En ik vond hem toch zo leuk! Maar helaas, kon hem niet meenemen.

Bonnies mooie hondenogen!

Dusty had een goed plekje in de zon bij Marion.

Ogen vallen bijna dicht...

Gijsje deed nog een demonstratie van al zijn trucs.

Moderator: moderatorteam
Nou ja zeg, ik vond nog wel dat je haar juist leuk zat. Heb je gezien hoe ik het in elkaar gefrommeld had?Marion. schreef:Ahhhhhhhh, hij kwam ook steeds zo lekker naar me toe om gekroeld te worden. Maar verder geen foto's van mij meer plaatsen hoor. Noteert... nooit meer met natte, net gewassen haren de auto in en dan op de parkeerplaats even een klem erin doen
Je staat er leuk op toch??Marion. schreef:Ahhhhhhhh, hij kwam ook steeds zo lekker naar me toe om gekroeld te worden. Maar verder geen foto's van mij meer plaatsen hoor. Noteert... nooit meer met natte, net gewassen haren de auto in en dan op de parkeerplaats even een klem erin doen
dat vroeg ik in de vorige serie ook al, maar zo te zien is dat sam (?) niet slaan zijn als ik de naam fout heb van ramiHilly45 schreef:Wie is dat mooie blondje dan........... Waauwie zeg.
En Dusty is ook altijd wel slim he?
Heerlijk dat iedereen, hond en mens, zo genoten hebben. Nunspeet is mooi......
ach zeur, je staat er hartstikke leuk opMarion. schreef:Ahhhhhhhh, hij kwam ook steeds zo lekker naar me toe om gekroeld te worden. Maar verder geen foto's van mij meer plaatsen hoor. Noteert... nooit meer met natte, net gewassen haren de auto in en dan op de parkeerplaats even een klem erin doen
Logisch! Ik heb ze ook aardig zien rennen hoor (1 van de 2 dan). We hadden het er nog over straks, beide dames zijn toch ook 10+?lieke schreef:Ach, die foto van mij en Kyra is geweldig. Wat heeft ze genoten van deze dag!
En, ondanks het feit dat we niet gewandeld hebben, is ze doodop van alle indrukken en ligt al een paar uur heel diep te slapen.
Haha, zie je mijn vingertje? Ik voelde ook allerlei botjes. Dat soort is veel te kwetsbaar voor mij hahaha. Hij voelde gewoon dat ik me erg hondloos voelde, en wilde me troostenLin-C schreef:Oh, Dusty! Wat is dat toch een ontzettend aandoenlijk hondje om te zien.
Staat je wel hoor Marion, zo'n 'schoothondje'
Marion. schreef:Logisch! Ik heb ze ook aardig zien rennen hoor (1 van de 2 dan). We hadden het er nog over straks, beide dames zijn toch ook 10+?lieke schreef:Ach, die foto van mij en Kyra is geweldig. Wat heeft ze genoten van deze dag!
En, ondanks het feit dat we niet gewandeld hebben, is ze doodop van alle indrukken en ligt al een paar uur heel diep te slapen.
Ah, ik vond het ook raar. Marion zonder Saar en Miep.Marion. schreef:Haha, zie je mijn vingertje? Ik voelde ook allerlei botjes. Dat soort is veel te kwetsbaar voor mij hahaha. Hij voelde gewoon dat ik me erg hondloos voelde, en wilde me troostenLin-C schreef:Oh, Dusty! Wat is dat toch een ontzettend aandoenlijk hondje om te zien.
Staat je wel hoor Marion, zo'n 'schoothondje'![]()
Dat kwetsbare is zo gewend, joh.Marion. schreef:Haha, zie je mijn vingertje? Ik voelde ook allerlei botjes. Dat soort is veel te kwetsbaar voor mij hahaha. Hij voelde gewoon dat ik me erg hondloos voelde, en wilde me troostenLin-C schreef:Oh, Dusty! Wat is dat toch een ontzettend aandoenlijk hondje om te zien.
Staat je wel hoor Marion, zo'n 'schoothondje'![]()
Leuk was dat he....dollen en rennen !moosje schreef:Het was leuk!
Gijs en Jade hadden elkaar wel gevonden in het begin, en Jade en Layla ook.
Moest zo lachen om Maxi die dat stuk stokbrood jatte.
Jade heeft hem wel een keer omgekegeld, ik hoop niet dat ie daar last van krijgt.MJ schreef:Leuk was dat he....dollen en rennen !moosje schreef:Het was leuk!
Gelijk heeft 'ieMJ schreef:En moet je het meneer zo geven....dan mot ie het niet. Gejat smaakt toch het lekkerst.
Zal niet. Hij ligt lekker op de bank te slapen.moosje schreef:Jade heeft hem wel een keer omgekegeld, ik hoop niet dat ie daar last van krijgt.MJ schreef:Leuk was dat he....dollen en rennen !moosje schreef:Het was leuk!
Gelukkig!MJ schreef:Zal niet. Hij ligt lekker op de bank te slapen.moosje schreef:Jade heeft hem wel een keer omgekegeld, ik hoop niet dat ie daar last van krijgt.MJ schreef:Leuk was dat he....dollen en rennen !moosje schreef:Het was leuk!