Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dierendag
Moderator: moderatorteam
- P-tt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
- Aantal honden: 2
Re: Dierendag
Goof heeft mazzel. Was eigenlijk van plan om maar niets te geven want meneer is al tot op het bot verwend.
Maar omdat de dierenwinkel wel aan dierendag doet kreeg ik vorige week een hondenkoek bij mijn aankopen. Dus die mag Goof vanavond opeten
Maar omdat de dierenwinkel wel aan dierendag doet kreeg ik vorige week een hondenkoek bij mijn aankopen. Dus die mag Goof vanavond opeten
- sonj@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
- Aantal honden: 1
Hippie kreeg vanmorgen een schepje blikvoer bij haar brokken en was daar heel blij mee. Vanavond krijgt ze zoals altijd Rodi. 
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Dierendag begon goed hier vandaag.
Man en Skadi waren al beneden toen ik wakker werd.
Toen ik wakker werd hoorde ze me boven op de slaapkamer rommelen en kwam ze naar boven, een joelconcert geven voor de deur. "Whoehoe!". Ik doe de deur open en wil d'r knuffelen, is ze zeiknat. Dat werd een miniknuffeltje en een 'ga maar weer naar beneden, meisje' ipv haar bij mij uitnodigen in bed
Toen ik wakker werd hoorde ze me boven op de slaapkamer rommelen en kwam ze naar boven, een joelconcert geven voor de deur. "Whoehoe!". Ik doe de deur open en wil d'r knuffelen, is ze zeiknat. Dat werd een miniknuffeltje en een 'ga maar weer naar beneden, meisje' ipv haar bij mij uitnodigen in bed
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- Nerazi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
Enzi heeft een ellendige dierendag want hij moest vanmorgen in regen naar buiten toe, arme ziel
Dat was dus héél snel een plas doen en dan piepen, omdraaien en weer naar binnen toe. Vanavond wel even naar de dierenwinkel voor onze kat, hij is vandaag jarig en alweer 3 hele jaren!
Dat was dus héél snel een plas doen en dan piepen, omdraaien en weer naar binnen toe. Vanavond wel even naar de dierenwinkel voor onze kat, hij is vandaag jarig en alweer 3 hele jaren!
- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Meghan schreef:Enzi heeft een ellendige dierendag want hij moest vanmorgen in regen naar buiten toe, arme ziel![]()
Als het begint te regenen en we zijn buiten, dan maakt Jura rechtsomkeert en zou het liefste naar huis willen rennen.
- alma.m
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Landseer E.C.T.
Noah is ook behoorlijk verwend, maar hij krijgt vandaag wel een kluif.
Zijn oude is aan flarden, dus ik heb heb de nieuwe gewoon tot vandaag bewaard.
Ook wat in de collecte bus gedaan van de DB. Ben ik ook lid van. Poezels krijgen altijd wel wat lekkers tussendoor, maar vandaag dan nog maar iets extra, wat maakt het uit.
Ook wat in de collecte bus gedaan van de DB. Ben ik ook lid van. Poezels krijgen altijd wel wat lekkers tussendoor, maar vandaag dan nog maar iets extra, wat maakt het uit.
Caya voor altijd een plekje in ons hart.
6 Januari 1999 -1 Mei 2010

6 Januari 1999 -1 Mei 2010

- DogDalton
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Galgo Espagnol
- Aantal honden: 5
Dierendag
Niet echt iets bijzonders. Ga zometeen wel naar de dierenwinkel maar dat is meer omdat de kluiven en koekjes op zijn.

Tamara, Jada, Viento, Kid, Tanja, Evita en Rosa
- Nerazi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
Enzi probeert of onder mijn jas te kruipen (en ja dat ziet er niet uit als een ridgeback dat probeert) of hij gaat onder een boom staan wachten totdat het droog is. Naar huis lopen door de regen is eigenlijk ook teveel gevraagdrunninggirl schreef:Meghan schreef:Enzi heeft een ellendige dierendag want hij moest vanmorgen in regen naar buiten toe, arme ziel![]()
Dat was dus héél snel een plas doen en dan piepen, omdraaien en weer naar binnen toe. Vanavond wel even naar de dierenwinkel voor onze kat, hij is vandaag jarig en alweer 3 hele jaren!Wat een watjes zijn het soms ook.
Als het begint te regenen en we zijn buiten, dan maakt Jura rechtsomkeert en zou het liefste naar huis willen rennen.
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
ipv een uur met de honden buiten ben ik nu een kwartier langer gebleven, teun is onder de douche gegaan nadat hij in de bagger werd geduwd door zijn vriendin luna.
aan de DB geef ik geen cent, geef het liever rechtstreeks aan het asiel dan weet ik zeker dat het aankomt ipv dat het bij een organisatie terechtkomt die er erg weinig mee doet.
ellen
aan de DB geef ik geen cent, geef het liever rechtstreeks aan het asiel dan weet ik zeker dat het aankomt ipv dat het bij een organisatie terechtkomt die er erg weinig mee doet.
ellen
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee ik doe er voor mijn eigen honden helemaal niets aan, onzin.... ik stort wel een bedrag naar een goed doel... maar daar heb ik eigenlijk geen dierendag voor nodig.
- Esther12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
Nou, ik reed vanmorgen langs de dierenwinkel en dacht: laat ik even wat nieuwe beloningssnoepjes meenemen. Altijd handig. En toen zag ik dat het dierendag was (tja, geheugen hè) en heb ik ook maar even een nieuwe kong meegenomen omdat Bo de vorige eindelijk kapot had gekregen. Of wacht, die had ik ook gekocht als het geen dierendag was geweest. Verwend kreng, dat is het.
- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
Hier vanmorgen een lange wandeling in de stromende regen gemaakt.
Werden we geen van allen blij van
Vanavond krijgen ze een extra kippepoot bij hun eten, en dat is het verder wel.
Werden we geen van allen blij van
Vanavond krijgen ze een extra kippepoot bij hun eten, en dat is het verder wel.
-
Punzel
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Hier op het asiel pakken ze de koekjes maar gewoon zelfAntonetta schreef:Ja hoor volop dierendag hier vanmorgen. Ik liet een doos honden koekjes vallen, hierna was het koekhappen voor Mowgli.
Oja, en ik ga over een uurtje voer inzamelen in de C1000 voor het asiel. Wat ben ik toch goed bezig vandaag
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
En de dag wordt alleen maar 'beter' voor haar.Miranda schreef:Dierendag begon goed hier vandaag.
Ik ben ziek en man had geen tijd, dus meer dan een blokje om zat er niet in voor mevrouw.
Man gaat proberen om vroeg thuis te zijn, dan kan ze misschien nog een lange losloopwandeling krijgen vandaag.
Sjeez. Heeft die hond even een kutdag
And few will ever climb
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Het is hier elke dag dierendag
dus ik doe niks speciaals
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
-
joline
- Zeer actief
Ook hier is het elke dag dierendag. Misschien dat ze straks wat lekkers extra krijgen, maar dat is ook alles 
- Gon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising boomer. mopshond
Gisteren was het voor Famke even "feest", ze had zelf even besloten dat het dan dierendag moest zijn
. Ze was er even van door gegaan tijdens de wandeling ( het land in, bij de koeien). Lekker gerend ( baasje kom je mij ook ophalen
), gesnuffeld en van de vllaaien geproefd denk ik, op een gegeven moment bestond ik echt even niet meer. Toen ze eindelijk aarzelend, na 10 min. terug kwam, kreeg ze nog een paar lekkere katenbrokjes als beloning er over heen. Wat is ze brááf!!
En dat allemaal in de stromende regen....
Verder is het hier elke dag dierendag. Nou ja, nu even niet helemaal, want ze mag voorlopig niet meer los lopen

Verder is het hier elke dag dierendag. Nou ja, nu even niet helemaal, want ze mag voorlopig niet meer los lopen
Groetjes van Gon, Famke, en poezebeest Ayla, een kleine doerak...

- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
Aan de andere kant: vanaf hier zal het alleen nog maar beter worden voor haar haha.Miranda schreef:En de dag wordt alleen maar 'beter' voor haar.Miranda schreef:Dierendag begon goed hier vandaag.
Ik ben ziek en man had geen tijd, dus meer dan een blokje om zat er niet in voor mevrouw.
Man gaat proberen om vroeg thuis te zijn, dan kan ze misschien nog een lange losloopwandeling krijgen vandaag.
Sjeez. Heeft die hond even een kutdag
Ik heb voor Lotus een lekker vleesbot gekocht en vanmiddag gaan we naar haar favoriete renplek. Die met koeienstront, dus voor we gaan zet ik de tuinslang vast klaar
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Niks geen speciale dierendag, voor mijn beestjes is dat elke dag al.
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
- P-tt
- Zeer actief
Ahh dus het is ook een beetje dierdag voor jou?Nanna schreef:Net een uur met ze gelopen. En daarvoor zonder honden naar de Intratuin geweest. Waar ik een plant voor mezelf gekocht heb
- Ariane
- Erelid
Nanna schreef:Ik heb me er als een beest gedragenP-tt schreef:Ahh dus het is ook een beetje dierdag voor jou?Nanna schreef:Net een uur met ze gelopen. En daarvoor zonder honden naar de Intratuin geweest. Waar ik een plant voor mezelf gekocht heb
Hier was het omgekeerde dierendag vanochtend want ik ben door Bibi getrakteerd op 2 drolletjes in de douche
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- Ariane
- Erelid
Nou, ik stond er inderdaad bijna inNanna schreef:Platstampen en door het doucheputje frottenAriane schreef: Hier was het omgekeerde dierendag vanochtend want ik ben door Bibi getrakteerd op 2 drolletjes in de douche
Ik heb het met pleepapier weggehaald en daarna de warme douche erop gezet.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
- P-tt
- Zeer actief
Nanna schreef:Ik heb me er als een beest gedragenP-tt schreef:Ahh dus het is ook een beetje dierdag voor jou?Nanna schreef:Net een uur met ze gelopen. En daarvoor zonder honden naar de Intratuin geweest. Waar ik een plant voor mezelf gekocht heb
- Kat1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Akita
Meneer heeft toch maar iets gekregen.
Ipv een nieuw halsbandje heeft ie een tuigje gekregen.
Stom dat ie het ding vindt!
probeer je ook eens iets goed te doen....
Ipv een nieuw halsbandje heeft ie een tuigje gekregen.
Stom dat ie het ding vindt!
probeer je ook eens iets goed te doen....
- Lief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
- Contacteer:
Hier zijn de honden voorzien van ieder een schandalig groot bot. Maar goed, één van de twee vond het nodig het bot van de ander in te vorderen.
Dus nu hebben we een brave hond met een bot en een hond die vond dat twee botten leuker was en nu geen bot meer heeft.
Dus nu hebben we een brave hond met een bot en een hond die vond dat twee botten leuker was en nu geen bot meer heeft.
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Nou ze vonden het hier toch nodig iets extra's te krijgen, dus dan maar gewoon zelfbediening
En nog samenwerken die trutten ook nog
Ach, als ze maar genoten hebben van dat stukje droge rijstwafel, het is tenslotte dierendag
En nog samenwerken die trutten ook nog
Ach, als ze maar genoten hebben van dat stukje droge rijstwafel, het is tenslotte dierendag
- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Wij doen eigenlijk nooit wat aan dierendag. Bovendien heeft Magic zich vanmorgen misdragen, dus die krijgt even helemaal niks
.

Iedere dag feest!
-
Tiny
- Zeer actief
Kier mag straks zelf iets uitzoeken bij de bloemenmeneer die ook in diervoeding doet.Dat mag ze vaker en dat vindt ze zo leuk
En tevens krijgt ze weer een zak brokken
Sil, de poes, lust niets van snoepjes of ander lekkers dus die moet het met een knuffel doen.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
-
Connie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel , Duitse staande x stabij en een raad wat ik ben ras
- Aantal honden: 3
Ik doe niets aan dierendag al heeft `pluk wel een cadeau gekregen een nieuwe jachtlijn gister besteld vandaag binnen 
groetjes Connie

Daantje,Faye,Pluk

Daantje,Faye,Pluk