Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
......is Lizzie , volgens een mevrouw hier uit de buurt. Omdat poedels op de eerste plek op de lijst met bijtincidenten zouden staan. Dus of ik mijn hond even wilde aanlijnen op de losloopplaats, zodat haar hond ongeschonden daar kon spelen. Ach ja ze kan natuurlijk ook wel erg agressief zijn dat bewijst deze foto van Annemie wel
Maar goed ik heb Lizzie nog nooit lelijk horen of zien doen. Dat mensen met heddurs last hebben van vooroordelen wist ik, maar voor mij was dit toch wel voor het eerst. Ha heb ik ook een "pikverlengende" poedel!
Miezemuis schreef: Dat mensen met heddurs last hebben van vooroordelen wist ik, maar voor mij was dit toch wel voor het eerst. Ha heb ik ook een "pikverlengende" poedel!
iets minder generaliseren staat je ook goed hoor
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Zie je wel. Eindelijk iemand ie ze door heeft. Altijd maar zeiken al die lui tegen mij met mijn Jack Russell en mijn Herder, maar ein-de-luk iemand die de ware aard van de poedel ziet.
Zou er direct een TT om hangen.
Zal je leren pikverlengende klapkaakpoedel
Overigens kan ik me de reactie wel voorstellen, de meeste mensen die ik tegenkom schieten
echt direct in de vlekken zodra er witte tanden te zien zijn.
Levensgevaarlijk dat kreng, dat zie je zo, gelijk herplaatsen naar een wat dunner bevolkt gebied(hint hint)even voor de duidelijkheid dat was ook een grapje
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Suske schreef:Zou er direct een TT om hangen.
Zal je leren pikverlengende klapkaakpoedel
Overigens kan ik me de reactie wel voorstellen, de meeste mensen die ik tegenkom schieten
echt direct in de vlekken zodra er witte tanden te zien zijn.
Hahah nou Lizzie laat haar tanden zo alleen maar zien in uiterst speciale gevallen (als ze dus echt heeeeeel leuk en lang met een hond speelt, of met mij) Het is dan echt van nou schiet eens op met spelen. Met de meeste honden speelt ze niet eens. Ze wil nog wel eens rennen, maar zodra er aangeraakt wordt dan vindt Lizzie het niet meer leuk, dat mag alleen met bekende honden of als ze honden echt langer ziet (zoals Ayla hierboven omdat we toen een flinke wandeling maakten)
Lizzie is juist uber voorzichtig. toen ze bij Kees logeerde durfde ze pas na ruim een week te snauwen tegen de pups.
Ptje schreef:Levensgevaarlijk dat kreng, dat zie je zo, gelijk herplaatsen naar een wat dunner bevolkt gebied(hint hint)even voor de duidelijkheid dat was ook een grapje
Mooie tanden hoor
kwistnie dat poedels konden bijten
Tja het zou zoveel prettiger en leuker zijn als mensen zich eens wat meer zouden interesseren voor wat een hond laat zien, ongeacht ras....
Ik kom trouwens in de lijstjes van bijtincidenten geen poedel tegen hoor...allemaal oude onderzoeken tot 2007.
Of is ergens een nieuw onderzoek te vinden?
In het meerendeel is de oorzaak van een bijtincident getreiter, negeren hondeninstinct, onbekwame bazen..
Ptje schreef:Levensgevaarlijk dat kreng, dat zie je zo, gelijk herplaatsen naar een wat dunner bevolkt gebied(hint hint)even voor de duidelijkheid dat was ook een grapje
Ze zou je zo maar opvreten (ook weer een grapje
Nou dan heeft ze voor minstens een jaar genoeg te vreten
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Poedels en levensgevaarlijk... ken persoonlijk geen poedel die raar doet naar andere honden. Tja je hebt mensen waarbij een krielkip nog gevaarlijk is.
Ben je weg gegaan of niet?
primera schreef:Poedels en levensgevaarlijk... ken persoonlijk geen poedel die raar doet naar andere honden. Tja je hebt mensen waarbij een krielkip nog gevaarlijk is.
Ben je weg gegaan of niet?
ja ik ben uiteindleijk weggegaan. Eerst dacht ik dat ze een grapje maakte, maar ze reageerde echt heel onvriendleijk. Daarna maar gezegd dat ik inderdaad beter kan gaan omdat Lizzie nog niet gegeten had en dat ik me verder geen zorgen maakteover de veiligheid van haar hondje, maar wel van die van haar