We hebben Route 66 gereden

Meteoorkrater

De Colorado River in de verte

Ezeltjes in Oatman

Coyote

Voor mensen die gruwelen van spinnen adviseer ik nu te stoppen met scrollen

Moderator: moderatorteam

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite

Ga jij ook foto's maken ?tycha schreef:Mooi!! kon je er niet bijzetten waar alles was ?![]()
Je weet dat Tarantula's ook kunnen springen he?![]()
Wij vertrekken woensdag weer naar Las Vegas om van daar uit een rondje met de camper te maken voor 4 weken. Dan zijn foto's als deze al weer fijn als voorpret!

Deze soort is niet agressief en niet bijzonder giftig, had rustig gekundFrederique schreef:Ik ben niet bang voor spinnen maar dichterbij met mijn vinger komen leek me niet zo'n bijster slim plan
Bofkonten....tycha schreef:....Wij vertrekken woensdag weer naar Las Vegas om van daar uit een rondje met de camper te maken voor 4 weken. Dan zijn foto's als deze al weer fijn als voorpret!
TARAKNee, veel te veel werktycha schreef:Mooi!! kon je er niet bijzetten waar alles was ?![]()
Je weet dat Tarantula's ook kunnen springen he?![]()
Wij vertrekken woensdag weer naar Las Vegas om van daar uit een rondje met de camper te maken voor 4 weken. Dan zijn foto's als deze al weer fijn als voorpret!
We hebben een stuk of 5 tarantula's de weg zien oversteken.Tallie schreef:Deze soort is niet agressief en niet bijzonder giftig, had rustig gekundFrederique schreef:Ik ben niet bang voor spinnen maar dichterbij met mijn vinger komen leek me niet zo'n bijster slim planHet is een volwassen mannetje overigens, vermoedelijk op zoek naar een dame, anders zie je ze niet zo rondlopen.
Prachtige foto's trouwens! Amerika is echt mooi...