Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Derde hond, doen of niet?!
Moderator: moderatorteam
-
*Jolanda*
Derde hond, doen of niet?!
Hier in huis is de discussie gaande derde hond of niet?!
Vriendlief zegt nee, ik zeg ja...
Feiten:
Twee honden aanwezig
Beide honden luisteren zeer goed
Beide honden zijn op leeftijd, Magic 11 jaar Timber 8 jaar
Ondanks ouderdomskwaaltjes als incontinentie en artrose en beiden op lichte onderhouds dosis pijnstilling zijn ze harstikke fit.
Pup kan eventueel mee naar de zaak in de eerste periode zodat hij weinig alleen hoeft te zitten
Als magic straks verder incontinent wordt gaat zij alle dagen mee naar de zaak zodat ze veel buiten kan zijn.
Timber zou dan alleen thuis komen te zitten.
Komt bij een kennis een nest aan van een leuke combinatie ondanks dat ik liever een dwerg teckel ruwhaar wilde is dit een nestje standaard ruwhaar.
Ik krijg eerste keus uit dit nest.
Last but not least we hebben een prachtige en makkelijke zoon van 8 maand.
Wat zouden jullie doen wel of geen derde hond in onze situatie?
En zo ja dan wachten op een leuke dwerg nest of toch voor de standaard gaan..? En wat zijn de voor en nadelen van een dwerg ten opzichte van een standaard ruwhaar teckel... Natuurlijk heb ik me ingelezen en met de fokker erover gehad maar er zitten hier meer mensen met ervaring dus ben benieuwd...
Dus brand maar los....
Vriendlief zegt nee, ik zeg ja...
Feiten:
Twee honden aanwezig
Beide honden luisteren zeer goed
Beide honden zijn op leeftijd, Magic 11 jaar Timber 8 jaar
Ondanks ouderdomskwaaltjes als incontinentie en artrose en beiden op lichte onderhouds dosis pijnstilling zijn ze harstikke fit.
Pup kan eventueel mee naar de zaak in de eerste periode zodat hij weinig alleen hoeft te zitten
Als magic straks verder incontinent wordt gaat zij alle dagen mee naar de zaak zodat ze veel buiten kan zijn.
Timber zou dan alleen thuis komen te zitten.
Komt bij een kennis een nest aan van een leuke combinatie ondanks dat ik liever een dwerg teckel ruwhaar wilde is dit een nestje standaard ruwhaar.
Ik krijg eerste keus uit dit nest.
Last but not least we hebben een prachtige en makkelijke zoon van 8 maand.
Wat zouden jullie doen wel of geen derde hond in onze situatie?
En zo ja dan wachten op een leuke dwerg nest of toch voor de standaard gaan..? En wat zijn de voor en nadelen van een dwerg ten opzichte van een standaard ruwhaar teckel... Natuurlijk heb ik me ingelezen en met de fokker erover gehad maar er zitten hier meer mensen met ervaring dus ben benieuwd...
Dus brand maar los....
- Irta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xHH
- Aantal honden: 2
Re: Derde hond, doen of niet?!
Ja, dat kan niemand voor jullie beslissen ntuurlijk
Maar zelf zou ik in deze situatie geen hond er bij nemen, simpel en alleen omdat jullie er niet beiden achter staan.
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Niet doen want jullie staan er niet samen achter.
Ik heb ook een poosje die discussie gehad met mijn man, tot er een droomcombi voor ons beiden op ons pad kwam. Nu zijn we in verwachting van onze derde hond. Maar als hij het er ook maar minder dan 100% mee eens was geweest was het niet doorgegaan.
Ik heb ook een poosje die discussie gehad met mijn man, tot er een droomcombi voor ons beiden op ons pad kwam. Nu zijn we in verwachting van onze derde hond. Maar als hij het er ook maar minder dan 100% mee eens was geweest was het niet doorgegaan.
-
*Jolanda*
Het is ook niet zo dat de hond er komt als mijn vriend er niet achter staat want dan was ie er allang geweest.
Ik probeer het voor mezelf te relativeren en misschien zie ik iets over het hoofd.
Mijn vriend komt niet verder dan "en over 2 jaar wil je dan hond nummer 4 waar is het einde dus het gebeurt niet"
En soms is de mening van iemand die er buiten staat wat handiger....
Ik probeer het voor mezelf te relativeren en misschien zie ik iets over het hoofd.
