Valerie schreef:Nou precies dat dus.Mit schreef:Als die hond echt zo agressief was dan had hij wel echt gaten gemaakt. Beetje gek dus om hem in te laten slapen.
Want je zegt dat die hond niks liever wilde dan zijn kaken aan het werk zetten maar daar heeft hij de kans voor gehad en dat niet gedaan.
Wel vervelend hoor, dit soort dingen..
M'n mond valt hier een beetje van open. Natuurlijk schrik je je kapot bij zoiets maar feitelijk is er niets gebeurdja jouw hond schrok en dat is vervelend. En jij zelf schrok waardoor alles een stukje erger werd maar het goed vinden dan een hond hierom ingeslapen wordt? Dan moet de helft van de forumhonden dood denk ik, minstens.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mchumba aangevallen door 'pitbull'
Moderator: moderatorteam
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: Mchumba aangevallen door 'pitbull'

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
idem; snap dat je rot geschrokken bent, dat zou ik ook hebben.renee-uk schreef:Valerie schreef:Nou precies dat dus.Mit schreef:Als die hond echt zo agressief was dan had hij wel echt gaten gemaakt. Beetje gek dus om hem in te laten slapen.
Want je zegt dat die hond niks liever wilde dan zijn kaken aan het werk zetten maar daar heeft hij de kans voor gehad en dat niet gedaan.
Wel vervelend hoor, dit soort dingen..
M'n mond valt hier een beetje van open. Natuurlijk schrik je je kapot bij zoiets maar feitelijk is er niets gebeurdja jouw hond schrok en dat is vervelend. En jij zelf schrok waardoor alles een stukje erger werd maar het goed vinden dan een hond hierom ingeslapen wordt? Dan moet de helft van de forumhonden dood denk ik, minstens.
maar als hij overal zijn "klap"kaak in wil zetten waren er wel gaten geweest.
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
-
Sanner
- Zeer actief
Dat zijn geen leuke dingen nee. Inslapen vind ik ook ver gaan maar die mevrouw zal toch iets moeten veranderen. Liep ik daar met mijn chihuahua had het natuurlijk ook anders af kunnen lopen.
Maar goed, ik vind het al heel positief dat die vrouw zelf in ziet dat dit niet oke is.
Beterschap voor Mchumba. Sterkte voor jou!
Maar goed, ik vind het al heel positief dat die vrouw zelf in ziet dat dit niet oke is.
Beterschap voor Mchumba. Sterkte voor jou!
- Annemiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Staffordshire Terriers
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Mijn oudje Devi had een tijd terug ook een flink afgescheurde nagel net zo iets al bij jou hond, deze is toen verwijderd omdat het toch ging ontsteken ook na de biotex badjes. Hou dus even goed in de gaten.
Ik hoop dat jullie over de ergste schrik zijn, erg vervelend om mee te maken lijkt me.
Ik hoop dat jullie over de ergste schrik zijn, erg vervelend om mee te maken lijkt me.

Groetjes Annemieke
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Ik ben het eens met mit.
Ik vind ook dat het bazinnetje van de hond goed heeft gereageerd naar jou toe.
Ik denk ook een beetje van wat is er nou werkelijk gebeurd. Vraag me af of de val van die vrouw niet een trigger geweest zou kunnen zijn ook. Maarja dat weten we natuurlijk niet.
Ik kan me jou schrik wel voorstellen. Zou ik ook hebben. Mijn hondje zou het niet overleven zo iets.
Ik vind ook dat het bazinnetje van de hond goed heeft gereageerd naar jou toe.
Ik denk ook een beetje van wat is er nou werkelijk gebeurd. Vraag me af of de val van die vrouw niet een trigger geweest zou kunnen zijn ook. Maarja dat weten we natuurlijk niet.
Ik kan me jou schrik wel voorstellen. Zou ik ook hebben. Mijn hondje zou het niet overleven zo iets.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
-
blondie
- Zeer actief
Wat balen zeg! Hij is best vaak de "lul" lijkt wel
Hoop dat hij snel wat zekerder loopt en dat die mevrouw goed gaat nadenken of ze de hond nog wel wil houden. Als ze zelf al zegt het zat te zijn en over inslapen praat, dan zal ze of zelf wat meer moeten gaan doen om de hond aan te kunnen of na gaan denken over een ander huisje voor de hond.
Hoop dat hij snel wat zekerder loopt en dat die mevrouw goed gaat nadenken of ze de hond nog wel wil houden. Als ze zelf al zegt het zat te zijn en over inslapen praat, dan zal ze of zelf wat meer moeten gaan doen om de hond aan te kunnen of na gaan denken over een ander huisje voor de hond.
