Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gesprekje

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

CKS
Zeer actief

Re: Gesprekje

Ongelezen bericht door CKS »

Dan bij deze de beloofde fotos van de puli:
Afbeelding
Die kwam in het park 'De Dinamo's' naar ons toegewandeld en is dus door ons toepasselijk 'Dinamito' gedoopt. Hij meurde onuitstaanbaar naar stront en viezigheid vandaar dat hij eerst onder de tondeuze moest (op de foto hierboven zijn we halverwege, ik ben vergeten een echte voor-foto te maken. Gezien de stank waren fotos niet de prioriteit).

Eenmaal kaal:
Afbeelding
Ik weet het, een trimsalon zou voor mij een slechte carreer-move zijn :schrik:

Hij moet nog wat aankomen, zijn huid moet verbeteren en zijn ogen zijn nog onder behandeling en dan kan hij ook naar een nieuw huis.

Overigens, weldoener spelen is heel makkelijk als iemand anders de kosten draagt en dat is hier wel een beetje het geval. Dinamito verblijft op de klliniek van mijn vriendin haar baas, en de sterilisaties (grotendeels), ontwormingen en (hopelijk ook) entingen van moeder met puppies wordt door mijn baas betaald ;) Dus echt te klagen hebben we niet :D

Kees
CKS
Zeer actief

Een reactie:
"Hartelijk bedankt, maar als jullie mij het plezier doen een HONDJE TE GEVEN, DAN WIL IK HAAR NIET GESTERILISEERD, ik heb een trieste ervaring met mijn gestorven hondje, ik wil haar graag laten dekken en pups van haar krijgen. De dood van mijn hondje was zwaar en moeilijk te begrijpen, ze kreeg LEVERKANKER en helaas kon ik niets voor haar doen (ik ben geen arts). Ik hield echt teveel van haar, elf prachtige jaren lang, ik heb haar nooit laten dekken omdat ik niet wilde dat zij zou lijden, maar dit keer zou ik wel graag pluizige babies krijgen, in dit huis wat ook van jullie is. Eén nestje maar, dan laat ik haar opereren zodat zij geen problemen krijgt. Ik hoop dat jullie me begrijpen, als jullie een afspraak willen maken dan hoor ik het. Prettige avond verder!"

Pfffffffff.............................

Kees
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

Casey schreef:
Dee schreef:Maar klopt het dat je niet in Nederland woont?
ja, dus dit topic was ook niet serieus bedoeld om baasjes te vinden ;)
er is trouwens veel ii nteresse voor de pups en wellicht ook de moeder dus ik heb goede hoop dat ze over vier weken echt allemaal meteen weg zijn.
Kees

wat ook meteen de reden is dat ik dit maar niet sluit als zijnde een verboden herplaatstopic.

als iemand n.a.v. dit topic in de bus stapt naar meggikoooo om bij jou een pup te halen zou ik dat alleen maar geniaal vinden :engel:

@marjoleine: :LOL:
Afbeelding
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Nou ja zeg.

Wat goed dat ze bij jou zitten.
Wat verschikkelijk dat mensen zo iets doen.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Gelukkig is de moederhond met pups bij iemand als jij terechtgekomen, zodat ze alle kans heeft op een fijn leven en niet iedere loopsheid weer nieuwe pups hoeft te krijgen.
Ik vind het een ontzettend leuk hondje om te zien, de moederhond. De pups lijken me op de foto die je plaatst nog geen 4 weken oud, of vertekent dat misschien omdat je alleen hun ruggetjes ziet. :wink:
Fijn dat er al zicht is op nieuwe baasjes voor de pups én de moeder. :ok:
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Wat een leuke hond zeg... en wat een vreselijk mens is dat wijf :S:
Hopelijk ben je het grut en moeder snel kwijt bij hele goede hondenbaasjes..
Afbeelding
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.

