Daar zijn ze dan, 7 kittens 6 zilver en 1 bruin katertje

Ze krijgen preventief wat bijgevoerd, omdat ze met zoveel zijn.
Moderator: moderatorteam

Dat komt vast goed, m'n moeder plaatst elke dag wel wat op Facebook en dit weekend als ik langs ga zal ik zelf ook nog wat foto's makenmariabel schreef:Oh zo mooi.. wat een rijkdom....![]()
![]()
![]()
veel foto's plaatsen aub..gefeliciteerd...
Klopt, meestal worden er tussen de 3 en de 5 kittens geboren. Maar Hazel's moeder geeft veel kittens, twee keer een nestje gehad en beide keren 8 kittens. Dus Hazel houdt de familie traditie in ereTara schreef:Oh, wat een mooie kat is dit ook weer!
En wat een groot nest zeg, of is dit niet zo heel uitzonderlijk?
Het is dat ik nog een vriend thuis heb rond lopen waar ik rekening mee moet houden, maar anders was je mij ook op RTL 4 tegen gekomenNanna schreef:O heremientied, ik moet NIET kijken.....

Dankje!Terre schreef:Aah, wat leuk, gefeliciteerd!
verleidelijk hewanneske schreef:wat zijn ze leuk
neen mag geen kat neen mag geen kat
zucht zucht
Haha, ik ook niet....Nanna schreef:O heremientied, ik moet NIET kijken.....
Ik ga ook alleen nog maar naar m'n moeder toe nu om de kittens te knuffelenSekreetje schreef:Potverdorie, wat zijn ze prachtig!!
Ik zou geloof ik niet meer van die kittenkamer af te krijgen zijn.

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeitePtje schreef:Oef, had je niet ff kunnen waarschuwen, zit al een paar dagen mijn zoon te vertellen dat er écht geen kat bij ons gaat wonen o.a. omdat we vogels hebben en nog wat andere redenen, kom jij aan met zulke verleidelijke foto's, énnnn bedánkt hé(dit is gewoon een regelrechte aanslag op mijn standvastigheid)
Haha gelukkig heeft zoonlief geen account hier en ik klik snel weg .
Maar ze zijn verschrikkelijk schattig(beter maar niet teveel meer kijken)
Ja lief he, ik heb zelf een bruin poesje thuis. Vind ik toch het mooist en nu helemaal dan krijgt ze haar 'wintervachtje' en kleurt haar hele buikje oranjelets have fun schreef:Oooh dat bruintje![]()
Hebben ze allemaal al een baasje?
Ze zijn dan ook wel érg leuk hoor. Als ik s'avonds thuis kom en ik zit op de bank dan komt mijn bengaaltje er kei hard aanrennen, tikt ze met haar pootje tegen me aan en moet ze even opgetild worden en geknuffeld. Ze kan apporteren als de beste. Reageert zichzelf héérlijk af als ze op d'r donder krijgt door even een vaas van de vensterbank te meppenElmo/maureen schreef:Ook al zo mooide enige kat die hier binnen mag komen is een bengaal