Ik heb Nelson niet gekend maar uit jouw woorden blijkt dat jullie een enorme liefde voor elkaar voelden,....een waren,..........
Heel veel stekte met het heengaan van je maatje,.....
Nelson, goede reis,........je zult enorm gemist worden,.......
Moderator: moderatorteam

Ik ga met Suzanne mee....LongFields schreef:Ik geloof niet dat ik in al die jaren dat ik hier op het forum kom al eens zó'n intens liefdegevoel heb gelezen in een in memoriam bericht. Uit iedere zin, uit ieder woord en zelfs uit iedere letter spreekt de liefde die je hebt gehad en nog steeds hebt voor je blonde Nellie...
En als je dat al zó mooi, zó ontroerend kunt opschrijven, dan weet ik zeker dat Nelson het altijd gevoeld heeft hóe gewenst hij was.
Het kan ook niet anders dan dat hij blij is geweest met iedere dag, ieder uur en iedere minuut die hij bij jou (en later jullie) heeft mogen zijn.
Heel, heel veel sterkte Eline met het verlies van je zó dierbare Nelson, natuurlijk ook voor Bas.
Rust zacht mooie lieve Nelson. Voor jou geen angst meer in je ogen, alleen rust en heel veel fijne herinneringen aan je lieve vrouwtje die zo veel van je gehouden heeft en voor altijd een hele grote plek in haar hart zal hebben.
![]()