Moderator: moderatorteam
omdat het nodig is.Tara schreef:Mooie hond, maar waarom heeft hij al die herrie om zijn nek?
Levensgevaarlijk die heddursNanna schreef:Voor hem of voor jou?Jsd schreef:omdat het nodig is.Tara schreef:Mooie hond, maar waarom heeft hij al die herrie om zijn nek?
De breedte van de halsband valt best wel mee en is gewoon een dubbel leers halsband.Tara schreef:Waarom heeft een tien maanden oude herder zowel een prikband als een brede halsband nodig.Jsd schreef:omdat het nodig is.Tara schreef:Mooie hond, maar waarom heeft hij al die herrie om zijn nek?![]()
Het is oprecht interesse hoor, ik zou het zoveel gedoe vinden om tussen al die handel te moeten graaien om mijn hond aan te kunnen lijnen.
En daarbij (maar dat is mijn persoonlijke mening) vind ik zo'n brede halsband zo lelijk staan, terwijl Tyson juist zo'n knapperd is.
Tuig is hij nog sterker.toots schreef:Wat een leuke hond.
Heb je al eens een tuig geprobeerd?
Niet dat ik vind dat de halsband heel erg is. De mechel van mijn schoonmoeder vond auto's en brommers op die leeftijd ook echt super spannend. En als dit de veiligste manier is dan is dat zo.
Wat scherp en dat je dan nog weet dat dit deze hond betreft
Ik weet niet of die ingelicht zijn?Browny schreef:Wat scherp en dat je dan nog weet dat dit deze hond betreft![]()
Waarom neemt de fokker de hond niet terug? Fokker zit toch ook op het forum?
Denk dat Browny denkt dat ik de fokker ben....maar nee hoor & betwijfel ook of de fokker hier zit.Inge schreef:Ik weet niet of die ingelicht zijn?Browny schreef:Wat scherp en dat je dan nog weet dat dit deze hond betreft![]()
Volgens mij is dit niet de eerste hond die om soortgelijke redenen weg moet. Misschien gewoon niet meer aan beginnen dan.
Ben even gaan zoeken maar wie is de fokker dan?Browny schreef:Wat scherp en dat je dan nog weet dat dit deze hond betreft![]()
Ik heb geen idee wie de fokker iscrutz schreef:Denk dat Browny denkt dat ik de fokker ben....maar nee hoor & betwijfel ook of de fokker hier zit.Inge schreef:Ik weet niet of die ingelicht zijn?Browny schreef:Wat scherp en dat je dan nog weet dat dit deze hond betreft![]()
Volgens mij is dit niet de eerste hond die om soortgelijke redenen weg moet. Misschien gewoon niet meer aan beginnen dan.