Mijn vriend komt niet verder dan "en over 2 jaar wil je dan hond nummer 4 waar is het einde dus het gebeurt niet"
En soms is de mening van iemand die er buiten staat wat handiger....
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Dat vind ik zelf ook het belangrijkste argument tégen.Pendrag schreef:Naast bovengenoemde zou ik zelf met een baby ook niet aan een pup willen beginnen. Met 8 maanden is het leven nog redelijk overzichtelijk, Dat wordt de komende tijd lastiger. Minder slapen overdag, vanalles willen maar nog niet (goed) luisteren. Zonde om dan je tijd te moeten verdelen tussen pup/jonge hond en dreumes/peuter.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Zo lang jullie het niet allebei erover eens zijn dat er een hond bij moet komen, dan sowieso niet doen.
Ik vond de overgang van 2 naar 3 honden best groot, je hebt ineens een klein roedeltje in plaats van 2 honden en dat kan consequenties hebben. Mijn honden zijn alle 3 apart veel gemakkelijker dan met zijn drieën samen. Verder neem je 3 honden minder gemakkelijk ergens mee naartoe en kun je er ook niet overal mee terecht als je ze mee zou willen nemen op vakantie. Het lopen met 3 honden is bewerkelijker dan met 2.
Voordelen zijn dat je 1 hond mee kan nemen voor wat quality time, en er dan niet 1 hond alleen thuis hoeft te blijven, de andere 2 zijn dan samen.
Ik vond de overgang van 2 naar 3 honden best groot, je hebt ineens een klein roedeltje in plaats van 2 honden en dat kan consequenties hebben. Mijn honden zijn alle 3 apart veel gemakkelijker dan met zijn drieën samen. Verder neem je 3 honden minder gemakkelijk ergens mee naartoe en kun je er ook niet overal mee terecht als je ze mee zou willen nemen op vakantie. Het lopen met 3 honden is bewerkelijker dan met 2.
Voordelen zijn dat je 1 hond mee kan nemen voor wat quality time, en er dan niet 1 hond alleen thuis hoeft te blijven, de andere 2 zijn dan samen.
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Ik ook. Ik heb een zoontje van 10 maanden en 2 volwassen honden en ik moet werkelijk niet dénken aan een pup, krijg al vlekken in mijn nek als ik me voorstel hoe mijn dagen er dan uit zouden zien. Volwassen herplaatser, okee, daar valt nog wat mee te bedenken. Maar een PUP? Over mijn lijk!Marie-Josée schreef:Dat vind ik zelf ook het belangrijkste argument tégen.Pendrag schreef:Naast bovengenoemde zou ik zelf met een baby ook niet aan een pup willen beginnen. Met 8 maanden is het leven nog redelijk overzichtelijk, Dat wordt de komende tijd lastiger. Minder slapen overdag, vanalles willen maar nog niet (goed) luisteren. Zonde om dan je tijd te moeten verdelen tussen pup/jonge hond en dreumes/peuter.
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
Je baby kruipt nog niet. Loopt nog niet. Is gebonden bij het verplaatsen aan jou. ligt hele dagen in wieg, box of kinderwagen. Dat is heel overzichtelijk. Als je kind eenmaal gaat kruipen dan wordt dat een handen binder en daar wil je er geen twee van hebben.
Wacht tot je kind wat ouder is en je gewend bent aan een kind dat zichzelf kan verplaatsen en waarbij je ogen voor en achter in je hoofd moet hebben.
Wacht tot je kind wat ouder is en je gewend bent aan een kind dat zichzelf kan verplaatsen en waarbij je ogen voor en achter in je hoofd moet hebben.
- Skittles
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Monstertjes.
hier een kleine van bijna 11 maand en inderdaad, een pup? never nooit niet.
-
*Jolanda*
Uhm onze kleine kruipt al en razend snel... Op de een of andere manier heb ik er totaal geen moeite mee... En het enige wat ik iedereen hoor roepen is "wacht maar tot hij ouder is" "wacht maar tot hij nog maar 1x slaapt" nou hij slaapt 80% van de tijd nog maar 1xper keer per dagblacky schreef:Je baby kruipt nog niet. Loopt nog niet. Is gebonden bij het verplaatsen aan jou. ligt hele dagen in wieg, box of kinderwagen. Dat is heel overzichtelijk. Als je kind eenmaal gaat kruipen dan wordt dat een handen binder en daar wil je er geen twee van hebben.
