Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
getsiederrie, wij hebben een gehandicapte spin in de schuur precies dezelfde, heb hem alleen niet meer gezien toen die is weggelopen voor mijn vriend ze maat 46 :O hij is wel geraakt maar niet dood... gehandicapt spinnetje dus :O
Ik zou hem met iets bespuiten, glassex ofzo. Of vlooiengif, heb ik laatst gedaan met een grote mot en die ging dood. En als dat niet helpt, de vlam erin.
Fizgig schreef:Ik zou hem met iets bespuiten, glassex ofzo. Of vlooiengif, heb ik laatst gedaan met een grote mot en die ging dood. En als dat niet helpt, de vlam erin.
Barbaar en dat noemt zich dan dierenliefhebster.
Heb even overlegd met de kolonie bij mij in de schuur maar het ene grut is nog niet uitgevlogen en zij is alweer zwanger dus dat gaat nie lukkuh nie
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Fizgig schreef:Ik zou hem met iets bespuiten, glassex ofzo. Of vlooiengif, heb ik laatst gedaan met een grote mot en die ging dood. En als dat niet helpt, de vlam erin.
Barbaar en dat noemt zich dan dierenliefhebster.
Heb even overlegd met de kolonie bij mij in de schuur maar het ene grut is nog niet uitgevlogen en zij is alweer zwanger dus dat gaat nie lukkuh nie
Hihihi, erg he, maar als ze ZO groot zijn, word ik ineens heel bloeddorstig. Kleinere vind ik niet zo erg. Maar deze mogen van mij uitsterven hoor!
dagmar88 schreef: Waarom moet je er van af? Ben je zwanger of heeft hij gedragsproblemen?
Ik heb hem nu 5 dagen maar hij luisterd gewoon niet, gaat niet zitten en liggen en heb hem al gecastreerd, want volgens de buurman zou dat helpen. Maar hij luisterd nog steeds niet.
Once upon a time can happen anytimeWhiskey*Toska*Storm*Roxy*
dagmar88 schreef: Waarom moet je er van af? Ben je zwanger of heeft hij gedragsproblemen?
Ik heb hem nu 5 dagen maar hij luisterd gewoon niet, gaat niet zitten en liggen en heb hem al gecastreerd, want volgens de buurman zou dat helpen. Maar hij luisterd nog steeds niet.
Al met de klicker aan 't oefenen geweest? Voor een mug doen ze veel.
Heb je hem al plat op de grond geduwd? Hij moet wel eerst weten wie de baas is.
Dat gaat niet meer goedkomen. Ik zeg: roze spuit erin.
Wat een schatje! Is hij katten gewend en is hij zindelijk? Dan mag je hem wel komen brengen.
Een lief spinnetje past er nog best bij hier
Het weekendbaasje van Salina, Pipra en Cayenne. Het echte baasje van Jasmine (kat), Miss Piggy en Hartje (cavia). Mr en Mrs Blue, Lessa en Vanyel (parkiet)