Zo kon hij het ooit eens niet ophouden en deed hij zijn behoefte voor de deur van een vrouw die nét kwam aanrijden en haar huis binnen wilde
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Genant
Moderator: moderatorteam
-
-Saskia-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Genant
Hier ook zo eentje. Nanuq meent altijd even rond zich heen te moeten kijken om te zien of er wel genoeg publiek staat vooraleer hij in het midden van een druk stationsplein besluit te kakken. Of pal voor de ingang van een café.
Zo kon hij het ooit eens niet ophouden en deed hij zijn behoefte voor de deur van een vrouw die nét kwam aanrijden en haar huis binnen wilde
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
- Aantal honden: 2
Figo is zo enorm nieuwsgierig dat ie soms gewoon echt niet door wilt lopen als we iemand passeren. En maar kijken naar de persoon..en ik maar, kom dannnn...vervolgens loopt hij na veel moeite wel mee, maar nog steeds achterom kijkend.
Zijn vaak nog mannen ook
1 x tegen lantaarnpaal gebutst
Zijn vaak nog mannen ook
1 x tegen lantaarnpaal gebutst
-
Jacq
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vubara
- Aantal honden: 3
Mijn hondje kwam bij het examen jaren geleden braaf op het commando kom voor.
ik kneep hem wel want hij had geregeld bananen in z'n oren. toen hij bij me aankwam
kwispelde hij uitgebreid en legde een drol op mijn laars. hoezo hij had schijt aan mij?
ik kneep hem wel want hij had geregeld bananen in z'n oren. toen hij bij me aankwam
kwispelde hij uitgebreid en legde een drol op mijn laars. hoezo hij had schijt aan mij?
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
- Aantal honden: 1
Jet heeft een keer ongelofelijke diarree gehad. We waren hard op weg naar een veldje, maar dat redde ze niet. Ineens zat ze midden op de stoep voor een snackbar en liet ze alles lopen. Precies op het moment dat er twee meiden langs kwamen die een opmerking maakten dat het zo'n mooie hond was en vervolgens zo ongeveer stampé over hun nek gingen 

Groetjes,
Sandra
-
Tiny
- Zeer actief
Ik kan mij die keer dat Akira een flinke drol, in mijn hand
, draaide nog goed heugen. Waarschijnlijk was zij erg onder de indruk van een zekere Charles
Bij mezelf heb ik maar twee gênante momenten gehad, plassen voor het raam van een woonboot en in Griekenland bovenop een nest met kittens
Bij mezelf heb ik maar twee gênante momenten gehad, plassen voor het raam van een woonboot en in Griekenland bovenop een nest met kittens
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
-
Lillith
- Zeer actief
Sinds Ollie's operaties wil hij absoluut alleen maar op een stevige, liefst stenen ondergrond poepen...
Het liefst...ja...midden op een parkeerplaats, weg of natuurlijk voor de plaatselijke bejaarden flat.
Hij weet dat ik het niet wil hebben en ik loop van vooruit, opschieten en hij grijnst
.
Lille verdwijnt altijd uitzicht, tenminste dat denkt ze
...ze is een dame...
OMG Tiny kittens
Het liefst...ja...midden op een parkeerplaats, weg of natuurlijk voor de plaatselijke bejaarden flat.
Hij weet dat ik het niet wil hebben en ik loop van vooruit, opschieten en hij grijnst
Lille verdwijnt altijd uitzicht, tenminste dat denkt ze
OMG Tiny kittens
-
ZorroMax
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Bulldog
Mijn bullen doen het altijd graag tussen de bosjes, zo veel mogelijk uit zicht. Ging altijd goed, totdat de gemeente in het kader van de bezuiniging de meeste bosjes verwijderde. En waar vindt je dan nog bosjes? Jawel, in voortuinen! Dus meneer dook keurig een voortuin in en ging tussen de bosjes zitten poepen - natuurlijk onder het oog van de eigenaar van die voortuin!
- Lola96
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Op zo'n 20 min. lopen vanaf mijn huis liggen er woonboten.
Voor die woonboten ligt een prachtig strak gazonnetje.
Max moet gewoon altijd op dat gazonnetje poepen!
Al heeft hij het net 2 keer gedaan en vraag ik me af waar hij het vandaan haalt.
De woonbootbewoners kennen hem al.
Laatst stonden er 2 vrouwen voor hun boot te praten, hoor ik de ene zeggen: Nee, dat is Max, die komt hier altijd poepen.
Ze lachen daar al wanneer ze me aan zien komen.
Lachen doen ze waarschijnlijk omdat ze weten dat ik het netjes opruim, maar toch...
Voor die woonboten ligt een prachtig strak gazonnetje.
Max moet gewoon altijd op dat gazonnetje poepen!
Al heeft hij het net 2 keer gedaan en vraag ik me af waar hij het vandaan haalt.
De woonbootbewoners kennen hem al.
Laatst stonden er 2 vrouwen voor hun boot te praten, hoor ik de ene zeggen: Nee, dat is Max, die komt hier altijd poepen.
Ze lachen daar al wanneer ze me aan zien komen.
Lachen doen ze waarschijnlijk omdat ze weten dat ik het netjes opruim, maar toch...
- *tweety*
- Zeer actief
Van die dichte struiken waar je op kan staan, hoe hoger ze zijn hoe mooier, meneer gaat daar tegenwoordig op staan om te poepen, alles wat langs loopt, fietst of rijdt kijkt naar ons.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Ganja, de hond die ik regelmatig tussen de middag uitliet had de rare gewoonte om tijdens het lopen van huis naar het bos (5min) zijn plas gewoon te laten lopen, gevolg een heel kronkel spoor. Een gênant gezicht. Het kan zijn dat hij een geur baken uitzette, hij was een stoere vent.
Ganja.
Ganja.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
En sloegen ze toen hun nageltjes uit?Tiny schreef:....... en in Griekenland bovenop een nest met kittens
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
alm@ schreef:De herders niet maar die gekke teckel poept graag in de struiken. Hij wurmt dan koppie en schouders in de struiken maar zijn achterkant is nog gewoon op straat waardoor hij dus gewoon uitgebreid op straat kaktdus dat schichtig om je heen kijken herken ik wel
ik moet er wel om lachen, heerlijk ventje
Voordeel is dat het geen grote drolletjes zijn
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
Wij waren een keer met vrienden in Frankrijk op vakantie en onderweg moest mijn vriendin heel nodig plassen.
Auto aan de kant gezet, deur geopend en buiten hurkte zij bevallig neer.
Met een grote grijns op zijn gezicht reed mijn ex toen weg en daar zat ze.....
Omringd door rose toiletpapier
Auto aan de kant gezet, deur geopend en buiten hurkte zij bevallig neer.
Met een grote grijns op zijn gezicht reed mijn ex toen weg en daar zat ze.....
Omringd door rose toiletpapier
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
-
Tiny
- Zeer actief
Gelukkig niettekkel schreef:En sloegen ze toen hun nageltjes uit?Tiny schreef:....... en in Griekenland bovenop een nest met kittens![]()
![]()
Het was trouwens op Kos, daar viel iedere avond wel een paar keer de stroom uit en dan was het hele eiland pikdonker. Ik dacht dus wel even veilig te kunnen plassen, totdat ik halverwege iets tussen mijn benen voelde kroelen
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
- dagmar88
- Zeer actief
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
O, gelukkig maar, arme diertjesTiny schreef:Gelukkig niettekkel schreef:En sloegen ze toen hun nageltjes uit?Tiny schreef:....... en in Griekenland bovenop een nest met kittens![]()
![]()
wel trok ik van schrik mijn ketting kapot.
Het was trouwens op Kos, daar viel iedere avond wel een paar keer de stroom uit en dan was het hele eiland pikdonker. Ik dacht dus wel even veilig te kunnen plassen, totdat ik halverwege iets tussen mijn benen voelde kroelenOp een gegeven moment hoorde ik mijn vriendin gillend van de lach roepen "je zeikt op een nest poesje"
Ik heb de poesjes wel met mijn shirtje een beetje droog gemaakt hoor.
Ze hebben daar nog steeds last van zeikende hollanders
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Contacteer:
Tiny schreef: Gelukkig nietwel trok ik van schrik mijn ketting kapot.