We hebben echt een razend makkelijk ventje... Ik snap best dat mensen met drukkere kinderen het anders ervaren maar tot nu toe vindik er niks "zwaars" aan... Vandaar ook mijn afweging tot het nemen van een pup.
Het mee nemen van de honden doen we eigenlijk nooit want zo welkom zijn we toch al niet met kind en honden. En de oppas voor de vakanties is al geregeld. Mijn ouders zijn bereid om op twee honden en een teckel te passen dat vinden ze geen enkel probleem en de vakanties worden toch al afgestemd op elkaar zodat we oppas hebben...
- Skittles
- Zeer actief
en hoe zou je dan elk uur (of vaker) je pup buiten kunnen zetten met kind? tegen de tijd dat je die opgeraapt hebt is pup allang uitgeplast?
- Irta
- Zeer actief
Blijkbaar heb jij het al helemaal in kannen en kruiken... Sorry maar ik snap echt niet dat je dat doet als je partner het er helemaal niet mee eens is. Komt op mij een beetje over als je zin door willen drijven... En het liefst ook zo snel mogelijk. Want naast dat ik het tegenover je partner oneerlijk vind, zou ik ook nooit een hondje nemen waar ik zelf niet eens voor de volle 100% achter sta...*Jolanda* schreef:Uhm onze kleine kruipt al en razend snel... Op de een of andere manier heb ik er totaal geen moeite mee... En het enige wat ik iedereen hoor roepen is "wacht maar tot hij ouder is" "wacht maar tot hij nog maar 1x slaapt" nou hij slaapt 80% van de tijd nog maar 1xper keer per dagblacky schreef:Je baby kruipt nog niet. Loopt nog niet. Is gebonden bij het verplaatsen aan jou. ligt hele dagen in wieg, box of kinderwagen. Dat is heel overzichtelijk. Als je kind eenmaal gaat kruipen dan wordt dat een handen binder en daar wil je er geen twee van hebben.
We hebben echt een razend makkelijk ventje... Ik snap best dat mensen met drukkere kinderen het anders ervaren maar tot nu toe vindik er niks "zwaars" aan... Vandaar ook mijn afweging tot het nemen van een pup.
Het mee nemen van de honden doen we eigenlijk nooit want zo welkom zijn we toch al niet met kind en honden. En de oppas voor de vakanties is al geregeld. Mijn ouders zijn bereid om op twee honden en een teckel te passen dat vinden ze geen enkel probleem en de vakanties worden toch al afgestemd op elkaar zodat we oppas hebben...
-
*Jolanda*
Waar lees jij dan dat ik het ga doen?!Irta schreef:Blijkbaar heb jij het al helemaal in kannen en kruiken... Sorry maar ik snap echt niet dat je dat doet als je partner het er helemaal niet mee eens is. Komt op mij een beetje over als je zin door willen drijven... En het liefst ook zo snel mogelijk. Want naast dat ik het tegenover je partner oneerlijk vind, zou ik ook nooit een hondje nemen waar ik zelf niet eens voor de volle 100% achter sta...*Jolanda* schreef:Uhm onze kleine kruipt al en razend snel... Op de een of andere manier heb ik er totaal geen moeite mee... En het enige wat ik iedereen hoor roepen is "wacht maar tot hij ouder is" "wacht maar tot hij nog maar 1x slaapt" nou hij slaapt 80% van de tijd nog maar 1xper keer per dagblacky schreef:Je baby kruipt nog niet. Loopt nog niet. Is gebonden bij het verplaatsen aan jou. ligt hele dagen in wieg, box of kinderwagen. Dat is heel overzichtelijk. Als je kind eenmaal gaat kruipen dan wordt dat een handen binder en daar wil je er geen twee van hebben.
Waar lees jij dan dat ik er zelf niet achter sta?!
Ik vroeg alleen naar het concrete verschil tussen een dwerg en een standaard. Ik had mezelf er absoluut al in verdiept en sta er zelf wel achter.
Maar absoluut nog geen beslissing genomen alleen over dingen als vakantie had ik al nagedacht. Wij gaan gewoonweg maar 1 x per jaar op vakantie en dan passen mijn ouders op de honden.
Dat wij niet zo'n enorme handenbinder als kind hebben kan ik toch ook niks aan doen?!
Moet ik dan net doen alsof ik het heel erg zwaar vind?! Nee dat ga ik niet doen ik geniet van mijn zoontje maar hij is gewoon erg makkelijk...
Kijk reacties als die van nanna en cleva heb ik wel wat aan maar iemand anders met een kind die wel zijn handen vol heeft heb ik gewoon niks aan en die reactie van jou ook niet.
