Wij hebben geen Berner Sennen en Podenco....
Damn.... Terre is een Sennebenne en Hayley een Dunne Witte hond
Moderator: moderatorteam
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteNoes schreef:Nou,ik vind Dunnwittehond een heel leuk ras ...
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeitePtje schreef:Ja maar je mot dat beest wel meer voeren hoor want dat is écht dierenmishandeling, zoooooooo mager want dan ben ju ech een dierenmishandelaar want dan bel ik 144 en zooo is dat(vervolgens een waggelende rolmopshussel meetrekkend, kom maar mopsie krijg je van mammie een koekie)
Ptje schreef:Ja maar je mot dat beest wel meer voeren hoor want dat is écht dierenmishandeling, zoooooooo mager want dan ben ju ech een dierenmishandelaar want dan bel ik 144 en zooo is dat(vervolgens een waggelende rolmopshussel meetrekkend, kom maar mopsie krijg je van mammie een koekie)

Vandaar dat ze de koekjes dus uit Fiona's jaszak pikt.Kit schreef:Ptje schreef:Ja maar je mot dat beest wel meer voeren hoor want dat is écht dierenmishandeling, zoooooooo mager want dan ben ju ech een dierenmishandelaar want dan bel ik 144 en zooo is dat(vervolgens een waggelende rolmopshussel meetrekkend, kom maar mopsie krijg je van mammie een koekie)
Hayley is net een vretende labrador hoor, die vrat zowat de koekies uit Fiona's jaszak hahahaha
Ja thuis krijgt ze nooit wat, weet je wel wat dat kost joh, zo veel hondenvoer???
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite