Ik ben net terug van een weekje bungalowpark de Veluwse Hoevegaerde van Landal Green in Putten. In 1 woord GEWELDIG!!! Het is een ontzettend mooi park wat geweldig is om te doen met een hond. Het was de eerste keer dat Sammy mee ging op vakantie en hij is een week lang compleet uit zijn dak gegaan. We waren net in onze bungalow, ik pakte zijn speeltjes en hij ging gelijk met zijn bal aan de haal en ging spelen, dat is voor mij een teken dat hij het heel erg naar zijn zin heeft en op zijn gemak is. Op het park hebben ze een speciaal hondeneiland waar de honden los mogen lopen. Sammy is daar elke avond compleet los gegaan, geweldig om te zien. We hebben lekker gefietst, op de hei gewandeld. Sammy heeft zichzelf gezandstraald op de Ginkelse Hei, ik had geen witte hond meer, maar een grauwe, hahaha....zo jammer dat het alweer voorbij is....
Ik heb wat foto's bijgevoegd, sorry voor de hoeveelheid, maar ik vond het moeilijk kiezen...
Ons mooie huisje
Nogmaals ons huisje
Lekker fietsen
Joehoe!!!!!!! Sammy compleet uit zijn dak op de Ginkelse Hei
Ja hoor, Sammy ziet weer zand op de hei....daar kan hij dan echt niet voorbij zonder te rollen
Resultaat van rollen in het zand op de hei...een grijze Sammy ipv wit!
Even samen met het vrouwtje poseren bij de ingang van het park
Sammy was gek op de geitjes die bij de ingang in de weide stonden
Sammy uitgeteld in de auto na een fikse wandeling
Mijn lieve knuffelkont had gelukkig nog wel tijd om mij een kus te geven
Uitleven op het hondeneiland
Heerlijk rennen op het pad achter ons huisje, die natuur....zoooo mooi!