Moeders is helemaal trots op haar tweeling.
Jammer dat ik zelf niet goed tegen de silvers kan, anders had ik het wel geweten!
Moderator: moderatorteam

Dat is zeker jammerTara schreef:Ooooh, wat een beeldschone poezies!![]()
Jammer dat onze honden echt, echt, echt niet met katten gaan...
hoezo kan je niet goed tegen de silvers? heeft alelrgie met kleur te maken of ?? ik begrijp er geen snars vanMeghan schreef: Jammer dat ik zelf niet goed tegen de silvers kan, anders had ik het wel geweten!
Huidschilfers vaak. Het is mij en m'n moeder ook een raadsel hoor. Zodra ik de silvers geaaid heb of vast pak krijg ik gelijk rode vlekken en in m'n gezicht en jeuken dat het doet. Bij mijn eigen bengaal (een bruine) heb ik nergens last van. Dusja, het blijft een mysteriePodenji schreef:gefeliciteerd!!!
hoezo kan je niet goed tegen de silvers? heeft alelrgie met kleur te maken of ?? ik begrijp er geen snars vanMeghan schreef: Jammer dat ik zelf niet goed tegen de silvers kan, anders had ik het wel geweten!
bedankt voor de uitleg, vind het wel heel apartMeghan schreef:Huidschilfers vaak. Het is mij en m'n moeder ook een raadsel hoor. Zodra ik de silvers geaaid heb of vast pak krijg ik gelijk rode vlekken en in m'n gezicht en jeuken dat het doet. Bij mijn eigen bengaal (een bruine) heb ik nergens last van. Dusja, het blijft een mysteriePodenji schreef:gefeliciteerd!!!
*edit: Bij de sneeuwbengalen overigens ook niet, maar die zijn echt van fluweel en een andere vachtstructuur. Dus misschien dat 't daar aan ligt, zo ver gaat mijn allergie-bij-katten-verstand niet.
You're welcome!Podenji schreef:bedankt voor de uitleg, vind het wel heel apart

En voor mij 2meriam schreef:ohhhh hier word ik hebberig van maar 4 is toch echt genoeg
Tara schreef:
Maar spam vooral veel foto's, net als die Birmanenbaby's van hoeheetzeookalweer kan ik er ontzettend van genieten.

Anders wordt het ook zo'n dure hobby heTara schreef:Ik had nog de illusie dat een kitten introduceren misschien nog wel zou kunnen.Meghan schreef:Dat is zeker jammerTara schreef:Ooooh, wat een beeldschone poezies!![]()
Jammer dat onze honden echt, echt, echt niet met katten gaan...Ik zal wel extra foto's plaatsen van de aankomende nestjes en hoe ze opgroeien kun je toch mee genieten
Sommige mensen kunnen zich er trouwens niet bij neer leggen dat hun hond niet met katten kan, laatst hadden we nog een kittenkoper 'Ja, de kat zal wel in een aparte kamer verblijven, de hond zal 'm anders namelijk opvreten'. Helaas pindakaas, geen kitten voor u mevrouw.
Maar ik was laatst op wedstrijd, en op de boerderij waar we moesten samenkomen was een klein groepje kittens een kip aan het barfen.
De blik die Tara op de kittens wierp zei genoeg, dus ik ga het niet eens proberen.![]()
Een aparte kamer ga ik er niet voor inrichten, en ik vind het leuk als het poezie langer meegaat dan twee minuten.
Maar spam vooral veel foto's, net als die Birmanenbaby's van hoeheetzeookalweer kan ik er ontzettend van genieten.
Enzi heeft een oortjes-fetish dus ik heb regelmatig twee katten rondlopen met van die sopoortjesalma.m schreef:Wat schattig dat kleine grut.Onze hond is gelukkig gewend aan poezels, wij hebben er 2, die hij graag aflebbert en waar zij niet altijd blij mee zijn.
"nusca schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind het zo'n geweldig mooi ras. Hebben er toen ook naar zitten kijken, eens eens komen er zeker twee hier.
M'n moeder verwacht nog twee nestjesannicka schreef:Ik zou haast overstag gaan...........