-
blondie
- Zeer actief
Óok als je zelf zegt het liever niet te willen "proberen" omdat je weet dat eigen honden nogal eens wat minder tolerant zijn. En dan heb ik niet écht kleine hondjes die snel het onderspit delven. Ook mij werd nog wel gezegd, ah joh, zal allemaal wel goedkomen, laat los, honden kunnen het bést zelf oplossen. Óf, laat maar los, dan leert die van mij er misschien eens iets van.Jion schreef:Ik kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent. Beterschap voor Mchumba!
Meghan schreef:Zo werkt dat hier in het park ook. Verschrikkelijk, ik kan daar echt zó kwaad om worden.Selene schreef:Okee, zo bedoel je het, duidelijk!Jaap* schreef:De hond van TS was verstrikt geraakt in de struiken met de flexlijn als ik het goed begrijp.
Tja, een verklaring. Alleen heb je vaak wat minder praatjes dan met z'n tweeen![]()
Het is ook verschillend per situatie natuurlijk, maar in essentie denk ik dat het een beetje net zo werkt als met een hondje dat ik eens bovenop een picknicktafel zag staan. Dat hondje stond alle andere honden die op de grond stonden uit te kafferen, maar toen ik hem op de grond zette was het ineens een heel verlegen beestje![]()
Het inzicht dat je het in je eentje moet zien te rooien werkt vaak verhelderend, en aan een touwtje wordt er vaak ontzettend veel frustratie opgebouwd.
Ben een beetje allergisch geworden van de standaard opmerking hier in het bos, laat maar los want ze zoeken het zelf wel uit (ongeacht of het nu een pup of een volwassen leonberger is)
Voor mij geld, als hij aan het touwtje hangt heb ik de touwtjes in handen en moet hij maar indimmenFrustratie reageer je maar af op een balletje
![]()
(niet dat het altijd zo makkelijk is hoor!)Vooral als je honden hebt met het formaat en het karakter dat standaard het onderspit delft.
- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
heftig, sterkte ermee
kan het niet zo zijn dat zijn nagels zo afgesleten zijn omdat hij vast zat maar wel wilde weg rennen en dus veel over de straat is gaan schuren met zijn nagels?
als de hond echt 'gevaarlijk' zou zijn en voor de kill zou gaan dan had hij Mchumba gebeten en niet meer los gelaten, gok ik.. helemaal omdat Mchumba vast zat en geen kant op kon, had de andere hond 'vrij spel' om Mchumba te grijpen, of was dat niet zo?
dus ik begrijp uit jou verhaal met wat er is gebeurd niet waarom de hond dan ingeslapen moet worden? want hij heeft Mchumba niet verwond toch?
kan het niet zo zijn dat zijn nagels zo afgesleten zijn omdat hij vast zat maar wel wilde weg rennen en dus veel over de straat is gaan schuren met zijn nagels?
als de hond echt 'gevaarlijk' zou zijn en voor de kill zou gaan dan had hij Mchumba gebeten en niet meer los gelaten, gok ik.. helemaal omdat Mchumba vast zat en geen kant op kon, had de andere hond 'vrij spel' om Mchumba te grijpen, of was dat niet zo?
dus ik begrijp uit jou verhaal met wat er is gebeurd niet waarom de hond dan ingeslapen moet worden? want hij heeft Mchumba niet verwond toch?

- Jeannettebo
- Zeer actief
Ook voor de baasjes met grote honden is dat vervelend hoor, zulke opmerkingen. Ik doe het ook niet, als het mis gaat is Bo de valse kuthond..
@ts, sneu voor Mcchumba en kut voor jou idd, maar inslapen

- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Als het echt zo'n agressieve kuthond was dan had je hond wel meer dan alleen een zere teen hoor.Char7 schreef: Ja die andere hond dus, in laten slapen.
Geloof me, dat is echt het beste voor iedereen, dit is echt zo'n typische kuthond die agressief reageert naar alles wat op 4 poten loopt.
En dan ook nog een bazin die hem niet kan houden/onder controle heeft.
Ik vind dat je overdreven reageert. Ja het is kut. Maar meer ook niet.
- Nerazi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
Jion schreef:Vooral als je honden hebt met het formaat en het karakter dat standaard het onderspit delft.
