Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Prachtig! Mooie stad zo te zien! Dat moet een geweldige reis geweest zijn
Die laatste foto, herinneringen hier aan het Hard Rock Cafe, daar heb ik afgelopen april in Niagara Falls (Amerikaanse kant) nog een heerlijke mac & cheese gegeten
Gaaaaf Wrigley Field!! Wij willen volgend jaar naar Fenway Park in Boston
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
*Charlotte schreef:Prachtig! Mooie stad zo te zien! Dat moet een geweldige reis geweest zijn
Die laatste foto, herinneringen hier aan het Hard Rock Cafe, daar heb ik afgelopen april in Niagara Falls (Amerikaanse kant) nog een heerlijke mac & cheese gegeten
Oh dat heb ik 1 x besteld maar dat was ontzettend goor
Dus eens maar nooit meer
Was overigens niet bij Hard Rock Cafe.
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
*Charlotte schreef:Prachtig! Mooie stad zo te zien! Dat moet een geweldige reis geweest zijn
Dus eens maar nooit meer
Haha, dat zal het verklaren dan Gaaf hoor, jij hebt volgens mij al een groot deel van Amerika gezien!
Dus eens maar nooit meer
Haha, dat zal het verklaren dan Gaaf hoor, jij hebt volgens mij al een groot deel van Amerika gezien!
Klopt, maar ja, met 50 staten zijn er best een aantal over die ik nog niet gezien heb.
Ik hoop ze allemaal af te kunnen vinken, niet persé voor volgend jaar
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie