Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De stakker

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Aantal honden: 2

Re: De stakker

Ongelezen bericht door duitse herder »

Arm beessie :ugh: Waar staat dat hij in opvanggezin zit? Hij zit gewoon in een opvang wat ze zeggen
Perry en Noah

Afbeelding
duitse herder
Zeer actief

Wat ik trouwens niet begrijp is dat hij gewoon nog steeds honden heeft, nu weer een kruising hollander
Perry en Noah

Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Maar dat fimpje is toch dezelde als van een paar maanden geleden ,ik heb het programma overigens niet gezien hoor enkel even dat stukje gekeken maar is de hond nu echt definitief weg dan bij die zak?
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

duitse herder schreef:Wat ik trouwens niet begrijp is dat hij gewoon nog steeds honden heeft, nu weer een kruising hollander
Wie verkoopt zo'n zak nou weer een hond en wat ik me afvraag hij is dus algemeen bekend in de hondenwereld zegt niemand daar dan wat van.
Zijn er nu echt nog mensen die daadwerkelijk ''gezellig'' met gaan trainen.
Suske
Zeer actief
Mijn ras(sen): XMechelse Herder
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suske »

tineke schreef:Maar dat fimpje is toch dezelde als van een paar maanden geleden ,ik heb het programma overigens niet gezien hoor enkel even dat stukje gekeken maar is de hond nu echt definitief weg dan bij die zak?
Klopt, filmpje was hetzelfde maar de uitzending van Max van gisteren was nieuw en de oproep van de dame dan dus ook.
Althans, dat is wat ik er van begrijp.
Ff lekker in je oor tetteren :cheer:

Afbeelding
h a n s
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mastin Espanol

Ongelezen bericht door h a n s »

Inderdaad, wat een triest figuur; ik zou de eigenaar zelf even een half jaartje in die container zetten.
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Wat mij opviel, buiten dat het natuurlijk een verschrikkelijk zielige hond was, dat het dier zo ontzettend lief en mak was. Zo gelaten als hij alles over zich heen liet gaan bij de da en vol vertrouwen meeliep met de vrouw die hem uit die afschuwelijke container haalde.
Dat vond ik bijzonder ontroerend. Zoveel vertrouwen nog in mensen na zo'n afschuwelijk leven.
Afbeelding
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

tineke schreef:
duitse herder schreef:Wat ik trouwens niet begrijp is dat hij gewoon nog steeds honden heeft, nu weer een kruising hollander
Wie verkoopt zo'n zak nou weer een hond en wat ik me afvraag hij is dus algemeen bekend in de hondenwereld zegt niemand daar dan wat van.

helaas zijn er fokkers genoeg die het niet uitmaakt waar hun honden terecht komen en op die manier zal deze man dan wel aan zijn nieuwe honden komen.....vt type, ongechipt, ongeent weg op 5 weken, want dan worden ze lekker scherp.....
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Ik lees net dit topic, en ben allerlei dingen aan het bedenken om die hond daar weg te krijgen. Helaas kan hij echt niet hier komen met het (hopelijk) komende nestje.. Maar financieel kan ik wel wat bijdragen eventueel... Maar goed, de hond mag nu dus herplaatst worden en dat zal nooit geen 600 euro kosten. Ik hoop maar dat dat beestje nooit meer terug hoeft naar die klootzak.
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
janinca2002
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door janinca2002 »

nathalie schreef:Ik lees net dit topic, en ben allerlei dingen aan het bedenken om die hond daar weg te krijgen. Helaas kan hij echt niet hier komen met het (hopelijk) komende nestje.. Maar financieel kan ik wel wat bijdragen eventueel... Maar goed, de hond mag nu dus herplaatst worden en dat zal nooit geen 600 euro kosten. Ik hoop maar dat dat beestje nooit meer terug hoeft naar die klootzak.
Topic is al van een jaar geleden! Er is een uitspraak van de rechtbank geweest en volgens is 1 hond terug gegaan. het was niet de 1e keer dat zoiets bij hem gebeurde.
Jan
Afbeelding
duitse herder
Zeer actief

tineke schreef:
Blijkbaar komt hij er mee weg ofzo :blauwoog: En ja dat laatste zal ook zo zijn, er zijn nog steeds mensen die met hem omgaan.
Perry en Noah

Afbeelding
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

janinca2002 schreef:
nathalie schreef:Ik lees net dit topic, en ben allerlei dingen aan het bedenken om die hond daar weg te krijgen. Helaas kan hij echt niet hier komen met het (hopelijk) komende nestje.. Maar financieel kan ik wel wat bijdragen eventueel... Maar goed, de hond mag nu dus herplaatst worden en dat zal nooit geen 600 euro kosten. Ik hoop maar dat dat beestje nooit meer terug hoeft naar die klootzak.
Topic is al van een jaar geleden! Er is een uitspraak van de rechtbank geweest en volgens is 1 hond terug gegaan. het was niet de 1e keer dat zoiets bij hem gebeurde.
O.... Dat had ik dan weer niet gezien :Q:
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
Suske
Zeer actief
Contacteer:

nathalie schreef:
janinca2002 schreef:
O.... Dat had ik dan weer niet gezien :Q:
Topic is wel ouder maar de link van uitzending gemist die ik gisteren plaatste was gewoon de uitzending van gisteren.
Dus met idd het oude filmpje maar ook met de inspectrice van de dierenbescherming live in de uitzending.
Die dus een oproep deed voor een nieuwe baas voor deze hond.

Afbeelding
Suske
Zeer actief
Contacteer:

Er hebben vorige week 5 mensen voor de hond gebeld.
Dus hopelijk komt er een goed huis!

Afbeelding
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Zou mooi zijn!
Plaats reactie