Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Carlos heeft een tumor update pag. 3
Moderator: moderatorteam
- Terre
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner sennen
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Carlos heeft een tumor
Sterkte vandaag en duim mee dat het goedaardig is.
-
g.vercoelen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie
- Aantal honden: 1
heel veel sterkte met Carlos ga hier duimen voor hem

- bekooij
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berner sennen, friese stabij
Carlos ligt inmiddels op de operatie tafel, of misschien zijn ze al klaar met hem. We werden echt super ontvangen lekker vrij en hij heeft daar nog een tijdje los gelopen, eerst hebben ze zijn bloedwaardes gemeten en dat was een verassing was beter dan een jaar terug. Zijn leverwaarde was behoorlijk gedaald. Nog wel een beetje hoog maar niet meer schrikbarend. Calium hebben ze ook gemeten omdat als die verhoogd zijn kunnen ze er vanuit gaan dat er nog een tumor is. Gelukkig die was normaal, geen uitsluiting dat er helemaal niks zit natuurlijk. Ik heb uiteindelijk besloten om de tumor niet te laten onderzoeken.
Ik heb net met de DA afgesproken dat ie 12 gaat worden
zij ziet het positief in.
Wordt vervolgd
Ik heb net met de DA afgesproken dat ie 12 gaat worden
Wordt vervolgd

- bekooij
- Zeer actief
Carlos heeft een tumor update
De operatie is gelukkig allemaal goed gegaan. Ik werd om 4 uur gebeld dat alles goed was verlopen en dat ik hem op mocht halen. Voor Carlos was dit de aller eerste keer onder narcose.
Toen ik daar aankwam hadden ze hem in de operatie kamer laten liggen op een kleedje, inmiddels lag hij om zich heen te kijken en heel hard te piepen. Hij had geen flauw idee waar hij was en zag het ook niet goed. Toen ik hem eenmaal een paar keer aangeraakt had en hij mijn stem hoorde hield het piepen op maar hij was echt helemaal de weg kwijt. We hebben hem omhoog gehezen en toen moest ie gaan lopen! Nou dat was wel een probleem nog helemaal dronken en hallucinerend van de morfine zijn we naar de deur gekomen. Buiten was het mis, hij hallucineerde vreselijk en zag allemaal dingen die er helemaal niet waren, zijn poten tilde hij zo hoog op dat het een tuigpaard leek. Dit ging dus niet werken. Ik heb hem samen met de assistent in de auto getild. Daar rook die al het bekende weer en ging hij rustig liggen.
Thuis aangekomen met mijn vriend hem uit de auto getild en naar binnen laten lopen, ik heb hem op zijn kleedje neer gelegd nog een dikke knuf gegeven en toen helaas naar het werk. Uiteraard blijft mijn vriend voor hem thuis.
Ik krijg net een berichtje dat ie al weer uit zich zelf loopt inmiddels. Nog wel met zijn poten tegen zijn kin ongeveer en hij piept maar dat ie zelf al weer loopt ben ik blij mee.
Ik heb ook antibiotica mee gekregen naar huis, de bloedvaten naar zijn testikels waren erg groot en 1 heeft er wat gebloed. Nu dus de wond goed in de gaten houden en antibiotica even af maken.
Jullie zijn weer op de hoogte.
Toen ik daar aankwam hadden ze hem in de operatie kamer laten liggen op een kleedje, inmiddels lag hij om zich heen te kijken en heel hard te piepen. Hij had geen flauw idee waar hij was en zag het ook niet goed. Toen ik hem eenmaal een paar keer aangeraakt had en hij mijn stem hoorde hield het piepen op maar hij was echt helemaal de weg kwijt. We hebben hem omhoog gehezen en toen moest ie gaan lopen! Nou dat was wel een probleem nog helemaal dronken en hallucinerend van de morfine zijn we naar de deur gekomen. Buiten was het mis, hij hallucineerde vreselijk en zag allemaal dingen die er helemaal niet waren, zijn poten tilde hij zo hoog op dat het een tuigpaard leek. Dit ging dus niet werken. Ik heb hem samen met de assistent in de auto getild. Daar rook die al het bekende weer en ging hij rustig liggen.
Thuis aangekomen met mijn vriend hem uit de auto getild en naar binnen laten lopen, ik heb hem op zijn kleedje neer gelegd nog een dikke knuf gegeven en toen helaas naar het werk. Uiteraard blijft mijn vriend voor hem thuis.
Ik krijg net een berichtje dat ie al weer uit zich zelf loopt inmiddels. Nog wel met zijn poten tegen zijn kin ongeveer en hij piept maar dat ie zelf al weer loopt ben ik blij mee.
Ik heb ook antibiotica mee gekregen naar huis, de bloedvaten naar zijn testikels waren erg groot en 1 heeft er wat gebloed. Nu dus de wond goed in de gaten houden en antibiotica even af maken.
Jullie zijn weer op de hoogte.
Laatst gewijzigd door bekooij op 04 okt 2012 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Beterschap voor Carlos, hij zal zich morgen wel een stuk beter voelen denk ik.
- Lola96
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Fijn dat Carlos weer lekker thuis is!
Vervelend om te zien he, die nawerkingen van de narcose.
Ik kan het met mijn DA gelukkig zo regelen dat ik erbij ben wanneer ze wakker worden, dat scheelt.
Max heeft ook een keer heel erg last gehad van hallucinaties, de andere keren niet en Max is helaas al vaak onder narcose geweest.
Ik hoop dat Carlos zich weer snel lekker voelt.
Beterschap!
Ik kan het met mijn DA gelukkig zo regelen dat ik erbij ben wanneer ze wakker worden, dat scheelt.
Max heeft ook een keer heel erg last gehad van hallucinaties, de andere keren niet en Max is helaas al vaak onder narcose geweest.
Beterschap!
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Beterschap voor je kanjer !
- bekooij
- Zeer actief
Ja heel naar om te zien, ik had dat nog nooit zo gezien. Ik kan er al slecht tegen om de touwtjes uit handen te geven, bij mijzelf maar ook bij mijn dieren! Als ik dan mijn hond zo terug zie denk ik wat doe ik hem aan. Gelukkig is hij dit vast snel vergeten en kan ik m nog heel lang flink in de watten leggen.Lola96 schreef:Fijn dat Carlos weer lekker thuis is!
Beterschap!

