Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Sjakie heeft een baasje (de hele rode) en Arie zoekt er nog 1. Mocht dat van hieruit niet lukken dan vind hij vrij snel een baasje als hij in het asiel zit als hij oud genoeg is (het zijn asielkittens)
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Mijn vriend is heel benieuwd hoe je aan die tanks komt, wat voor merk het is en of ze op afstand bestuurbaar zijn.
En ik maar denken dat hij vertederd naar de katjes zat te kijken.
wat een zeepbel dan.
De meeste tankjes zijn via internet gekocht van verschillende merken. Ze zijn radiografisch en kunnen met elkaar in gevecht via infrarood. Een aantal kunnen ook balletjes schieten wat erg leuk is voor de katten die er dan weer achteraan gaan
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
chrico schreef: wat een zeepbel dan.
De meeste tankjes zijn via internet gekocht van verschillende merken. Ze zijn radiografisch en kunnen met elkaar in gevecht via infrarood. Een aantal kunnen ook balletjes schieten wat erg leuk is voor de katten die er dan weer achteraan gaan
Die eerst foto lijkt die hond wel te denken van. Daar gaan ze weer.
Haha volgens mij denkt hij dat ook
Charlotte* schreef:
Reactie van mijn vriend: "Hebben!"
Ooit ben ik zo dom geweest om er 1 te kopen voor zoonlief en je ziet wat er van komt al snel kwam de tweede gekocht door manlief want tja, aan 1 heb je niets als je tegen elkaar kan spelen, de derde enz enz want beide vonden het wel heel erg leuk
Ik zie nu pas, dat je hier de foto's ook hebt neergezet, ik meld me als nieuw baasje voor Sjakie Hij is zo gaaf Wheer, maar dat kan ook niet anders als je zo een leuke pleegmoeder hebt