Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Dat kun je wel zeggen
Ik moet echt oppassen want ze gaat, als ze niet slaapt, overal op onderzoek uit.
Daarnet heb ik een was gedraaid en heb voor de zekerheid maar even goed gekeken voor ik de machine aanzette
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Dat kun je wel zeggen
Ik moet echt oppassen want ze gaat, als ze niet slaapt, overal op onderzoek uit.
Daarnet heb ik een was gedraaid en heb voor de zekerheid maar even goed gekeken voor ik de machine aanzette
Hier ook hoor, al sinds Poezeke nog kitten was.
Voor dat dat deurtje dicht gaat eerst een volkstelling
Dat kun je wel zeggen
Hier ook hoor, al sinds Poezeke nog kitten was.
Voor dat dat deurtje dicht gaat eerst een volkstelling
Heel goed, want op een ander forum las ik net dat een kat in de droger zat
Is gelukkig goed afgelopen.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
mariabel schreef:zo die gaat je huis overhoop halen denk ik Ariane... wat een leukerd is het .. en wat is NIkita een mooie poes..
veel plezier met het stel...
Hoe oud is ze nu?
Toon heeft van de week de plantenbak leeg gehaald en een uur lang met een takje door de aarde heen gerend
Ariane schreef:
Heel goed, want op een ander forum las ik net dat een kat in de droger zat
Is gelukkig goed afgelopen.
Heeft mijn ex inderdaad ook gehad. Was er gelukkig snel bij.
Mijn Poezeke zat in de wasmachine zodra je je een seconde om draaide.
mariabel schreef:zo die gaat je huis overhoop halen denk ik Ariane... wat een leukerd is het .. en wat is NIkita een mooie poes..
veel plezier met het stel...
Dank je, en met het huis overhoop halen is ze al begonnen
Lekker ondernemend ding, die Bibi! Daar ga je je handen nog vol aan krijgen denk ik.
Nikita zal wel bijtrekken waarschijnlijk. Haar vacht ziet eruit alsof die wel een borstel- en kambeurt kan gebruiken trouwens, of zie ik dat verkeerd?
LongFields schreef:Lekker ondernemend ding, die Bibi! Daar ga je je handen nog vol aan krijgen denk ik.
Nikita zal wel bijtrekken waarschijnlijk. Haar vacht ziet eruit alsof die wel een borstel- en kambeurt kan gebruiken trouwens, of zie ik dat verkeerd?
Nee, dat zie je niet verkeerd Suzanne.
Vanmiddag komt mijn schoondochter me helpen kammen. Kita vindt dat absoluut niet leuk, vooral haar borst en buik niet en daar ontstaan de klitten, dus doen we het altijd samen.
Rug en flanken hou ik tussendoor zelf bij maar ik wilde haar de eerste dagen dat Bibi er was met rust laten.
Bedankt allemaal!
Nu hopst ze op bed rond