@Cleva : denk inderdaad dat ik magic het recht moet gunnen op die regeringsperiode tot ze het echt niet meer kan. Timber heeft totaal geen intenties tot boven haar klimmen want die vind het prima om onder haar in rangorde te staan. Ik had het gewoon ideaal gevonden als die twee nog konden helpen met de opvoeding.
Een teckeltje komt er sowieso ik vind ze zo enorm geweldig dus een ander ras wordt het toch niet.
- Marie-Josée
- Erelid
Oh nou dank je. Ik wilde alleen meedenken, wij hadden aan onze twee kinderen ook geen handenbinders maar ik weet dat het toch een dagtaak kan zijn en nu we net weer een pup hebben grootgebracht weet ik dat ook dat soms meer werk kan zijn dan je van te voren bedacht.*Jolanda* schreef:Kijk reacties als die van nanna en cleva heb ik wel wat aan maar iemand anders met een kind die wel zijn handen vol heeft heb ik gewoon niks aan .
Het is jou beslissing en daar ga ik geen oordeel aan hangen.
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Nou wij doen niet zo aan veto's eigenlijk. Dus ik zou gewoon een hond in huis halen, mijn vriend went daar wel aan. Maar ik zou dan niet aan een pup beginnen want dat vinden oudere honden vaak niks.
- Marie-Josée
- Erelid
Misschien dan toch je topictitel maar aanpassen? Die is dan namelijk erg verwarrend.*Jolanda* schreef:Ik vroeg alleen naar het concrete verschil tussen een dwerg en een standaard. Ik had mezelf er absoluut al in verdiept en sta er zelf wel achter.
-
Neeltje
Ik zou juist eerder de meningen van mensen met kleine kinderen wel op prijs stellen. Maar goed, ik zou bij twee oudere honden ook geen pup zetten. Laat ze lekker rustig oud worden en zeker geen spring in het veld ik zal wel eens even flink keffen teckeltje erbij zetten. Als je niet wilt wachten tot je honden lekker geleefd hebben, zou ik zeer zeker wachten tot je zoontje wat ouder is. Hij is nu nog makkelijk, maar wie zegt dat dat over 'n jaar ook zo is??
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Hier ook een erg makkelijk meisje, maar toch moet ik er niet aan denken om toen ze 8 maanden was of nu (2,5 jaar) er een pup bij te zetten..
Ze vind honden geweldig, gaat er niet zelf naartoe, maar als ze naar haar komen, aait ze heel voorzichtig.
Alleen.. dat gespring en gehap vind ze helemaal niets! Dat is eng, dat moet weg.
En dat doet een pup nu eenmaal.
Plus dat je 's ochtends niet 1-2-3 buiten kan staan om pupje zindelijk te maken, want je kind ligt nog in bed/moet nog aangekleed/wil niet mee.
Als dan ook nog je partner er niet achter staat, lijkt mij het heel erg zwaar.
Ze vind honden geweldig, gaat er niet zelf naartoe, maar als ze naar haar komen, aait ze heel voorzichtig.
Alleen.. dat gespring en gehap vind ze helemaal niets! Dat is eng, dat moet weg.
En dat doet een pup nu eenmaal.
Plus dat je 's ochtends niet 1-2-3 buiten kan staan om pupje zindelijk te maken, want je kind ligt nog in bed/moet nog aangekleed/wil niet mee.
Als dan ook nog je partner er niet achter staat, lijkt mij het heel erg zwaar.
- Irta
- Zeer actief
Let vooral ook even op het dikgedrukte*Jolanda* schreef:Waar lees jij dan dat ik het ga doen?!Irta schreef:Blijkbaar heb jij het al helemaal in kannen en kruiken... Sorry maar ik snap echt niet dat je dat doet als je partner het er helemaal niet mee eens is. Komt op mij een beetje over als je zin door willen drijven... En het liefst ook zo snel mogelijk. Want naast dat ik het tegenover je partner oneerlijk vind, zou ik ook nooit een hondje nemen waar ik zelf niet eens voor de volle 100% achter sta...*Jolanda* schreef:Uhm onze kleine kruipt al en razend snel... Op de een of andere manier heb ik er totaal geen moeite mee... En het enige wat ik iedereen hoor roepen is "wacht maar tot hij ouder is" "wacht maar tot hij nog maar 1x slaapt" nou hij slaapt 80% van de tijd nog maar 1xper keer per dagblacky schreef:Je baby kruipt nog niet. Loopt nog niet. Is gebonden bij het verplaatsen aan jou. ligt hele dagen in wieg, box of kinderwagen. Dat is heel overzichtelijk. Als je kind eenmaal gaat kruipen dan wordt dat een handen binder en daar wil je er geen twee van hebben.
