Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dit keer was het een Maltheser

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Re: Dit keer was het een Maltheser

Ongelezen bericht door Budkes »

Klopt, die zijn er ook. Daar loop ik ook :F: . Overzichtelijk en rustig.
Maar helaas doen dit soort bazen er gewoon vask niets mee en ligt de schuld altíjd bij een ander.
De verantwoordelijke bazen komen ook nooit meer in de problemen. Die zijn als de dood dat er weer iets zou kunnen gebeuren.
Gr. Aniek

Afbeelding
Loek
Zeer actief

Ongelezen bericht door Loek »

renee-uk schreef:
dagmar88 schreef:
renee-uk schreef: als falen heb ik het niet gezien, het eerste en enige bijtincident van gina; ik ben me wel een ongeluk geschrokken en schaamde me kapot.
snap nog steeds niet wat haar zo getriggerd heeft op die enorme afstand trouwens en ik was ook verschrikkelijk opgelucht dat dat hondje niks mankeerde.
herhalingen wil ik niet en zijn er ook niet geweest; had ze de kans nog een keer gekregen zou ik het wel als falen zien en het bovendien mezelf nooit vergeven.
:wink: Kwestie van stomme pech denk ik in zo'n geval.

Waar 'hij wil alleen maar spelen' mensen met zo'n schuimbekkende, borstelende stijve poten reu helaas dan weer vaak geluk hebben.
had ze dat gedaan was het natuurlijk nooit gebeurd ;)
ik haal het ook alleen maar aan om te laten zien dat je het niet altijd aan ziet komen en ook een beetje vanwege nanna's opmerking hierboven.
ik maak er geen geheim van dat gina niet te vertrouwen is met honden en katten en dan is de link met haar als dh en die dode honden nogal gauw gelegd.
en hoewel het een kuthond is wat dat betreft, hoeft ze ook weer niet aangekeken te worden op iets dat ze niet gedaan heeft ;)
Een kuthond zeker met dat gedrag maar het maakt totaal niets uit als er bij die "kuthond" maar een baas hoort met verantwoordelijk gedrag en dat ben jij. Het blijven levende wezens en soms kan je nog zo hard werken aan je hond maar krijg je het er gewoon niet uit, dan rest je maar een ding en dat is om incidenten te voorkomen :wink:
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door kooi »

marian* schreef:Als mijn hond een andere hond zwaar had toegetakeld of dood gebeten zou hij niet meer los komen.Althans niet ergens waar ik vaak andere honden verwacht.
Ik zou hoogstwaarschijnlijk dan wel regelmatig wandelgebieden opzoeken waar geen andere hond te vinden is,en ja,die zijn er nog.
Zie je nou zelf die tegenstrijdigheid niet in je bewering?
En de volgende reageert dat die dat ook doet.
Dat zijn er dus al twee, dus hoezo ja, die zijn er nog??????????????????????????? :roll:
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke

kooi schreef:
marian* schreef:Als mijn hond een andere hond zwaar had toegetakeld of dood gebeten zou hij niet meer los komen.Althans niet ergens waar ik vaak andere honden verwacht.
Ik zou hoogstwaarschijnlijk dan wel regelmatig wandelgebieden opzoeken waar geen andere hond te vinden is,en ja,die zijn er nog.
Zie je nou zelf die tegenstrijdigheid niet in je bewering?
En de volgende reageert dat die dat ook doet.
Dat zijn er dus al twee, dus hoezo ja, die zijn er nog??????????????????????????? :roll:
Nee dat is helemaal niet tegenstrijdig. Mijn hond gaat alleen los waar het overzichtelijk is. Dat houdt dus in dat ik dan langs een kanaal loop, zonder zijwegen, met 5 km uitzicht naar voren en 5 km uitzicht naar achteren. Dat houdt dus tevens in dat er dan in 10 km geen hond loopt. Komt Marian daar met haar, overigens hypothetische, valse hond aan lopen dan lijn ik die van mij 500 meter van te voren aan, want er zit nl gruwelijk veel appel op mijn hond en is er geen vuiltje aan de lucht.
Dat zijn de bedoelde gebieden. En weet je wat zo gek is Kooi. Al die verantwoordelijke mensen met moeilijke honden herkennen elkaar daarin en houden extra rekening met elkaar. :E:
Gr. Aniek

Afbeelding
Budkes
Zeer actief

Ik kan hier in Twente trouwens ook in onoverzichtelijk gebieden lopen waar ik nooit een hond tegenkom lopen. Meer dan genoeg te vinden hierzo. Maar daar gaat ie dus niet los. :F:
Gr. Aniek

Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

kooi schreef:dus hoezo ja, die zijn er nog??????????????????????????? :roll:
Omdat ik dat uit ervaring weet.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
kiki2000
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een mooie Jack russel

Ongelezen bericht door kiki2000 »

Ik snap uberhaupt niet wrm zulke honden toegelaten worden om gehouden te worden in nederland :hmmm: .
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”