Las Vegas by night

Las Vegas

M&M world

Ons campertje

Inclusief een klein tv-tje

Later meer...
Moderator: moderatorteam

Hond ook mee?? Leuk klein campertje....tycha schreef:snip
Zullen we doen, maar niet dagelijks ivm met de beschikbaarheid van wifi. En we willen ook nog wel eens echt in the middle of no where staan.WAUW! en vooral veel foto's blijven plaatsen
Nee, de hondjes zijn thuis. Maar daar wordt goed voor gezorgd door mijn zoon!Hond ook mee?? Leuk klein campertje....
Dank je!Geweldig! Willen wij ook nog ooit gaan doen.
Vooral veel blijven plaatsen!
Het voelt wel als thuisOH wat leuk..leuk campertje volgens mij.. gewoon een rijdend huis zo te zien...
3 verdiepingen met alles van en over M&M'sm&m-world ze zijn echt gek daar! heb je er nog wat gekocht?

Oja, dat vergat ik nog even te meldenWat een geweldige reis en met heel mooi weer zo te zien

Wij zijn ook over een week of 3 weer in Las Vegas! Om daar te gaan trouwen tijdens halloweenVorige week zijn ze begonnen in LA, en over 3 weken zijn ze in Las Vegas.

Haha, en inderdaad, Halloween daar doen ze in Amerika aan.tycha schreef:Wij zijn ook over een week of 3 weer in Las Vegas! Om daar te gaan trouwen tijdens halloweenVorige week zijn ze begonnen in LA, en over 3 weken zijn ze in Las Vegas.
Dank je!dogluna schreef:Schitterend weerik zit hier te genieten
Dat gaat vast lukken!Wat een geweldige reis en met heel mooi weer zo te zien.
Veel plezier nog.
Wat leuk! Dan doen we het tenminste ook nog voor een goed doel!Daar ben je weer! Ik word altijd helemaal blij van jullie vakantiefoto's
Moet je zeker doen, het is echt een prachtig land!Wauw! Ooit zou ik ook een keer door de usa willen touren.