Inderdaad. De grote hond delft toch vaker het onderspit en ik hou er zo ver ik kan áltijd rekening mee dat Enzi niet naar te kleine honden toe gaat. En al helemaal niet als 't baasje al hysterisch begint te worden bij de aanblik van Enzi. Maarja soms plant ie nou eenmaal wel eens zijn voorpoot op fikkie die een te grote bek heeft.. TsjaJeannettebo schreef:Ook voor de baasjes met grote honden is dat vervelend hoor, zulke opmerkingen. Ik doe het ook niet, als het mis gaat is Bo de valse kuthond..
Maar, heb je de vrouw nog gesproken? Gaat ze de hond écht in laten slapen?
-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
Getver dat is schrikken zeg.
Als het werkelijk zo is dat de helft van alle forumhonden dergelijk gedrag vertoont dan vind ik dat toch wel heel erg triest.
Als het werkelijk zo is dat de helft van alle forumhonden dergelijk gedrag vertoont dan vind ik dat toch wel heel erg triest.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Bah naar! Hopen dat het nageltje mooi geneest!
Wel denk ik inderdaad dat als de hond echt wat had gewild dat hij al lang gaten had gemaakt, zeker bij zo'n kortharige hond als Mchumba.
Wel denk ik inderdaad dat als de hond echt wat had gewild dat hij al lang gaten had gemaakt, zeker bij zo'n kortharige hond als Mchumba.
- Nerazi
- Zeer actief
Ja dat kloptJion schreef:Ik vrees toch dat de gemiddelde chihuahua bezitter daar iets minder luchtig over denkt.Meghan schreef: Inderdaad. De grote hond delft toch vaker het onderspit en ik hou er zo ver ik kan áltijd rekening mee dat Enzi niet naar te kleine honden toe gaat. En al helemaal niet als 't baasje al hysterisch begint te worden bij de aanblik van Enzi. Maarja soms plant ie nou eenmaal wel eens zijn voorpoot op fikkie die een te grote bek heeft.. Tsja![]()
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Nou ik begrijp wel dat je na zo'n voorval even niet meer zo goed kunt rationaliseren, dan ben je vooral bezig met je emoties. Dus zou best kunnen dat je er nog anders over gaat denken, denk ik persoonlijk. Misschien ook wel niet. Ik weet natuurlijk niks over de hond verder maar herplaatsen is toch altijd een optie? Er zijn mensen die zulke honden wel kunnen heropvoeden, zeg maar. Maar goed, dat is natuurlijk niet makkelijk met zo'n hond. Wie weet staat ie allang op marktplaats.
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Wil je dat die aussie ingeslapen wordt?Nanna schreef:Jij maakt niet uit hoe iemand reageert.EstherK schreef: Ik vind dat je overdreven reageert. Ja het is kut. Maar meer ook niet.
Ik word ook wóedend. Heb ooit iemand met een Aussie gewaarschuwd: hou die kuthond voortaan bij je of anders.
Die hond heb ik dus die week erop een rotschop onder zijn bek verkocht, toen ie weer met ontbloot gebit aan kwam zeilen. Nú kan baasje die schijthond opeens wèl bij zich houden.
Het is vaak de enige taal die dat volk spreekt.
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Nanna schreef:Jij maakt niet uit hoe iemand reageert.EstherK schreef: Ik vind dat je overdreven reageert. Ja het is kut. Maar meer ook niet.
Ik word ook wóedend. Heb ooit iemand met een Aussie gewaarschuwd: hou die kuthond voortaan bij je of anders.
Die hond heb ik dus die week erop een rotschop onder zijn bek verkocht, toen ie weer met ontbloot gebit aan kwam zeilen. Nú kan baasje die schijthond opeens wèl bij zich houden.
Het is vaak de enige taal die dat volk spreekt.
Ik heb bééld...

- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Ach de ziel.
En ook ik denk dat de agressie wel meevalt. Anders was jouw hond er veel erger aan toe
En ook ik denk dat de agressie wel meevalt. Anders was jouw hond er veel erger aan toe

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
-
Annamarie
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Franse Bulldog
Bullmastiff - Aantal honden: 2
Jeetje wat zou je geschokken zijn.
Maar ik vind het wel erg ver gaan allemaal.
De tegenpartij is duidelijk sterker, en kon jou hond makkelijk doden.
Dit is niet gebeurt en later toen ze met zn 2tjes stonden was er ook niks aan de hand.
Misschien moet je je flexlijntje weggooien, en gaan trainen met een normale lijn.
Zodat jou hond je niet meer naar andere honden toe trekt.
Ik wil je echt niet aanvallen, maar ik heb namelijk ook zo'n grote kuthond.
Die de hele dag word lastiggevallen door hondjes aan flexlijntjes.
Maar ik vind het wel erg ver gaan allemaal.
