Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pup laten vallen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Fizgig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Aantal honden: 2

Re: Pup laten vallen

Ongelezen bericht door Fizgig »

Aaaah, arm pupje. Ik heb een keer een baby laten vallen, echt waar. Ik was 13 en mijn armen iets langer dan mijn zenuwuiteinden (schijnt) en de baby werd op mijn schoot gelegd waar die zo weer afgleed, ik greep mis toen ik hem wilde opvangen. Iedereen schrok zich suf maar het liep af met een sisser. Ik til nu liever geen baby's meer op door dat voorvalletje. Maar deze dame doet het gewoon meteen weer. Nou ja, gelukkig hebben ze zachte botjes dan.
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Antonetta »

Wat ik al allemaal uit mijn handen heb laten vallen, gelukkig geen baby's en honden. Wel lag Balou gisteren naast mij op de bank, in een onbewaakt moment wist meneer van de bank te springen. Hij kwam raar terecht, het leek net of hij zijn poten in de lucht hield. Hij lande op zijn borst en onderkaak, schudde zijn kop en ging doen wat hij van plan was, Mowgli zieken. Een ongelukje is snel gebeurd.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
Vitalia
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino
Lagotto Romagnolo
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Vitalia »

Fizgig schreef:Aaaah, arm pupje. Ik heb een keer een baby laten vallen, echt waar. Ik was 13 en mijn armen iets langer dan mijn zenuwuiteinden (schijnt) en de baby werd op mijn schoot gelegd waar die zo weer afgleed, ik greep mis toen ik hem wilde opvangen. Iedereen schrok zich suf maar het liep af met een sisser. Ik til nu liever geen baby's meer op door dat voorvalletje. Maar deze dame doet het gewoon meteen weer. Nou ja, gelukkig hebben ze zachte botjes dan.
Wat erg :goeie:
Dat moet schrikken zijn geweest! Gelukkig was er niks met de baby maar ik zie in mijn verbeelding allemaal verschrikte gezichten en een terugbotsende baby :D
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”