Ik vroeg alleen naar het concrete verschil tussen een dwerg en een standaard. Ik had mezelf er absoluut al in verdiept en sta er zelf wel achter.
Maar absoluut nog geen beslissing genomen alleen over dingen als vakantie had ik al nagedacht. Wij gaan gewoonweg maar 1 x per jaar op vakantie en dan passen mijn ouders op de honden.
Dat wij niet zo'n enorme handenbinder als kind hebben kan ik toch ook niks aan doen?!
Moet ik dan net doen alsof ik het heel erg zwaar vind?! Nee dat ga ik niet doen ik geniet van mijn zoontje maar hij is gewoon erg makkelijk...
Kijk reacties als die van nanna en cleva heb ik wel wat aan maar iemand anders met een kind die wel zijn handen vol heeft heb ik gewoon niks aan en die reactie van jou ook niet.
@Cleva : denk inderdaad dat ik magic het recht moet gunnen op die regeringsperiode tot ze het echt niet meer kan. Timber heeft totaal geen intenties tot boven haar klimmen want die vind het prima om onder haar in rangorde te staan. Ik had het gewoon ideaal gevonden als die twee nog konden helpen met de opvoeding.
Een teckeltje komt er sowieso ik vind ze zo enorm geweldig dus een ander ras wordt het toch niet.
En als jij alleen op zoek bent naar bepaalde reacties die in jouw straatje passen moet je idd miss je vraag en de titel iets aanpassen
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Het gaat me nix aan, maar misschien komt er ook nog een keer een tweede kind?
Ik zou er in elk geval geen pup bij nemen
Ik zou er in elk geval geen pup bij nemen
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
*Jolanda*
Ga even naar iemand anders met je ogen rollen zeg...Irta schreef:Let vooral ook even op het dikgedrukte*Jolanda* schreef:Waar lees jij dan dat ik het ga doen?!Irta schreef:Blijkbaar heb jij het al helemaal in kannen en kruiken... Sorry maar ik snap echt niet dat je dat doet als je partner het er helemaal niet mee eens is. Komt op mij een beetje over als je zin door willen drijven... En het liefst ook zo snel mogelijk. Want naast dat ik het tegenover je partner oneerlijk vind, zou ik ook nooit een hondje nemen waar ik zelf niet eens voor de volle 100% achter sta...*Jolanda* schreef: Uhm onze kleine kruipt al en razend snel... Op de een of andere manier heb ik er totaal geen moeite mee... En het enige wat ik iedereen hoor roepen is "wacht maar tot hij ouder is" "wacht maar tot hij nog maar 1x slaapt" nou hij slaapt 80% van de tijd nog maar 1xper keer per dag
Een teckeltje komt er sowieso ik vind ze zo enorm geweldig dus een ander ras wordt het toch niet.![]()
En als jij alleen op zoek bent naar bepaalde reacties die in jouw straatje passen moet je idd miss je vraag en de titel iets aanpassen
Je plukt nu twee zinnen eruit zonder het tussen liggende gedeelte.
Zeg toch duidelijk " dat ik magic haar regerings periode maar moet gunnen"
En de rest van de reactie sloeg op het feit dat Cleva zei dat hij dan een keuze wil baseren op de roekomst en niet op het verleden. Hier komt er sowieso een teckel is het niet volgende maand dan is het over 30 jaar bij wijze van dus in plaats van zulke dingen te plaatsen ga eerst eens lezen...
- Irta
- Zeer actief
Dat doet er helemaal niks aan af. Maar tis mij wel best hoor.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Ook ik zou het op het moment niet doen.
Eerst samen tot een conclusie komen.
Als je er niet samen achter staat dan kan het echt een vervelende situatie worden.
Als jij echt heel graag een hond erbij wil en het is mogelijk in jullie situatie. Dan moet het niet zo heel moeilijk zijn om je partner te overtuigen.
Dan wil ik nog even zeggen dat je vraagt of je het moet doen. Dus je vraagt naar meningen.
Waarom reageer je dan zo raar?
Als je ook zo tegen je partner doet gaat hij iig nooit overstag.
Eerst samen tot een conclusie komen.