De tegenpartij is duidelijk sterker, en kon jou hond makkelijk doden.
Dit is niet gebeurt en later toen ze met zn 2tjes stonden was er ook niks aan de hand.
Misschien moet je je flexlijntje weggooien, en gaan trainen met een normale lijn.
Zodat jou hond je niet meer naar andere honden toe trekt.
Ik wil je echt niet aanvallen, maar ik heb namelijk ook zo'n grote kuthond.
Die de hele dag word lastiggevallen door hondjes aan flexlijntjes.
- nathalie
- Zeer actief
- Contacteer:
Precies wat ik dacht. Ik vind veel rr's heel tegenstrijdige signalen geven. Aan de ene kant kunnen ze zich verschrikkelijk groot maken, maar wel "afwezig" willen lijken. Op hoge poten lopen enz... Valt me echt op.Tara schreef:Ik vraag me eerlijk gezegd ook een beetje af wat Mchumba's eigen aandeel was.
Niet dat een andere hond hem maar moet grijpen, maar vaak is het wel actie-reactie natuurlijk.

- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Ik ken een paar RR's. En ik vind ze vaak wat angstig juist. En het zijn pieperds, ze willen dan héél graag naar een andere hond toe en als het niet mag, piepen. Maar goed, dat zijn er maar twee. Ik vind ze wel supermooi. Bruno wil vaak met ze rennen maar dat doen we maar niet, want ik ben bang voor een angstige reactie en daar gaat Bruno niet goed mee om.
- nathalie
- Zeer actief
- Contacteer:
Angstig vind ik ze niet. Wel een tikje te gereserveerd.Fizgig schreef:Ik ken een paar RR's. En ik vind ze vaak wat angstig juist. En het zijn pieperds, ze willen dan héél graag naar een andere hond toe en als het niet mag, piepen. Maar goed, dat zijn er maar twee. Ik vind ze wel supermooi. Bruno wil vaak met ze rennen maar dat doen we maar niet, want ik ben bang voor een angstige reactie en daar gaat Bruno niet goed mee om.
Maar goed, er zijn ook genoeg leuke.

- Char7
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
Mchumba had ik kort aan de flexi, omdat we aan het oversteken waren. Hij was dus wel aan het 'trekken' naar de hond, omdat hij denkt dat alle honden op de wereld bestaan om lekker mee te spelen.Tara schreef:Ik vraag me eerlijk gezegd ook een beetje af wat Mchumba's eigen aandeel was.
Niet dat een andere hond hem maar moet grijpen, maar vaak is het wel actie-reactie natuurlijk.
En Mchumba maakt zich altijd klein, laag, oren naar achter, staart laag, maar wel opgewonden omdat hij wilt spelen.
In dit geval deed Mchumba dat iig niet.nathalie schreef:Ik vind veel rr's heel tegenstrijdige signalen geven. Aan de ene kant kunnen ze zich verschrikkelijk groot maken, maar wel "afwezig" willen lijken. Op hoge poten lopen enz... Valt me echt op.
En voor de rest ga ik niet in discussie over iets wat ik heb gezegt terwijl ik nog vol van de emoties was.
En ik heb ook alvast geen zin om mijn hond constant te verklaren.
- Nerazi
- Zeer actief
Ik vind dat Tara wel een punt heeft hoor. Ik ben met Enzi hier ook volop mee bezig dat hij honden op een 'normale' manier benaderd omdat het soms gewoon minder gezellige reacties kan uitlokken bij andere honden.
- runninggirl
- Zeer actief
Meghan schreef:Ik vind dat Tara wel een punt heeft hoor. Ik ben met Enzi hier ook volop mee bezig dat hij honden op een 'normale' manier benaderd omdat het soms gewoon minder gezellige reacties kan uitlokken bij andere honden.
Hier hetzelfde...
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Dan zal ik mijn hond nooit meer los kunnen laten. Hier in de straat ben ik een uitzondering, voor de rest zijn het allemaal zogenaamde vechthonden, vaak ook nog twee stuks per baas. Ik loop vaak genoeg met een wild bonkend hart, hopend dat het kind van 11 haar twee vechthonden in bedwang kan houden. Ik moet er niet aan denken dat die zich met zijn tweeën op mijn hond storten. Ik kan begrijpen dat die honden ook wel eens lekker willen uitrennen, maar dan liever niet in de buurt van mijn honden.Jaap* schreef:Zelf ga ik uit van loslopen als norm. Maar ik pas me graag aan als iemand dat aangeeft, hoewel ik het jammer vind om te zien hoe weinig vertrouwen mensen vaak in honden stellen.Selene schreef:Okee, zo bedoel je het, duidelijk!Jaap* schreef:De hond van TS was verstrikt geraakt in de struiken met de flexlijn als ik het goed begrijp.Selene schreef:Volgens mij waren het twee honden met losse lijnen eraan, tenminste zo lees ik het.