Ongelezen bericht door Antonetta »

Ik heb respect voor je. En ben toch blij dat het baasje bij jouw heeft aangeklopt, anders was het waarschijnlijk heel anders met de moederhond en pups afgelopen. Ik hoop op een goed thuis voor de pups, en hoop dat de moeder hond een liefdevolle baas zal krijgen. Liefde zal ze zeker hebben gemist, anders kun je niet op deze manier afstand van je hond doen.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

lekker makkelijk zo :oohja:
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Branka »

Muk schreef:Ik ben blij dat jij de hond + pups hebt opgevangen.
Wat een leuke hond, jammer dat die zo'n rukbaas had. Maar gelukkig heeft de ex-baas de hond niet op straat gedumpt.
Dit dus... :ugh:
Muk schreef:
Reny schreef:Maar als jij haar gaat halen bij Casey wil ik wel mee :cheer:
Andere kant van de wereld toch?
Hahaha, dat dacht ik al. :mrgreen:
Het wordt dan een duurdere hond dan alle rashonden die er zijn. Maar zo'n hond is dan ook onbetaalbaar. :pffff:
Eerst zelf maar eens verhuizen, hopelijk zitten wij binnen 1 maand in ons nieuwe huis. :mrgreen:
Kan zelf geen ticket betalen, anders had het een leuk forumuitje geweest :mrgreen:

Maar ze kan er toch best bij? Vindt Lobbes vast gezellig! :engel:
Casey schreef:Een reactie:
"Hartelijk bedankt, maar als jullie mij het plezier doen een HONDJE TE GEVEN, DAN WIL IK HAAR NIET GESTERILISEERD, ik heb een trieste ervaring met mijn gestorven hondje, ik wil haar graag laten dekken en pups van haar krijgen. De dood van mijn hondje was zwaar en moeilijk te begrijpen, ze kreeg LEVERKANKER en helaas kon ik niets voor haar doen (ik ben geen arts). Ik hield echt teveel van haar, elf prachtige jaren lang, ik heb haar nooit laten dekken omdat ik niet wilde dat zij zou lijden, maar dit keer zou ik wel graag pluizige babies krijgen, in dit huis wat ook van jullie is. Eén nestje maar, dan laat ik haar opereren zodat zij geen problemen krijgt. Ik hoop dat jullie me begrijpen, als jullie een afspraak willen maken dan hoor ik het. Prettige avond verder!"

Kees
:wall: :ugh:
massam schreef:als iemand n.a.v. dit topic in de bus stapt naar meggikoooo om bij jou een pup te halen zou ik dat alleen maar geniaal vinden :engel:
Bus? :O: Airbus bedoel je zeker? :engel:
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

ik zou al zeggen van stuur maar op dan, is nogal een eindje reizen :wink:
Jacq
Zeer actief
Mijn ras(sen): vubara

Ongelezen bericht door Jacq »

wat lief dat jij ze hebt opgevangen! :ok:
Safari

Ongelezen bericht door Safari »

Ik had gisteravond bij manlief even de foto in de week gezet met de mededeling dat er hier best nog een hond bij kan. Moederhond dan. Hij liep wat te pruttelen dat er geen hond meer bijkomt die groter is dan Rakker. Ik helemaal uitleggen dat het een boomertje is en helemaal niet zo groot. Heb ik hem eindelijk zover, kom ik er verdorie achter dat je in Mexico zit :boos: Tenminste dat begrijp ik uit de posts hier.
Naima
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradinges

Ongelezen bericht door Naima »

Oh dat moedertje :I: :I: :I: En meer foto's van de puppies mag altijd!
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
sonj@
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising

Ongelezen bericht door sonj@ »

Safari schreef:Ik had gisteravond bij manlief even de foto in de week gezet met de mededeling dat er hier best nog een hond bij kan. Moederhond dan. Hij liep wat te pruttelen dat er geen hond meer bijkomt die groter is dan Rakker. Ik helemaal uitleggen dat het een boomertje is en helemaal niet zo groot. Heb ik hem eindelijk zover, kom ik er verdorie achter dat je in Mexico zit :boos: Tenminste dat begrijp ik uit de posts hier.
Nu dan maar in de week leggen, dat een vakantie naar Mexico, je grootste wens is. :goeie:
Safari

Ongelezen bericht door Safari »

sonj@ schreef:
Safari schreef:Ik had gisteravond bij manlief even de foto in de week gezet met de mededeling dat er hier best nog een hond bij kan. Moederhond dan. Hij liep wat te pruttelen dat er geen hond meer bijkomt die groter is dan Rakker. Ik helemaal uitleggen dat het een boomertje is en helemaal niet zo groot. Heb ik hem eindelijk zover, kom ik er verdorie achter dat je in Mexico zit :boos: Tenminste dat begrijp ik uit de posts hier.
Nu dan maar in de week leggen, dat een vakantie naar Mexico, je grootste wens is. :goeie:
:schrik: :O: nee echt niet!! Ik ga niet langer dan max 4 uur in een vliegtuig.
Terry
Zeer actief
Mijn ras(sen): Wetter

Ongelezen bericht door Terry »

Hoe zeer het gedrag ook te laken is, mevrouw komt wel met het hele nest bij Casey om naar een oplossing te zoeken. Ze had de pups ook aan hun lot over kunnen laten in een vuilnisbak,
Dat die oplossing vervolgens bij hem wordt neergelegd, is vervelend voor hem.
Het is niet mijn keus van zorgen voor je hond maar Mexico zal best een wat andere cultuur naleven op hondgebied dan wij.

