ik wist het al voor ik het lasTiny schreef:Kier mag straks zelf iets uitzoeken bij de bloemenmeneer die ook in diervoeding doet.Dat mag ze vaker en dat vindt ze zo leuk![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dierendag
Moderator: moderatorteam
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: Dierendag

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Het is hier iedere dag dierendag.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ze hebben lekker een uur buiten gespeeld in de zon in het bos.
Net als elke andere dag
Net als elke andere dag
- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Lief schreef:Hier zijn de honden voorzien van ieder een schandalig groot bot. Maar goed, één van de twee vond het nodig het bot van de ander in te vorderen.
Dus nu hebben we een brave hond met een bot en een hond die vond dat twee botten leuker was en nu geen bot meer heeft.
Kay zal wel genoeg krijgen straks.... vanavond verjaardag ook dus hapjes in huis en dan krijgt Kay toch vanalles toegestopt als ik de andere kant opkijk...
Hij meurt altijd een uur in de wind als er bezoek is geweest en braakt meestal, dus er is bezoek wat het schijnbaar niet kan laten...
Maar... omdat het dierendag is... zullen we niet mopperen!
- Lief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
- Contacteer:
Het bot krijgt ze heus wel weer een keer, maar zomaar even grommend op je huisgenoot af terwijl je al een bot hebt om zijn bot te confisqueren is gewoon not done.MariskaB schreef:
ik heb beeld
Je mag niet straffen op dierendag, hoor
Dus toch botje teruggeven maar
Heb hier niet de luxe om de opvoeding te kunnen staken zuiver omdat het dierendag is, ze pakken hele armen als ze een vinger krijgen namelijk.
- sunny1978
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bulmastiff x bordauxdog 3x en 1 bordeauxdog,en 2 boomers
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
de vloer was brandschoon een half uurtje later en er ligt weer voer over de grond en is er weer op de grond gescheten.....ze kunnen er beter een baasjesdag van maken inplaats van dierendag het baasje verwennen inplaats van je dieren ik wordt hier echt niet vrolijk van zo ONDANKBAAR
hier dus ook geen dierendag
hier dus ook geen dierendag
http://www.doggy-house.nl
mijn website
Boy
13-06-2001 - 09-06-2013
Cindy
05-01-2000 - 18-06-2010
Quinty
10-03-2003 - 18-09-2018
mijn website
Boy
13-06-2001 - 09-06-2013
Cindy
05-01-2000 - 18-06-2010
Quinty
10-03-2003 - 18-09-2018
- krullie
- Zeer actief
ik doe niks aan die commerciele rommel .
als ik nog meer voor hem doe dan ontploft hij.
als ik nog meer voor hem doe dan ontploft hij.
- Icecold81
- Zeer actief
UiteraardLief schreef:Het bot krijgt ze heus wel weer een keer, maar zomaar even grommend op je huisgenoot af terwijl je al een bot hebt om zijn bot te confisqueren is gewoon not done.MariskaB schreef:
ik heb beeld
Je mag niet straffen op dierendag, hoor
Dus toch botje teruggeven maar
Heb hier niet de luxe om de opvoeding te kunnen staken zuiver omdat het dierendag is, ze pakken hele armen als ze een vinger krijgen namelijk.
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ondanks dat het hier elke dag al dierendag is, neem ik straks toch iets voor ze mee. Het is gewoon een mooi excuus om, koopziek als ik ben, weeeeer wat voor mijn meisjes te kopen
Oja, Fred, mijn hamster, krijgt een schoon hokje denk. Is ze daar ook weer een avondje zoet mee.
Oja, Fred, mijn hamster, krijgt een schoon hokje denk. Is ze daar ook weer een avondje zoet mee.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Sarah5
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle - Aantal honden: 2
Hier zijn ze de dag begonnen met een hertenoor en een bakje KVV voor de poes.
Vervolgens heerlijk lang in het bos geweest met extra lekkere beloningssnoepjes en verstoppertje gespeeld. Ze weken nog geen 100 meter van m'n zijde
en we hebben pret voor 10 gehad.
Maar we gaan wel iedere dag naar het bos of het strand of de duinen dus eigenlijk iedere dag dierendag hier.
Vervolgens heerlijk lang in het bos geweest met extra lekkere beloningssnoepjes en verstoppertje gespeeld. Ze weken nog geen 100 meter van m'n zijde
Maar we gaan wel iedere dag naar het bos of het strand of de duinen dus eigenlijk iedere dag dierendag hier.
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Die van ons hebben de dierendag van hun leven, aangezien vandaag een deel van de tegels is opgehaald.
Ze graven diepe gaten en rollen daar vervolgens in, al stoeiend gooien ze ze ook weer dicht. Wij eten straks zand vrees ik...

Ze graven diepe gaten en rollen daar vervolgens in, al stoeiend gooien ze ze ook weer dicht. Wij eten straks zand vrees ik...