Heel liefMeghan schreef:Anders wordt het ook zo'n dure hobby heTara schreef:Ik had nog de illusie dat een kitten introduceren misschien nog wel zou kunnen.Meghan schreef:Dat is zeker jammerTara schreef:Ooooh, wat een beeldschone poezies!![]()
Jammer dat onze honden echt, echt, echt niet met katten gaan...Ik zal wel extra foto's plaatsen van de aankomende nestjes en hoe ze opgroeien kun je toch mee genieten
Sommige mensen kunnen zich er trouwens niet bij neer leggen dat hun hond niet met katten kan, laatst hadden we nog een kittenkoper 'Ja, de kat zal wel in een aparte kamer verblijven, de hond zal 'm anders namelijk opvreten'. Helaas pindakaas, geen kitten voor u mevrouw.
Maar ik was laatst op wedstrijd, en op de boerderij waar we moesten samenkomen was een klein groepje kittens een kip aan het barfen.
De blik die Tara op de kittens wierp zei genoeg, dus ik ga het niet eens proberen.![]()
Een aparte kamer ga ik er niet voor inrichten, en ik vind het leuk als het poezie langer meegaat dan twee minuten.
Nee als Tara inderdaad bij een kitten al een blik op zet die je niet vertrouwd, zou ik er ook niet aan beginnen. Ik zou echt op m'n tenen lopen of het beest niet perongeluk ontsnapt en toch als een barf hapje weg wordt gewerkt.
Enzi heeft een oortjes-fetish dus ik heb regelmatig twee katten rondlopen met van die sopoortjesalma.m schreef:Wat schattig dat kleine grut.Onze hond is gelukkig gewend aan poezels, wij hebben er 2, die hij graag aflebbert en waar zij niet altijd blij mee zijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind het zo'n geweldig mooi ras. Hebben er toen ook naar zitten kijken, eens eens komen er zeker twee hier.
Het is niet alleen een mooi ras, maar ook een geweldig leuk ras. Je moet er wel echt de tijd voor maken, het zijn geen katten die je in je huis los laat en laat ze het maar uitzoeken, binnen een week heb je geen huis meer overM'n moeder verwacht nog twee nestjesannicka schreef:Ik zou haast overstag gaan...........
De schuur is uitgebouwd tot kattenkamer met een ren eraan vast. Mijn oude slaapkamer op zolder is een kraamverblijf geworden, plus de andere twee slaapkamers. Als de kittens oud genoeg zijn mogen ze naar beneden in de kattenkamer, tot die tijd blijven ze apart op een slaapkamer. Dusja, als ik ooit weer terug naar huis zou moeten verhuizen, geen plek voor mijLillith schreef:Heel liefMeghan schreef:Anders wordt het ook zo'n dure hobby heTara schreef:Ik had nog de illusie dat een kitten introduceren misschien nog wel zou kunnen.Meghan schreef: Dat is zeker jammerIk zal wel extra foto's plaatsen van de aankomende nestjes en hoe ze opgroeien kun je toch mee genieten
Nee als Tara inderdaad bij een kitten al een blik op zet die je niet vertrouwd, zou ik er ook niet aan beginnen. Ik zou echt op m'n tenen lopen of het beest niet perongeluk ontsnapt en toch als een barf hapje weg wordt gewerkt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is niet alleen een mooi ras, maar ook een geweldig leuk ras. Je moet er wel echt de tijd voor maken, het zijn geen katten die je in je huis los laat en laat ze het maar uitzoeken, binnen een week heb je geen huis meer overM'n moeder verwacht nog twee nestjesannicka schreef:Ik zou haast overstag gaan...........
Maar hoe moet dat dan in huis