Moet hierbij altijd denken aan T-Boy. De man waar hij geboren is, liep met een mandje pups door de straten en belde her en der aan of iemand een pup wilde. Misschien niet ons idee van zorgen maar hij dondert ze ook niet op straat en zoek het maar uit.

Neemt niet weg dat ik blij ben dat het hele nest het nu aan niets ontbreekt en de pups een goede start krijgen.
Groetjes, Terry
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Wat fijn dat dit dametje bij jullie terecht gekomen is Kees.
Dat is toch maar mooi haar geluk na zo'n oetlul van een baas te hebben gehad :wink:
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

Kees
:eek: :eek:

Ik vind mama :I:
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
CKS
Zeer actief

LongFields schreef:Ik vind het een ontzettend leuk hondje om te zien, de moederhond. De pups lijken me op de foto die je plaatst nog geen 4 weken oud, of vertekent dat misschien omdat je alleen hun ruggetjes ziet. :wink:
Ze kwamen zonder geboortecertificaat :tongue: en ik was te kwaad om het te vragen, sterker nog, ik weet niet eens hoe moederteefje heet :80: Maar ze hebben hun oogjes wijd open, hebben al tandjes maar nog geen compleet gebitje, en de dikste probeert al mee te snoepen van de brokjes van moeder. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een nest gefokt heb, en normaal zie ik pups alleen als ze net geboren zijn en dan rond 6 of 7 weken weer, dus ik kan er prima een week oid naast zitten. Hoe dan ook gaan ze pas weg als ik ze er klaar voor vind, als dat pas over 6 weken is is dat ook prima ;)

Kees
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Ik denk dat ze een week of 3 zullen zijn als ik je verhaal zo lees. Ze hebben in ieder geval een fijn tijdelijk thuis gevonden bij jullie.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Branka schreef:
massam schreef:als iemand n.a.v. dit topic in de bus stapt naar meggikoooo om bij jou een pup te halen zou ik dat alleen maar geniaal vinden :engel:
Bus? :O: Airbus bedoel je zeker? :engel:

jaahaaaa, maar dat is écht minder geniaal :pffff:
Afbeelding
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

Nou ze zitten iig prima bij jou! moeders is wel een heel schattig hondje om te zien :D
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Fijn dat ze bij jou zijn, je bent een kanjer!! Het moederhondje vind ik wel heel erg leuk :I: Ben blij dat je in verwegistan zit :mrgreen: Veel succes met plaatsen van pups en moeder :ok:
ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

er gaat gewoon 1 iemand naar mexico en die neemt alle puppies mee voor alle gegadigden hier :E: . reis word betaald door iedereen die een pup wil :mrgreen:
of is dat geen oplossing.
ellen
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

ow dan wil ik er ook wel eentje hoor :engel: kan makkelijk
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Moeders zier er echt schattig uit,ben blij dat je ze hebt aangenomen
Afbeelding
MJ
Zeer actief

Ongelezen bericht door MJ »

Geweldig dat ze bij jou in de opvang mogen ! Top ! :J:
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër

Ongelezen bericht door Pemba »

Goed dat ze bij jou mogen blijven :ok: Ik hoop dat je voor allemaal een goed huis vindt.
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Kees
:LOL: :LOL:
Dan heb je over een jaar weer een leuk nestje in de opvang :mrgreen:

Lijken me best mooie pups trouwens.
Ben heel benieuwd hoe ze er over een jaar uit zien.
Misschien valt er dan iets van de papa te ontwaren :tongue:

Maak je nog een foto van ze voor ze naar hun nieuwe huis gaan Kees?
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
stefanie
Zeer actief

Ongelezen bericht door stefanie »

Mata Hari schreef:
Casey schreef:die over 4 weken gratis en voor niets af komen halen :wink:

Kees
-!!!??? En waarom niet over 10 weken pas :blont:
Omdat ze dan oud genoeg zijn? :19: waarom in hemelsnaam pas met een week of 14 weg laten gaan?
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”