Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Boos, plakkerig Dieseltje

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

sTefaniA
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
Aantal honden: 1

Boos, plakkerig Dieseltje

Ongelezen bericht door sTefaniA »

Waar het vandaan kwam, ik heb geen idee, maar ik zag een rare witte plek op Diesels achterpoot.
Bij nadere inspectie vond ik nog een hoop in zijn staart. Nee, toch niet... jawel hoor, kauwgom.

Zucht... Dat moest er uit natuurlijk. Ik kan hem niet met kauwgom aan zijn poten laten rondlopen.
Diesel was ondertussen druk bezig met een poging om het er zelf uit te knauwen. Terwijl ik de schaar zocht had Diesel besloten dat zijn hele poot er maar af moest :hmmm:
Doen we maar niet Dieseltje.

Hij heeft haar van twee millimeter op zijn achterpoten dus het plakte zowat aan zijn huid. Met een paar mooie kwijlslierten die hopelijk van Diesel waren en niet van de vorige eigenaar van de kauwgom. Ik dus met de schaar aan de slag, lukte niet, ik was bang om in zijn vel te knippen. Diesel was er al niet gelukkig mee, scharen in de buurt van zijn achterpoot betekent nagels knippen en dat is een ramp. Dus met gevaar voor eigen hand de kauwgom eerst uit zijn staart gehaald, ging goed.

Daarna de poot. Ik kreeg een mooie glimlach van Diesel :mrgreen: Het lukte me niet dus hij heeft nog wat mee geknaagd en ik heb alles eruit kunnen knippen. Nu heb ik een hond waar de ratten aan gevreten hebben, zo ziet hij eruit :roll:

En nee, ik heb geen foto.
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Re: Boos, plakkerig Dieseltje

Ongelezen bericht door yamie »

volgende keer met pindakaas aan de slag, kauwgom goed kneden met de pindakaas en het brokkelt er zo uit ;) scheelt weer een aangevreten hond :wink:
sTefaniA
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer

Ongelezen bericht door sTefaniA »

yamie schreef:volgende keer met pindakaas aan de slag, kauwgom goed kneden met de pindakaas en het brokkelt er zo uit ;) scheelt weer een aangevreten hond :wink:
Ik heb geen pindakaas. Dat eten Belgen niet :mrgreen:

Ik heb er niet eens aan gedacht om er iets op te smeren :oohja: ik kon hem moeilijk in de diepvries stoppen.
Afbeelding
primera
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Bullterrier

Ongelezen bericht door primera »

Yuki zorgt altijd dat het in zijn bek beland en niet in zijn poot :schrik: vieze hond heb ik dan eigenlijk.

En haar groeit vaak weer snel aan :wink: goed dat het eraf is, ze kunnen ook zo lekker aan die poten knauwen
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Of de kauwgomplekken met ijsblokjes bevriezen. Dan is het er ook zó af te halen.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”