Maar helaas doen dit soort bazen er gewoon vask niets mee en ligt de schuld altíjd bij een ander.
De verantwoordelijke bazen komen ook nooit meer in de problemen. Die zijn als de dood dat er weer iets zou kunnen gebeuren.
Moderator: moderatorteam

Een kuthond zeker met dat gedrag maar het maakt totaal niets uit als er bij die "kuthond" maar een baas hoort met verantwoordelijk gedrag en dat ben jij. Het blijven levende wezens en soms kan je nog zo hard werken aan je hond maar krijg je het er gewoon niet uit, dan rest je maar een ding en dat is om incidenten te voorkomenrenee-uk schreef:had ze dat gedaan was het natuurlijk nooit gebeurddagmar88 schreef:renee-uk schreef: als falen heb ik het niet gezien, het eerste en enige bijtincident van gina; ik ben me wel een ongeluk geschrokken en schaamde me kapot.
snap nog steeds niet wat haar zo getriggerd heeft op die enorme afstand trouwens en ik was ook verschrikkelijk opgelucht dat dat hondje niks mankeerde.
herhalingen wil ik niet en zijn er ook niet geweest; had ze de kans nog een keer gekregen zou ik het wel als falen zien en het bovendien mezelf nooit vergeven.Kwestie van stomme pech denk ik in zo'n geval.
Waar 'hij wil alleen maar spelen' mensen met zo'n schuimbekkende, borstelende stijve poten reu helaas dan weer vaak geluk hebben.
ik haal het ook alleen maar aan om te laten zien dat je het niet altijd aan ziet komen en ook een beetje vanwege nanna's opmerking hierboven.
ik maak er geen geheim van dat gina niet te vertrouwen is met honden en katten en dan is de link met haar als dh en die dode honden nogal gauw gelegd.
en hoewel het een kuthond is wat dat betreft, hoeft ze ook weer niet aangekeken te worden op iets dat ze niet gedaan heeft
Zie je nou zelf die tegenstrijdigheid niet in je bewering?marian* schreef:Als mijn hond een andere hond zwaar had toegetakeld of dood gebeten zou hij niet meer los komen.Althans niet ergens waar ik vaak andere honden verwacht.
Ik zou hoogstwaarschijnlijk dan wel regelmatig wandelgebieden opzoeken waar geen andere hond te vinden is,en ja,die zijn er nog.
Nee dat is helemaal niet tegenstrijdig. Mijn hond gaat alleen los waar het overzichtelijk is. Dat houdt dus in dat ik dan langs een kanaal loop, zonder zijwegen, met 5 km uitzicht naar voren en 5 km uitzicht naar achteren. Dat houdt dus tevens in dat er dan in 10 km geen hond loopt. Komt Marian daar met haar, overigens hypothetische, valse hond aan lopen dan lijn ik die van mij 500 meter van te voren aan, want er zit nl gruwelijk veel appel op mijn hond en is er geen vuiltje aan de lucht.kooi schreef:Zie je nou zelf die tegenstrijdigheid niet in je bewering?marian* schreef:Als mijn hond een andere hond zwaar had toegetakeld of dood gebeten zou hij niet meer los komen.Althans niet ergens waar ik vaak andere honden verwacht.
Ik zou hoogstwaarschijnlijk dan wel regelmatig wandelgebieden opzoeken waar geen andere hond te vinden is,en ja,die zijn er nog.
En de volgende reageert dat die dat ook doet.
Dat zijn er dus al twee, dus hoezo ja, die zijn er nog???????????????????????????

Omdat ik dat uit ervaring weet.kooi schreef:dus hoezo ja, die zijn er nog???????????????????????????