Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De stakker
Moderator: moderatorteam
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: De stakker
Hij is voor hem niks waard, tot een ander hem wil, dan ziet hij ineens dollartekens....
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
Je gaat het nu toch niet goed praten zoals die hond gevonden is en er aan toe was he?malinois schreef:geloof me nou maar... als je overigens googled op de hond zie je dat ie al jaren zo mager is...
dat is niet iets van de laatste tijd.
Mij ga je namelijk niet wijs maken dat die hond nou eenmaal dat postuur heeft en dat hij die hond zogenaamd echt meer dan genoeg voert maar 't beestje niet aankomt.
Want als dat zo is dan is die hond dus gewoon ziek en heeft hij medische hulp nodig ipv weggestopt te worden in een donkere zee container op een achteraf veldje.

Cash v Heiligental en Flow.
- Cash
- Zeer actief
Ik snap het ook niet zo goed hoor Hanneke.Hanneke2 schreef:Ik zit ondersteboven te lezen, dus ik had dit nog niet gezien, maar het zal toch niet??duitse herder schreef:De hond is ook weer terug eigenaar geloof ikmalinois schreef:heb begrepen inmiddels dat die 'vereniging' inmiddels ook geschorst is nav dit voorval![]()
Nou ja goed, die vent deed er niks meer mee en gokte volgens mij al op een dooie hond vinden bij thuiskomst, dus Cash, hop, douw die klootzak 100 euro in z'n handen en geef die hond een fijn leven.
Hij wil die hond schijnbaar niet kwijt en waarom niet? Joost mag het weten.
De liefde voor 't dier was natuurlijk ook wel te zien.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
volgens mij kun jij niet lezenCash schreef:Je gaat het nu toch niet goed praten zoals die hond gevonden is en er aan toe was he?malinois schreef:geloof me nou maar... als je overigens googled op de hond zie je dat ie al jaren zo mager is...
Mij ga je namelijk niet wijs maken dat die hond nou eenmaal dat postuur heeft en dat hij die hond zogenaamd echt meer dan genoeg voert maar 't beestje niet aankomt.
Want als dat zo is dan is die hond dus gewoon ziek en heeft hij medische hulp nodig ipv weggestopt te worden in een donkere zee container op een achteraf veldje.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Toch lijkt het er wel een beetje op.malinois schreef:volgens mij kun jij niet lezenCash schreef:Je gaat het nu toch niet goed praten zoals die hond gevonden is en er aan toe was he?malinois schreef:geloof me nou maar... als je overigens googled op de hond zie je dat ie al jaren zo mager is...
Idd ziet hij de hond als een ding. Een die je koopt, opleid en duur verkoopt. Geeft het niet het resultaat wat je verwacht (miskoop) dan wil je hem toch nog voor duurgeld doorverkopen hoor. Verlieslijden wil je niet.
Een dieren vriend is dit in geen geval. Ik zou dit soort mensen op 1 lijn willen zetten met broodfokkers. Met dit verschil dat dit soort mensen zich ook nog heel wat vinden als al rukkend en trekkend aan de riem met zo'n hond op het veld lopen.
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Zo lees ik het helemaal niet.blacky schreef:Toch lijkt het er wel een beetje op.malinois schreef:volgens mij kun jij niet lezenCash schreef:Je gaat het nu toch niet goed praten zoals die hond gevonden is en er aan toe was he?malinois schreef:geloof me nou maar... als je overigens googled op de hond zie je dat ie al jaren zo mager is...
Malinois zegt enkel dat die hond al jaren zo mager is.
Dat het niet iets is van de laatste tijd.
Met als stilzwijgende conclusie dat die hond al jaren niet goed behandeld wordt.
Ik lees echt nergens dat ze het goedpraat
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik heb het erover dat ik het zou goedpraten.blacky schreef:Toch lijkt het er wel een beetje op.malinois schreef:volgens mij kun jij niet lezenCash schreef:Je gaat het nu toch niet goed praten zoals die hond gevonden is en er aan toe was he?malinois schreef:geloof me nou maar... als je overigens googled op de hond zie je dat ie al jaren zo mager is...
Idd ziet hij de hond als een ding. Een die je koopt, opleid en duur verkoopt. Geeft het niet het resultaat wat je verwacht (miskoop) dan wil je hem toch nog voor duurgeld doorverkopen hoor. Verlieslijden wil je niet.
Een dieren vriend is dit in geen geval. Ik zou dit soort mensen op 1 lijn willen zetten met broodfokkers. Met dit verschil dat dit soort mensen zich ook nog heel wat vinden als al rukkend en trekkend aan de riem met zo'n hond op het veld lopen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
precies.Miranda schreef: Zo lees ik het helemaal niet.
Met als stilzwijgende conclusie dat die hond al jaren niet goed behandeld wordt.

- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Ik heb contact gehad met de eigenaar... en geloof me, die hond gaat echt niet zomaar weg.
Meer wil ik er hier niet over kwijt.
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
ik zeg ook niet dat het werkelijk zo is hoor. Maar ik kreeg ook een beetje dat gevoel toen ik haar berichtje las.
- Daisy@
- Zeer actief
Al zal het met de hoofdprijs wel lukken hoor, maar die heb ik niet....
-
sads
- Actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog
Old English bulldog/American Pitbull - Aantal honden: 3
- Cash
- Zeer actief
Okay, mijn excuses dan.malinois schreef:precies.Miranda schreef: Zo lees ik het helemaal niet.

- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Nu mag ie weer verrekken in een container?Daisy@ schreef:Ik heb contact gehad met de eigenaar... en geloof me, die hond gaat echt niet zomaar weg.
Of wordt hij nu weggestopt op een plek waar die irritante kut dierenliefhebbers hem niet horen of zien?
Arme hond ...je zult maar de pech hebben en vanuit het warme nest van je moeder terecht komen bij dit soort lui
- Daisy@
- Zeer actief
Weet ik echt niet.
Ik vrees....
Ik vrees....
- saskia en sjaak
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klikobakkie
helemaal mijn idee.fenneke schreef:renee-uk schreef:moordneigingen krijg ik ervan
maar dan wel op de juiste manier![]()
in een container stoppen in de zon zetten en weggaan en vooral niet terug komen

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Heb inmiddels vernomen dat al zijn honden wederom in beslag zijn genomen wegens dezelfde omstandigheden...
heeft er dus helemaal niks van geleerd... wel beter voor de beestjes hoop ik. Wederom van R.B.
http://www.dichtbij.nl/almere/regio/art ... iging.aspx

-
Selena
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x HH
- Aantal honden: 9
Zucht....wat een klootzak.
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!
http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
-
Muk
En nu maar hopen dat hij zijn honden NOOIT meer terugkrijgt. En dat die clubgenoten ook eens ballen krijgen en hem levenslang schorsen van zo'n africhtingsclub. Want zwijgen is toestemmen.malinois schreef:Heb inmiddels vernomen dat al zijn honden wederom in beslag zijn genomen wegens dezelfde omstandigheden...heeft er dus helemaal niks van geleerd... wel beter voor de beestjes hoop ik. Wederom van R.B.
Edit, ik lees nu pas dat dit normaal is bij die club. Man, wat een trieste zooi mensen zijn dat. De enige oplossing daarvoor is die mensen opsluiten in een donker hok zonder eten en drinken.
-
Laura & Leroy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier
He bah, ik had gehoopt dat dit topic weer omhoog was gegooid met een positieve update over hoe het nu met de hond is. Maar nee, het verhaal wordt alleen maar erger 
Och lieverd, ik kijk toch niet naar andere honden.

-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Hij traint ook gewoon nog steeds hoor, snap ook niet dat dat nog kanmalinois schreef:Heb inmiddels vernomen dat al zijn honden wederom in beslag zijn genomen wegens dezelfde omstandigheden...heeft er dus helemaal niks van geleerd... wel beter voor de beestjes hoop ik. Wederom van R.B.
- Daisy@
- Zeer actief
K*t zooi......
Nu mag ik toch oprecht hopen dat hij ze NIET terug krijgt! Klote zooi!
Nu mag ik toch oprecht hopen dat hij ze NIET terug krijgt! Klote zooi!
-
indiera
- Zeer actief
Ben vandaag in Almere geweest en heb getraind op het veld naast deze club, deze persoon is met de noordzon vertrokken,het is walgelijk wat er is gebeurd en helaas is hier de straf nog steeds te milt voor. Deze club is al een hele tijd verbannen uit de NBG, en mag zich nergens meer inschrijven,leden had deze club allang niet meer,meneer vertoefde daar in zijn eentje en woonde in dat clubgebouw.
Hopelijk scheert niet iedereen heel Almer over 1 kam want dit hoort en mag natuurlijk niet gebeuren en de andere ver. worden hier de dupe van, terwijl die gewoon leuk met hun sport bezig zijn , en dit zeker niet goedkeuren.
Hopelijk scheert niet iedereen heel Almer over 1 kam want dit hoort en mag natuurlijk niet gebeuren en de andere ver. worden hier de dupe van, terwijl die gewoon leuk met hun sport bezig zijn , en dit zeker niet goedkeuren.
-
indiera
- Zeer actief
indiera schreef:Ben vandaag in Almere geweest en heb getraind op het veld naast deze club, deze persoon is met de noordzon vertrokken,het is walgelijk wat er is gebeurd en helaas is hier de straf nog steeds te milt voor. Deze club is al een hele tijd verbannen uit de NBG, en mag zich nergens meer inschrijven,leden had deze club allang niet meer,meneer vertoefde daar in zijn eentje en woonde in dat clubgebouw.
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Contacteer:
De hond is via de dierenbescherming in opvang bij een gastgezin
Mag geplaatst worden, voor info even de aflevering van omroep Max van vanmiddag terugkijken.
edit:
Even de link van uitzending gemist:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1293814
Vanaf een minuut of 11.
Mag geplaatst worden, voor info even de aflevering van omroep Max van vanmiddag terugkijken.
edit:
Vanaf een minuut of 11.
-
blondie
- Zeer actief
Niet normaal meer.. 
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Heb het toevallig vanmiddag ook gezien, dit is gewoon te erg voor woorden en dat zo'n hond dan ook nog terug geven aan zo'n idioot.
Arm beest en de rest van zijn honden
Ik hoop maar dat ze nú wel een fatsoenlijk tehuis krijgen.
Arm beest en de rest van zijn honden
Ik hoop maar dat ze nú wel een fatsoenlijk tehuis krijgen.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Ik zat hier gewoon te jankenSuske schreef:De hond is via de dierenbescherming in opvang bij een gastgezin
edit:
Vanaf een minuut of 11.
And few will ever climb
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
ik ga niet kijken, dan lig ik weer een halve nacht wakker met moordneigingen 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Daisy@
- Zeer actief
Ze vergeten in die uitzending van hierboven wel te vertellen dat hij hem in eerste instantie wel weer terug gekregen heeft.... Wat ik niet begrijp.