Ja ik heb een teef in mn kop en waarom???
k weet t eigenlijk niet. Ik denk gewoonte. Vorige was een teef en iedereen roept, reuen zijn moeilijker blabla. Ik heb zelf net een teef gehad die echt niet makkelijk was

Dus ik spreek mezelf dan best wel tegen hahaha.
Veel mensen roepen weer dat reuen weer stabieler zijn enzo. Ik weet het niet meer hoor hahaa. Ik moet het op me af laten komen.
Ik wilde ook de optie houden om zelf ooit eens een nestje te doen (op de nette manier dan wel he, voor ik een hoop mensen over me heen krijg). Maar dat durf ik waarschijnlijk al niet. Als ik zie wat er op het werk allemaal binnenkomt...... En hoe dat behandeld wordt. Dus dat was meer een gedachtenkronkel denk ik.
Ik denk teveel na zeg maar (maar dat zijn jullie al gewend van me geloof ik). Ik vindt ze zooooooooo leuk! Ik heb echt zitten janken bij elke pup die geboren werd hahahaha. Het idee dat ik er straks weer op uit kan, lekker de bossen in. Heerlijk!!!
Maar ze zijn ook nog niet zeker dat ze haar zelf houden. Dus ik ga kijken en ik zie waar ik op val en dan kijken we verder. Ik moet gewoon mn gedachten ff op 0 zetten. Is voor mij ook niet zo moeilijk

Dus waar praten we nog over.
Zenuwpeesje moet maar ff rustig doen hahahaha.
Die paar weken kunnen er ook nog wel bij he?
Groetjes Marieta.