Het was trouwens op Kos, daar viel iedere avond wel een paar keer de stroom uit en dan was het hele eiland pikdonker. Ik dacht dus wel even veilig te kunnen plassen, totdat ik halverwege iets tussen mijn benen voelde kroelenOp een gegeven moment hoorde ik mijn vriendin gillend van de lach roepen "je zeikt op een nest poesje"
Ik heb de poesjes wel met mijn shirtje een beetje droog gemaakt hoor.
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
mijn honden poepen allemaal op duc na, op straat en de stoep. ik heb daar totaal geen moeite mee, ruim het op en klaar. als ik weg ben met de honden en ik moet nodig duik ik de bosjes in, heb ik geen probleem mee.
ellen
ellen
- Wolf77
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Husky/Malamute
Senior Wolf kon in zn jongere jaren er een sport van maken om tegen een boom aan te poepen..
en dan , denk ik, met de gedachte om zo hoog mogelijk te willen poepen..alsof die drol dan daarboven blijft hangen ofzo..
visualiseer; een hond in soort handstand-stand, voorpoten op de grond..achterpoten klimmen wat tegen de boom, en kont omhoog..
en door de zwaartekracht duwt ie zich suf natuurlijk, en ploft de drol alsnog op de grond
en dan , denk ik, met de gedachte om zo hoog mogelijk te willen poepen..alsof die drol dan daarboven blijft hangen ofzo..
visualiseer; een hond in soort handstand-stand, voorpoten op de grond..achterpoten klimmen wat tegen de boom, en kont omhoog..
en door de zwaartekracht duwt ie zich suf natuurlijk, en ploft de drol alsnog op de grond
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Shendor poepte het liefst midden in de bosjes, of in hoog gras. En dan het liefst zo dat ik er niet bij kon komen om het op te ruimen...

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- primera
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Bullterrier
Ja yuki heeft een heel vervelende manier om te zeggen dat ik hem moet uitlaten als ik aan het begin van de wandeling sta te praten met andere honden eigenaren; Gaat die poepen en als ik niet uitkijk ploft die met zijn witte kont er bovenop :s . Ik twijfel wel of dat slim is aangezien ik dan naar huis ga om zijn kont te wassen maar tegenwoordig ben ik wat sneller met wegtrekken, ploft die ver buiten de verse hoop op zijn bips
.
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
Ow ja hoor! Deze week nog!
We gingen naar dat restaurant met die grote gele M.
Vriend ging binnen het eten halen en ik liet ondertussen ZaZa even plassen in de berm langs de parkeerplaats.
Vriend zei nog: "ze heeft nog niet gepoept vandaag"
ZaZa gaat er eens goed voor zitten en legt daar een drol neer
en toen zag ik dat we precies bij een auto stonden waar een mevrouw lekker zat te genieten van haar salade 
We gingen naar dat restaurant met die grote gele M.
Vriend ging binnen het eten halen en ik liet ondertussen ZaZa even plassen in de berm langs de parkeerplaats.
Vriend zei nog: "ze heeft nog niet gepoept vandaag"
ZaZa gaat er eens goed voor zitten en legt daar een drol neer
-
blondie
- Zeer actief
Finn bleek bij thuiskomst aan de race, buiten liet hij ineens een deel lopen. Vervolgens werd ik voortgetrokken naar de bosjes die naast de social sofa staan waar nét toevallig 2 meisjes gezellig op zitten te kletsen.
Ik mompelde nog, sorry, diaree want ze keken me al verbaasd aan toen ik zo voorbij kwam zetten, maar keken nog verbaasder naar de zichtbaar opgeluchte Finn die behoorlijk aan het knetteren was
Toen vervolgens de lucht in mijn neus kwam
heb ik me nog maar eens verontschuldigd. Lieve meisjes waren het. "Geeft niets hoor".
Deed het niet express en Finn ook niet, maar voelde me wel een beetje lullig eerlijk gezegd.
Ik mompelde nog, sorry, diaree want ze keken me al verbaasd aan toen ik zo voorbij kwam zetten, maar keken nog verbaasder naar de zichtbaar opgeluchte Finn die behoorlijk aan het knetteren was
Toen vervolgens de lucht in mijn neus kwam
Deed het niet express en Finn ook niet, maar voelde me wel een beetje lullig eerlijk gezegd.
