Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Gelukkig heeft Baco er maar 1 per jaar ongeveer, maar wilde het kreng wel even op de foto zetten, hij was na een dag in een bakje sop nog niet dood.
En hij liep te hard om echt superscherpe foto´s te kunnen maken.
Kells schreef:Die heeft inderdaad een stevige maaltijd achter de kiezen. Ik druk ze meestal dood en spoel ze daarna door de wc. Ze komen dan echt niet terug.
Ik heb ooit eens gelezen dat ze ook wel eens vol met eitjes zitten en waar komen die dan terecht als je ze dooddrukt
Ik weet niet of het waar is hoor, maar ik hou het voor die paar keer wel bij mijn bakje sop
Kells schreef:Die heeft inderdaad een stevige maaltijd achter de kiezen. Ik druk ze meestal dood en spoel ze daarna door de wc. Ze komen dan echt niet terug.
Ik heb ooit eens gelezen dat ze ook wel eens vol met eitjes zitten en waar komen die dan terecht als je ze dooddrukt
Ik weet niet of het waar is hoor, maar ik hou het voor die paar keer wel bij mijn bakje sop
Wij wikkelen ze in een tissue, stamp, en door de wc.
Ik dacht dat ze heel goed tegen water kunnen? Al weet ik niet of het sop misschien dodelijk is.
Zelf verbrand ik ze altijd en spoel de verkoolde overblijfselen door het toilet. Hoezo overdreven maar ook makkelijk en effectief
Theraposa schreef:Waarmee heb je dit op foto gezet als ik vragen mag? Als ik hier een teek zou vinden dan zou ik hem in een papiertje in de wc gooien denk ik.
Canon Macro 100mm lens en een omgebouwde kit macrolens
Theraposa schreef:Waarmee heb je dit op foto gezet als ik vragen mag? Als ik hier een teek zou vinden dan zou ik hem in een papiertje in de wc gooien denk ik.
Canon Macro 100mm lens en een omgebouwde kit macrolens