Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Morgen en overmorgen is het weer zover in het Jan Louwersstadion in Eindhoven.
Zaterdag kan ik helaas niet gaan kijken (personeelsdag) maar morgen ben ik er wel,
Wie nog meer???
Vandaag geweest en een aantal heel leuke honden aan het werk gezien
Gisteren schijnt Edo Brandevoort (DH) al heel mooi werk te hebben laten zien en dat klopt ook wel want hij eindigde op een gedeelde eerste plek bij PH1 samen met een andere DH van Rob Cordon (hoezo is een DH niks in de knpv)
Vandaag vond ik Rico van de heer Meijer uit Zwartsluis erg spectaculair werk laten zien. Machtig gewoon.
Yes! Van Leeuwen's Greagus NL kampioen PH 2 ( broer van Mika van Crutz en Tadej van Istra) met 453 punten. (455 is volle bak!)? Geweldige prestatie van Dirk vd Brink en zijn clubleden van phv Lelystad.
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!
Selena schreef:Yes! Van Leeuwen's Greagus NL kampioen PH 2 ( broer van Mika van Crutz en Tadej van Istra) met 453 punten. (455 is volle bak!)? Geweldige prestatie van Dirk vd Brink en zijn clubleden van phv Lelystad.
Had haast niet anders verwacht;-) hond is gewoon erg stabiel & super gewerkt
CharlesvdBerkt schreef:Vandaag geweest en een aantal heel leuke honden aan het werk gezien
Gisteren schijnt Edo Brandevoort (DH) al heel mooi werk te hebben laten zien en dat klopt ook wel want hij eindigde op een gedeelde eerste plek bij PH1 samen met een andere DH van Rob Cordon (hoezo is een DH niks in de knpv)
Vandaag vond ik Rico van de heer Meijer uit Zwartsluis erg spectaculair werk laten zien. Machtig gewoon.
Richard plaatste net een filmpje van de stokaanval op mijn FB. Wow!
Selena en Dick, proficiat met het fantastische resultaat van Graegus!
We zijn niet gebleven tot de uitslag omdat we nog even bij onze verse kleindochter langs wilden die nog in het ziekenhuis ligt dus we hadden de uitslag nog niet meegekregen. Van Rob had ik wel verwacht dat hij het podium zou halen, en die andere Duitser werkte gisteren ook erg goed, dus heel verrassend is het niet. Weet iemand de rest van de uitslag?
Inge schreef:Objectbewaking gewonnen door Boudewijn Donker las ik op FB
Dat zat er wel in ja.
Het was wel een merkwaardig NK qua revieren, en niet alleen vanwege het naast elkaar liggen van de terreinen en het tegelijkertijd draaien van dood en man. Gisteren verdween er "spontaan" een kist, vandaag slaagden er maar liefst 5 in de kist niet te vinden ( meestal doordat ze in het voortreden bleven hangen en in de eerste meters bos steeds naar de dichtstbijzijnde rechter hoek trokken en daar bleven dwalen).
Vandaag ook geweest super leuke honden gezien met mooi stelwerk, wel vlogen er ook een paar er goed vanaf
mooie resultaten heb genoeg foto,s gemaakt zal ik morgen wel even uploaden .
Selena schreef:Yes! Van Leeuwen's Greagus NL kampioen PH 2 ( broer van Mika van Crutz en Tadej van Istra) met 453 punten. (455 is volle bak!)? Geweldige prestatie van Dirk vd Brink en zijn clubleden van phv Lelystad.