Als je er niet samen achter staat dan kan het echt een vervelende situatie worden.
Als jij echt heel graag een hond erbij wil en het is mogelijk in jullie situatie. Dan moet het niet zo heel moeilijk zijn om je partner te overtuigen.
Dan wil ik nog even zeggen dat je vraagt of je het moet doen. Dus je vraagt naar meningen.
Waarom reageer je dan zo raar?
Als je ook zo tegen je partner doet gaat hij iig nooit overstag.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
-
*Jolanda*
Nee toegevoegde waarde toots dat laatste zinnetje....
- Maylala
- Zeer actief
Zet voortaan even in de openingspost wat voor reacties je wilt hebben en van wie. Dat scheelt de ongewenste reageerders meteen de moeite van oprecht geïnteresseerd meedenken.*Jolanda* schreef:Kijk reacties als die van nanna en cleva heb ik wel wat aan maar iemand anders met een kind die wel zijn handen vol heeft heb ik gewoon niks aan .
- Maylala
- Zeer actief
Jemig, wat stel je je aan zeg.*Jolanda* schreef: Ga even naar iemand anders met je ogen rollen zeg...
Je plukt nu twee zinnen eruit zonder het tussen liggende gedeelte.
Zeg toch duidelijk " dat ik magic haar regerings periode maar moet gunnen"
En de rest van de reactie sloeg op het feit dat Cleva zei dat hij dan een keuze wil baseren op de roekomst en niet op het verleden. Hier komt er sowieso een teckel is het niet volgende maand dan is het over 30 jaar bij wijze van dus in plaats van zulke dingen te plaatsen ga eerst eens lezen...
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
Ik geloof dat ts nog nooit van de boeren wijsheid heeft gehoord. Dat baby's die rustig zijn stenen aan het vergaren zijn voor later.
En hoewel het een "boerenwijsheid" is klopt hij erg goed.
verder zeg ik niets meer. aangezien je precies weet hoe je kind is en hoe het straks te combineren is met een pup.
En hoewel het een "boerenwijsheid" is klopt hij erg goed.
verder zeg ik niets meer. aangezien je precies weet hoe je kind is en hoe het straks te combineren is met een pup.
- h a n s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastin Espanol
Jolanda, ik snap je,(en ook je reactie's) maar elke situatie is weer anders, ook al heb je het zelfde aantal kinderen, honden, echtgenoten... en noem maar op.
Dus vergelijken heeft (denk ik) geen zin.
Als je zelf de overtuiging hebt dat je dat gaat lukken dan zou ik zeggen: waarom niet?
Maar wat volgens mij wel een voorwaarde is, is dat je het met elkaar voor de volle 100% eens moet zijn.
Anders niet aan beginnen.
Ik zit ook al maanden aan een 3e te denken, maarja......
Succes met alles!
Dus vergelijken heeft (denk ik) geen zin.
Als je zelf de overtuiging hebt dat je dat gaat lukken dan zou ik zeggen: waarom niet?
Maar wat volgens mij wel een voorwaarde is, is dat je het met elkaar voor de volle 100% eens moet zijn.
Anders niet aan beginnen.
Ik zit ook al maanden aan een 3e te denken, maarja......
Succes met alles!
- Skittles
- Zeer actief
mijn kind is ook supermakkelijk, maar ik zou om te beginnen al niet weten hoe ik een pup zou combineren met bijv zindelijk maken. had dit op de vorige pagina al gevraagd maar werd genegeerd geloof ik.
of je moet al aan een kattenbak willen beginnen maar dat is niets voor mij.
of je moet al aan een kattenbak willen beginnen maar dat is niets voor mij.
-
*Jolanda*
Sodemieter toch een eind op als je niet normaal kan doen...Pendrag schreef:Dit dus.Maylala schreef:Zet voortaan even in de openingspost wat voor reacties je wilt hebben en van wie. Dat scheelt de ongewenste reageerders meteen de moeite van oprecht geïnteresseerd meedenken.*Jolanda* schreef:Kijk reacties als die van nanna en cleva heb ik wel wat aan maar iemand anders met een kind die wel zijn handen vol heeft heb ik gewoon niks aan .
Arm kind. Die is nu o zo makkelijk maar moet dat ook vooral blijven. En dat dat niet het geval is, daar heeft mevrouw geen boodschap aan. Want mensen met ervaring mogen hun mond niet open doen. Raar mens.
Gadverdamme wat kots ik van dit soort reacties...