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Luca liep ook zo achterlijk na de castratie. Dit was pas na 2 dagen weer helemaal goed 
- Terre
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner sennen
- Contacteer:
Fijn dat het verder goed gegaan is en inderdaad, gewoon 12 worden hoor Carlos!
Geef hem maar een extra knuffel van mij
Geef hem maar een extra knuffel van mij
- Rebble
- Zeer actief
Fijn dat het goed gegaan is
En brave Carlos houdt zich natuurlijk aan jouw afspraak met de da en doet er uit protest nog 1 of 2 jaar bovenop

- bekooij
- Zeer actief
Haha dat mag!! De oudste berner gaan we gewoon voor, maar dan wel zo lang het een waardig leven voor hem is natuurlijk!Rebble schreef:Fijn dat het goed gegaan isEn brave Carlos houdt zich natuurlijk aan jouw afspraak met de da en doet er uit protest nog 1 of 2 jaar bovenop
![]()

-
gemini6
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 boomertjes
Fijn dat dit nu achter de rug is en beterschap voor hem.
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Fijn dat het allemaal goed is gegaan!
Enne, binnenkort weer een keertje wandelen?

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Goed nieuws allemaal!
Beterschap verder met Carlos!
Beterschap verder met Carlos!
- Lola96
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Maar dat is heel herkenbaar hoor, denk dat de meesten hier dit zullen herkennen.bekooij schreef:Ja heel naar om te zien, ik had dat nog nooit zo gezien. Ik kan er al slecht tegen om de touwtjes uit handen te geven, bij mijzelf maar ook bij mijn dieren! Als ik dan mijn hond zo terug zie denk ik wat doe ik hem aan. Gelukkig is hij dit vast snel vergeten en kan ik m nog heel lang flink in de watten leggen.Lola96 schreef:Fijn dat Carlos weer lekker thuis is!
Beterschap!
Gelukkig hebben jullie het achter de rug nu.
Mijn reuen waren binnen no time hersteld van de castratie.
Dus zo snel mogelijk vergeten die ellende en weer lekker genieten van je knappe mannetje.
Ik zeg; op naar de volgende 4 jaar!
- bekooij
- Zeer actief
Met Carlos gaat alles goed vandaag. Loopt lekker zijn rondje eet en drinkt goed. Is nog wel wat gevoelig, hij gaat snel zitten normaal staat ie liever wat langer maar ja wat wil je. Blij dat het goed gaat met mijn mannetje

- lijn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): GBGV
Samen doen? Probeer al tijden met jullie beiden te plannenmoosje schreef:Fijn dat het allemaal goed is gegaan!
Fijn dat het al beter gaat! Ga zo door Carlos!
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
lijn schreef:Samen doen? Probeer al tijden met jullie beiden te plannenmoosje schreef:Fijn dat het allemaal goed is gegaan!
Enne, binnenkort weer een keertje wandelen?![]()

- bekooij
- Zeer actief
Goed idee! Als Carlos mee gaat kunnen we alleen geen hele grote ronde meer maken. Opa heeft wel een beetje kwaaltjes. Uurtje max als ie naar t bos gaatlijn schreef:Samen doen? Probeer al tijden met jullie beiden te plannenmoosje schreef:Fijn dat het allemaal goed is gegaan!