Heb je daar ook een verklaring voor Jaap?
Tja, een verklaring. Alleen heb je vaak wat minder praatjes dan met z'n tweeen![]()
Het is ook verschillend per situatie natuurlijk, maar in essentie denk ik dat het een beetje net zo werkt als met een hondje dat ik eens bovenop een picknicktafel zag staan. Dat hondje stond alle andere honden die op de grond stonden uit te kafferen, maar toen ik hem op de grond zette was het ineens een heel verlegen beestje![]()
Het inzicht dat je het in je eentje moet zien te rooien werkt vaak verhelderend, en aan een touwtje wordt er vaak ontzettend veel frustratie opgebouwd.
Ben een beetje allergisch geworden van de standaard opmerking hier in het bos, laat maar los want ze zoeken het zelf wel uit (ongeacht of het nu een pup of een volwassen leonberger is)
Voor mij geld, als hij aan het touwtje hangt heb ik de touwtjes in handen en moet hij maar indimmenFrustratie reageer je maar af op een balletje
![]()
(niet dat het altijd zo makkelijk is hoor!)
Er zijn wel situaties waarin ik bij voorbaat aanlijn, loslopende vechthonden in de buurt is daar één van
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Ik hoop dat jij en Mchumba snel over de schrik heen zijn en dat zijn nagels zonder problemen helen. Uit ervaring weet ik dat je hond het veel sneller vergeten zal zijn dan jij.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Als ik het goed begrijp is je hond een halve pup? En als ik het goed lees probeerde jij hem in een steeg te trekken omdat hij ook jou bijna omver aan het sleuren was om bij die hond te komen? Of zie ik dat verkeerd? Vervolgens komen 2 reuen bij elkaar en gebeurd er niks. Dat voetje heeft je hond zelf gedaan nl.
Als je daar zo van overstuur raakt en wil dat de andere hond afgemaakt wordt dan vraag ik me af of jij wel het goede ras hebt gekozen. Een RR is meestal een schat. Maar als hij later groot en nog veel sterker is heb je kans dat hij dergelijke uitdagingen met 2 handen aangrijpt. En ik weet niet of je door hebt dat je eigen hond dan dus een behoorlijke schade kan aanrichten? Een volwassen RR is zeer sterk. Je hebt een reu. Reutjes vechten nu eenmaal wel eens. Jonge reuen meestal de eerste 2 jaar niet. Daarna is het nog maar de vraag of je zelf geen probleem hebt als je nu al je hond in een steeg moet proberen te trekken als je honden tegenkomt.
Het is geen verwijt hoor. Alleen vind ik dat je niet overtrokken moet reageren. Je hond rende weg. Eigenlijk is dat het ergste wat er gebeurd is. Daardoor is hij verwond en die andere hond heeft hem eigenlijk niks gedaan. Geen gaatjes. Als de andere hond werkelijk gevaarlijk was was dit totaaaal anders gelopen. Jammer dat het zo geinterpreteerd wordt. De andere hond is nl eigenlijk erg lief. Hij vertelde jouw hond dat hij niet gedient was van opdringerig spelgedrag. Dat deed hij zonder je hond ook maar een haar te krenken. Knappe pitbull in mijn ogen.
Het is geen verwijt hoor. Alleen vind ik dat je niet overtrokken moet reageren. Je hond rende weg. Eigenlijk is dat het ergste wat er gebeurd is. Daardoor is hij verwond en die andere hond heeft hem eigenlijk niks gedaan. Geen gaatjes. Als de andere hond werkelijk gevaarlijk was was dit totaaaal anders gelopen. Jammer dat het zo geinterpreteerd wordt. De andere hond is nl eigenlijk erg lief. Hij vertelde jouw hond dat hij niet gedient was van opdringerig spelgedrag. Dat deed hij zonder je hond ook maar een haar te krenken. Knappe pitbull in mijn ogen.
- Char7
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
Maakt het uit wat voor soda? Ik heb hier Tricel natuurzuiver silver soda?*tweety* schreef:Arme Mchumba, dat pootje ziet er inderdaad pijnlijk uit, even weken in de soda of biotex
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
zou geen soda nemen, dat is nogal naar maar gewoon iets van Biotex of badedas groen... soda kan bijtend zijn en de biotex of badedas is milder maar niet minder goed.