Nou ja in ieder geval heel veel succes
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wij verwachten labrador puppiesssss
Moderator: moderatorteam
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Aantal honden: 1
Re: Wij verwachten labrador puppiesssss
Mag ik vragen waarom je deze combi herhaalt hebt? Ik snap dat namelijk niet zo goed
Een nakomeling heb je al van hun.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
inderdaad. ook 2 keer.p&p schreef: En een keizersnede...dat kan elke hond overkomen.

- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
Persoonlijk zie ik alleen het nut in een nest fokken als er ook de intentie is om daar iets (het liefst reu en teef) van aan te kunnen houden of te plaatsen bij iemand om in de fok te gebruiken..jammer dus dat er wat ik uit jou woorden begrijp weinig pups uit nesten voor de fok gebruikt worden en de nesten dus alleen maar gefokt worden om pup kopers te voorzien van een pup.p&p schreef:Bedankt voor de leuke reacties ! Jammer dat er altijd weer bepaalde discussies oplaaien waar dit topic, in mijn ogen, niet voor bedoelt is. Dat komt ws doordat dit een forum is met veel verschillende rassen en dus mensen niet goed geinformeerd zijn over het ras en de fokkerij van de labrador. Als jullie goed lezen zien jullie dat Neelix t/m 2011 16 dekkingen heeft staan en mijn Priska nummer 16 en 17 is. Hoeveel nakomelingen zijn daarvan de fokkerij in gegaan???? Waar praten we dus over!
Maar goed; ik kijk heel erg uit naar mn nestje Labjes en ben er helemaal klaar voor. Het word wederom een groot nest, schat op 10 pups, en daarom ook haar laatste nestje.
En een keizersnede...dat kan elke hond overkomen.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
-
blondie
- Zeer actief
Lees vaak van mensen dat ze na een keizersnee bevalling met de honden het juist geen tweede keer meer willen doen omdat de kans op een tweede keizersnee bevalling groot is.
Gefeliciteerd, maar vind het frappant dat je alleen maar op het forum lijkt te komen om te vertellen dat er weer een nest aan komt.
Gefeliciteerd, maar vind het frappant dat je alleen maar op het forum lijkt te komen om te vertellen dat er weer een nest aan komt.
-
Asta
Ik snap het wel, ze hebben nog ruimte op de wachtlijstblondie schreef:Lees vaak van mensen dat ze na een keizersnee bevalling met de honden het juist geen tweede keer meer willen doen omdat de kans op een tweede keizersnee bevalling groot is.
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat ligt aan de oorzaak van de keizersnee lijkt me. Kan ook botte pech zijn.
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
-
blondie
- Zeer actief
Ok, wat is dan botte pech? Oprechte vraag, stuitligging is botte pech. Maar is het niet zo dat het lastiger is om als het een tweede keer weer een keizersnee moet worden dat dat lastiger is om opnieuw een snee te maken. Of heb ik ergens een klok horen luiden en weet niet waar de klepel hangt, dat kan ook zomaar zijn natuurlijk.fes/lou schreef:Dat ligt aan de oorzaak van de keizersnee lijkt me. Kan ook botte pech zijn.
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
De meeste stuitliggingen komen er gewoon uit.
Je kan een erg grote pup hebben, of een verkeerde ligging. Ik heb zelf een teef die de eerste keer normaal vaginaal bevallen is van 7 pups. De keer erop liep ze over tijd. Ik heb op dag 66 een keizersnede laten doen omdat ik niet langer af durfde te wachten. Er kwamen 8 gezonde pups uit.
Kan best wezen dat ze op dat 67 of 68 normaal bevallen was.
Deze teef durf ik rustig nog een keer te laten dekken hoor
Je kan een erg grote pup hebben, of een verkeerde ligging. Ik heb zelf een teef die de eerste keer normaal vaginaal bevallen is van 7 pups. De keer erop liep ze over tijd. Ik heb op dag 66 een keizersnede laten doen omdat ik niet langer af durfde te wachten. Er kwamen 8 gezonde pups uit.
Kan best wezen dat ze op dat 67 of 68 normaal bevallen was.
Deze teef durf ik rustig nog een keer te laten dekken hoor
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
blondie schreef:Lees vaak van mensen dat ze na een keizersnee bevalling met de honden het juist geen tweede keer meer willen doen omdat de kans op een tweede keizersnee bevalling groot is.
Idd, als t mes er hier in moet gaat gelijk t kippenhok er uit....wordt niet meer mee gefokt.
Laatst gewijzigd door crutz op 11 sep 2012 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
pardoncrutz schreef:blondie schreef:Lees vaak van mensen dat ze na een keizersnee bevalling met de honden het juist geen tweede keer meer willen doen omdat de kans op een tweede keizersnee bevalling groot is.
Idd, als t mes er hoer in moet gaat gelijk t kippenhok er uit....wordt niet meer mee gefokt.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Waarom nu gelijk weer hoer.?crutz schreef:blondie schreef:Lees vaak van mensen dat ze na een keizersnee bevalling met de honden het juist geen tweede keer meer willen doen omdat de kans op een tweede keizersnee bevalling groot is.
Idd, als t mes er hoer in moet gaat gelijk t kippenhok er uit....wordt niet meer mee gefokt.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Grrrrrrrr, typo.....aangepast.
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Contacteer:
Je weet tochbouvierpoedel schreef:Waarom nu gelijk weer hoer.?crutz schreef:blondie schreef:Lees vaak van mensen dat ze na een keizersnee bevalling met de honden het juist geen tweede keer meer willen doen omdat de kans op een tweede keizersnee bevalling groot is.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Toch niet helemaal.crutz schreef:Grrrrrrrr, typo.....aangepast.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
bouvierpoedel schreef:Toch niet helemaal.crutz schreef:Grrrrrrrr, typo.....aangepast.
Nee, omdat jullie gequote hebben
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Wat een gigantische buik zeg!p&p schreef:Foto's genomen op dag 50 van de dracht
![]()
Heel veel succes met de bevalling en wat fijn dat je zolang vrij hebt kunnen regelen
-
blondie
- Zeer actief
Weet mijn plek weercrutz schreef:bouvierpoedel schreef:Toch niet helemaal.crutz schreef:Grrrrrrrr, typo.....aangepast.
Nee, omdat jullie gequote hebben
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
- Lola96
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Thanks Yamie! Duidelijk.yamie schreef:lees het topic over het vorige nestje maar eens door, daar staan die antwoordenLola96 schreef:Gefeliciteerd!
Ze is idd tonnetje rond zeg!
Ik heb er totaal geen verstand van maar hoe weet je dat er zwarte en blonde pups uit komen?
Moeder is toch ook een chocolaadje?
Kan iemand mij dat uitleggen?![]()
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 6&t=212551