Dat denk ik ook. In angst en verontwaardiging roep je wel eens dingen die je niet meent. Ik vind het nu niet bepaald een doodsbedreiging.ranetje schreef:Misschien hangt het er wel van af hoe bang je op zo'n moment bentanne_lies schreef:Nee dat snap ik. Ik zit er ook niet op te wachten want ik ben zelf ook doodsbenauwd voor de meeste honden (geef het niet graag toeAsta schreef: Nee hoor denk dat de meeste mensen dat echt wel gelezen hebben. De bedreiging vindt ik niet okee, maar ik denk dat het behoorlijk onderschat wordt als er een roedel van 7 honden op je af komt gerend waarvan er ook nog 1 blaft. Daar zit ik als hondeneigenaar geeneens op te wachten laat staan iemand die bv als de dood is voor honden.) En zou er ook zeker niet vrolijk van worden en ik zou er ook wat van zeggen. Maar zelf persoonlijk vind dreigen om een hond dood te schoppen te ver gaan. En denk dat dat ook het punt was.
Als ik 7 honden op mensen af zou laten gaan zou ik me persoonlijk rot schamen en hun reactie dan maar voor lief nemen want die heb ik in dat geval over mezelf en mijn honden afgeroepen.