- bekooij
- Zeer actief
Goed idee! Als Carlos mee gaat kunnen we alleen geen hele grote ronde meer maken. Opa heeft wel een beetje kwaaltjes. Uurtje max als ie naar t bos gaatlijn schreef:Samen doen? Probeer al tijden met jullie beiden te plannenmoosje schreef:Fijn dat het allemaal goed is gegaan!

- moosje
- Zeer actief
- Contacteer:
Of we gaan ergens heen waar we kunnen zitten, kan hij lekker liggen en de dames ravotten.bekooij schreef:Goed idee! Als Carlos mee gaat kunnen we alleen geen hele grote ronde meer maken. Opa heeft wel een beetje kwaaltjes. Uurtje max als ie naar t bos gaatlijn schreef:Samen doen? Probeer al tijden met jullie beiden te plannenmoosje schreef:Fijn dat het allemaal goed is gegaan!

- lijn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): GBGV
Goed plan! Heb je een plek in gedachte?moosje schreef:Of we gaan ergens heen waar we kunnen zitten, kan hij lekker liggen en de dames ravotten.bekooij schreef:Goed idee! Als Carlos mee gaat kunnen we alleen geen hele grote ronde meer maken. Opa heeft wel een beetje kwaaltjes. Uurtje max als ie naar t bos gaatlijn schreef:Samen doen? Probeer al tijden met jullie beiden te plannenmoosje schreef:Fijn dat het allemaal goed is gegaan!
- moosje
- Zeer actief
- Contacteer:
Euhm, iets wat makkelijk met OV te doen is is voor ons wel handig denk ik.lijn schreef:Goed plan! Heb je een plek in gedachte?moosje schreef:Of we gaan ergens heen waar we kunnen zitten, kan hij lekker liggen en de dames ravotten.bekooij schreef:Goed idee! Als Carlos mee gaat kunnen we alleen geen hele grote ronde meer maken. Opa heeft wel een beetje kwaaltjes. Uurtje max als ie naar t bos gaatlijn schreef: Samen doen? Probeer al tijden met jullie beiden te plannen![]()
De Put in Vianen?

-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
hoe istie vandaag met Carlos?
Alweer een beetje zichzelf?
-
nomo
- Zeer actief
Fijn dat het met Carlos al wat beter gaat! Opa moet nog even mee 
Die wandeling klinkt leuk, ik ga me er ook even tegenaan bemoeien
Als jullie nu in een weekend (of ergens tussen 20/28 okt) plannen dan kan ik misschien ook mee (als jullie het leuk vinden natuurlijk) Ben ontzettend benieuwd naar Jade en heb opa Carlos al veel te lang niet gezien
!
Die wandeling klinkt leuk, ik ga me er ook even tegenaan bemoeien
- moosje
- Zeer actief
- Contacteer:
Gezellig! Het laatste weekend van oktober heb ik nog niets staan.nomo schreef:Fijn dat het met Carlos al wat beter gaat! Opa moet nog even mee
Die wandeling klinkt leuk, ik ga me er ook even tegenaan bemoeienAls jullie nu in een weekend (of ergens tussen 20/28 okt) plannen dan kan ik misschien ook mee (als jullie het leuk vinden natuurlijk) Ben ontzettend benieuwd naar Jade en heb opa Carlos al veel te lang niet gezien
!

- bekooij
- Zeer actief
Ik heb 27 okt fokkersdag van Flow. Dus dan kan ik niet de rest van de week wel. Moet met Flow wel even kijken hoe het gaat, die jaagt op koeien
en aangezien daar schotsehooglanders lopen. Carlos kan nog een rondje vianen lopen. Alleen moeten we dan niet daarna constant met stokken of iets in het water gooien, daar gaat ie achter aan en dat is nou juist waar die na afloop zoveel last van heeft.
Leuk als iedereen mee gaat!
Leuk als iedereen mee gaat!

- bekooij
- Zeer actief
Carlos gaat wonder boven wonder erg goed, hij heeft nog wel zijn kraag om als hij eventueel er aan wil zitten. Alleen als ik er niet ben hoor anders hou ik het in de gaten. Verder heeft meneer door dat ik m zielig vindt. Dus hij piept een uur in de ronte omdat ie weet dat het aandacht op leverd. Hij is zo uitgekookt. Hij heeft geen pijn zo ver ik kan beoordelen, haha maar als ik m al 10 minuten geen aandacht heb gegeven kijkt ie mij aan en als ik dan reageer gaat ie maar piepen of nou ja meer zingen. Haha en dan heeft meneer weer alle aandacht en aangezien Carlos niets liever wil dan de hele dag bij mijn zijn en knuffels krijgen.kooi schreef:hoe istie vandaag met Carlos?

-
S@ndr@
- Zeer actief
Re: Carlos heeft een tumor update pag. 3
op naar een snel herstel