Inge schreef:toots schreef: Ik heb allen over het geestelijk mishandeling ook de mening dat dat het ook geval is bij de dieren Van Crutz. Dat is mijn mening.
Oh... onder het mom van "dat is mijn mening" mag je ongefundeerd roepen dat Carmen haar dieren geestelijk mishandelt?
Ga ik overal voortaan bijzetten dat het "mijn mening is en dat ik bij mijn standpunt blijf" dan mag je zomaar alles zeggen zonder onderbouwing blijkt.

Nee zo is het niet bedoeld dat maak jij eruit op.
Het is geestelijke mishandeling om dieren een levenlang opgesloten te houden. Dat is zowel zo bij vogels maar ook bij die wasbeertjes. Maar wat ik daarvan vind dat maakt niet uit dat is gewoon mijn mening.
Ik vind het alleen jammers als mensen hier deze mening hebben en ergens anders iemand door middel van steken onder uit gehaald worden en met scheld woorden en al.
Dan heeft kees een opmerking geplaatst dat hij vind dat als je dieren houd dat je ze beter moet houden als waar ze vandaan komen en ik denk ook beter dan in dieren tuinen. Dat dat de rede was dat hij over die pappagaai toen wel zo tekeer ging.
Het hok en de vogelkooi erachter doen mij ook niet geloven dat dat aan de hand is sorry. En dan vraag ik me echt af wat hier anders is?
het punt wat ik hier in wil maken dat het ongeloofwaardig is als je in het ene topic dit zegt en in het andere dat. En als je het dan nodig vind om te gaan schelden,vloeken of zelf leugens of rare argumenten erbij gaat halen om je gelijk te krijgen dan gaat op een gegeven moment averechts werken.
Ik vind dat mijn mening net als die van iedereen telt maar daar mag ieder mee doen wat hij/zij wil.
Ik blijf echter wel graag netjes.
Ik zou nog steeds graag van Crutz willen weten waarom ze een Argument erbij heeft gehaald wat A niks van doen heeft met dit topic en B een leugen is? Dit is iets waar Alleen Crutz antwoord op kan geven.
Ik zie het zelf nu als soort van Nootkreet omdat ze geen argumenten over had. Terwijl ze geen argument had hoeven geven. Na dat ik gezecht had dat ik het eens was Met Ilupa had ze ook kunnen zeggen is jou mening.
want ze is aan niemand een verklaring schuldig. Op het moment dat je je in bochten gaat wringen om je er uit te kletsen. Gaat dat juist vragen oproepen bij andere mensen. Het heeft bij mij wel vragen op geroepen. Omdat ik niet begrijp dat zoiets nodig is.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.