopende boxer teef van ongeveer 10 jaar
nu is het zo het beesie is verwaarloosd en mshandeld geweest hij heeft haar echt goed gekregen maar met als volgt
dat hij zich nu zo geweldig vindt en express lang uitvallende honden loopt
en mensen met meerderen honden achtervolgd
heeft hij bij mij ook meerdere keren gedaan
en op een dag was ik het gewoon zat en heb ze los gegooid en gedacht nu moet je het maar hebben ook
boxer had niks daar had ik de mijne weer te snel voor terug maar wel man in schock die zag ie niet aan komen
en resultaat ? ja zeker hij loopt nu om :ok:
zomige mensen hebben gewoon een hele harde leerschool nodig

Kees Milan soms... :pffff: :wink:
frank-bobby
Zeer actief
Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua
Contacteer:

Ongelezen bericht door frank-bobby »

Mar schreef:
frank-bobby schreef:
Mojuan schreef:Ja ik denk dat ik voortaan maar gewoon mijn mond dicht hou, puur om mezelf te beschermen.
Het is toch echt zo debiel dat je tegenwoordig niemand meer kunt vragen om even een beetje rekening met elkaar te houden...
ik heb echt respect er voor dat je zo kan handellen
hier woont een hele iritante man in de buurt met een loslopende boxer teef van ongeveer 10 jaar
nu is het zo het beesie is verwaarloosd en mshandeld geweest hij heeft haar echt goed gekregen maar met als volgt
dat hij zich nu zo geweldig vindt en express lang uitvallende honden loopt
en mensen met meerderen honden achtervolgd
heeft hij bij mij ook meerdere keren gedaan
en op een dag was ik het gewoon zat en heb ze los gegooid en gedacht nu moet je het maar hebben ook
boxer had niks daar had ik de mijne weer te snel voor terug maar wel man in schock die zag ie niet aan komen
en resultaat ? ja zeker hij loopt nu om :ok:
zomige mensen hebben gewoon een hele harde leerschool nodig

Kees Milan soms... :pffff: :wink:
ja mar jou grote vriend :engel:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”