Boze Numa (er liep een andere reu voorbij)

Haag

Kuil

Schutting

Nogmaals uit een andere hoek

Blaffen op de kist

Als beloning komt er een lekke voetbal uit de kist

Manrevieren

Leuk hè baas?

Moderator: moderatorteam
Aha, ben jij er zaterdag ook?SimoneV schreef:Mooie foto's Inge, leuk om hem volgende week in het echt aan het werk te kunnen zien
Oefendag van RosansSonnie1983 schreef:ziet er goed uit inge! en ben wel benieuwd wat is er zaterdag??
succes!Inge schreef:Oefendag van RosansSonnie1983 schreef:ziet er goed uit inge! en ben wel benieuwd wat is er zaterdag??
bij het aanleren heb je de kist op het veld. maar de eigenlijke oefening word de kist weg gebracht door 2 personen die dus een spoor lopen door het bos. de kist is dus de buit.Safari schreef:Mooie foto'smaar ook wat vragen. Die kist, wat is dat voor oefening en dient die nog een doel? En wat betekend "stellen" dat kwam ik geloof ik tegen bij je andere foto's?
Vragen staat vrijSafari schreef:Dank voor de uitlegAls leek begrijp je er soms niets van.
De oefening is je al uitgelegd. Zie het als een oefening om een weggegooide kassa te vinden bv.Safari schreef:Mooie foto'smaar ook wat vragen. Die kist, wat is dat voor oefening en dient die nog een doel? En wat betekend "stellen" dat kwam ik geloof ik tegen bij je andere foto's?