- Mirella
- Zeer actief
ik doe er niet echt bewust aan,maar had nog nieuwe kluiven liggen dus die hebben ze net gekregen en de poesjes kattenmelk.ik heb kleine kids en die vinden het toch wel errug belangrijk 
-
Marion.
Hmmm, dat vind ik ook wel een leuke. De groentepannekoeken met veel kaas verschuiven van morgen naar vandaag. En de meisjes hebben een heuse dierendag want ik ben vandaag lekker vrij!Rosita Compagner schreef:Dit vind ik wel aardig
(vond ik vanochtend in de plensregen trouwens niet zo leuk haha)
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ahrenee-uk schreef:ik wist het al voor ik het lasTiny schreef:Kier mag straks zelf iets uitzoeken bij de bloemenmeneer die ook in diervoeding doet.Dat mag ze vaker en dat vindt ze zo leuk![]()
wat ben je toch ook een lieverd
Ze heeft van die stokjes uitgezocht, het is dat haar bekje er maar vier konden dragen
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Ik doe er niks aan, niet meer dan normaal. Ze krijgen zo ook wel eens wat extra's.
Verjaardagen van dieren doe ik al helemaal niet aan, vind die van mensen vaak al genoeg.
Verjaardagen van dieren doe ik al helemaal niet aan, vind die van mensen vaak al genoeg.
- Lief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
- Contacteer:
Ik vind het wel leuk de honden eens te verwennen. Ze komen niets tekort, maar een dagje wat extra's kan heus geen kwaad. Beter verwend dan verwaarloost, zogezegd.
Ik kan genieten van die kuis versleten honden van 'operatie mega-bot'.
Ik kan genieten van die kuis versleten honden van 'operatie mega-bot'.
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
Lekker met de trein naar anouk en luna geweest en heerlijk gewandeld.. Verder krijgt meneer vanavond zijn lievelingskorstje... Wel toevallig dat wel. En ik denk wij vegetarisch eten, ook toevallig en dat kan nog best veranderen 

- Drazic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale
- Aantal honden: 3
Bros heeft net een prop kranten gekregen,hij helemaal blij en ik mag straks weer ruimen.
een puberpoot is gauw gevuld.
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Ik heb er niks voor gekocht. Wel een pensbot en wat pensstaafjes uit de kast getoverd net, die zielen moesten al een paar uurtjes in de bench doorbrengen omdat we aan het klussen waren in huis... en ik ben nog ziek ook, dus extra rennen en een extra wandeling zit er ook al niet in.
Maar om nou te zeggen dat er speciaal verwend word vanwege dierendag, sorry, nee...
Maar om nou te zeggen dat er speciaal verwend word vanwege dierendag, sorry, nee...

- bekooij
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berner sennen, friese stabij
Nee voor Carlos was het echt een hele slechte dierendag, die is vandaag gecastreerd vanwege een tumor in zijn testikel. De dierenarts zei het ook nog hoe ze dat nou kon doen op dierendag.
Gelukkig hebben mijn hondjes elke dag dierendag! Vanochten nog wel even flink in de watten gelegd maar hij heeft het nu slecht, hij hallucineerd nog steeds van de morfine. Gelukkig mag ik zo naar huis, hopen dat ie zich wat meer op zijn gemak voelt bij mij dan bij mijn vriend.
Gelukkig hebben mijn hondjes elke dag dierendag! Vanochten nog wel even flink in de watten gelegd maar hij heeft het nu slecht, hij hallucineerd nog steeds van de morfine. Gelukkig mag ik zo naar huis, hopen dat ie zich wat meer op zijn gemak voelt bij mij dan bij mijn vriend.

- Icecold81
- Zeer actief
Aaaaaah dat is voor dierendag wel jammer, maar hopelijk knapt hij snel op 
- bekooij
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berner sennen, friese stabij
Het gaat nu goed met hem, heeft al even gegeten en nu ik thuis ben heeft hij de rust gevonden. Hij ligt nu lekker te slapenMariskaB schreef:Aaaaaah dat is voor dierendag wel jammer, maar hopelijk knapt hij snel op

- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Je moet maar zo denken, dat het juist heel lief is dat je dit voor hem hebt gedaan.bekooij schreef:Het gaat nu goed met hem, heeft al even gegeten en nu ik thuis ben heeft hij de rust gevonden. Hij ligt nu lekker te slapenMariskaB schreef:Aaaaaah dat is voor dierendag wel jammer, maar hopelijk knapt hij snel op

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Irta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xHH
Nee, ik doe er niks speciaals aan. Wel heb ik onlangs een halsband voor Tadej gekocht waarbij ik korting kreeg omdat het bijna dierendag was. Dan doe ik er natuurlijk maar wat graag aan 
-
lets have fun
Oh grutjes dat is ook zo. Het was gisteren dierendag. Nee, niks aan gedaan net als voorgaande jaren.
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Minhie schreef:Lekker met de trein naar anouk en luna geweest en heerlijk gewandeld.. Verder krijgt meneer vanavond zijn lievelingskorstje... Wel toevallig dat wel. En ik denk wij vegetarisch eten, ook toevallig en dat kan nog best veranderen