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Contacteer:
Hahahaha! Daar sta je dan met je Sorry.blondie schreef:Finn bleek bij thuiskomst aan de race, buiten liet hij ineens een deel lopen. Vervolgens werd ik voortgetrokken naar de bosjes die naast de social sofa staan waar nét toevallig 2 meisjes gezellig op zitten te kletsen.
Ik mompelde nog, sorry, diaree want ze keken me al verbaasd aan toen ik zo voorbij kwam zetten, maar keken nog verbaasder naar de zichtbaar opgeluchte Finn die behoorlijk aan het knetteren was![]()
Toen vervolgens de lucht in mijn neus kwamheb ik me nog maar eens verontschuldigd. Lieve meisjes waren het. "Geeft niets hoor".
![]()
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Felix is een ontzettend sociale schijter. Die heeft volgens mij nog nooit ergens gepoept waar het ongepast was. Voor zover je gepast buiten kunt schijten natuurlijk
Ik geneer me wel eens door de eeuwige oranje koninginnedagdrollen die hier altijd in de buurt op de stoep liggen. Dan maak ik mezelf wijs dat andere mensen denken dat dat van ons is.
Ik geneer me wel eens door de eeuwige oranje koninginnedagdrollen die hier altijd in de buurt op de stoep liggen. Dan maak ik mezelf wijs dat andere mensen denken dat dat van ons is.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- semmyboy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De duitse herdershond!
Hier nog 1!
Hij zit lekker ongestoord te genieten hoe hij zijn drol eruit perst..
Ondertussen zit ik een beetje rond te kijken of niemand me ziet.
..
Hij snuffelt nog even aan zijn drolletje en wilt verder lopen..
Terwijl ik nog aan het zakje zit te frummelen om zijn boutje op te ruimen.
Leuk hoor mijn hond
Hij zit lekker ongestoord te genieten hoe hij zijn drol eruit perst..
Ondertussen zit ik een beetje rond te kijken of niemand me ziet.
Hij snuffelt nog even aan zijn drolletje en wilt verder lopen..
Terwijl ik nog aan het zakje zit te frummelen om zijn boutje op te ruimen.
Leuk hoor mijn hond
-
blondie
- Zeer actief
Tegenwoordig doen ze ook ineens vaak aan duo poepen. Net even te ver uit elkaar om binnen handbereik beide drollen op te ruimen natuurlijk.
Finn is overigens wel discreet, behalve als hij aan de race is en het écht niet binnen kan houden.
Normaliter altijd in de bosjes, of op een open veld zal hij toch nog een plukje hoger gras zoeken zodat het lijkt alsof hij het in de bosjes doet
Bij Bluf was het vaak "NEEE niet hier!!!" die kon nadat je een uur in de natuur had gelopen op straat vlak bij huis ineens op de stoep gaan zitten
dat heb ik haar wel afgeleerd. Maar nog steeds prijs ik haar de hemel in als ze aangeeft dat ze moet en we naar de bosjes kunnen lopen 
Finn is overigens wel discreet, behalve als hij aan de race is en het écht niet binnen kan houden.
Normaliter altijd in de bosjes, of op een open veld zal hij toch nog een plukje hoger gras zoeken zodat het lijkt alsof hij het in de bosjes doet
Bij Bluf was het vaak "NEEE niet hier!!!" die kon nadat je een uur in de natuur had gelopen op straat vlak bij huis ineens op de stoep gaan zitten
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Mijn honden houden het op.
Maar gisteren. Bij de Winner. In de erering
Een beauceronpup die echt heel uitgebreid ging zitten schijten toen hij de ring uit moest na de eerste selectie. En dat duurde maar. Publiek klappen toen die vrouw eindelijk die drol opgeruimd had 
Maar gisteren. Bij de Winner. In de erering

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Zo, heb m'n dagelijkse lachportie weer gehad!
Het genanste wat wij gehad hebben was met Spike. (rottweilerreu) Op het strand. Ging hij tegen zo'n grote vlieger piesen. Kregen veel Duitse scheldwoorden naar ons hoofd, en terrecht. Ben beschamend verder gelopen, sorry roepend.
Tja, niet netjes, erg beschamend....
Het genanste wat wij gehad hebben was met Spike. (rottweilerreu) Op het strand. Ging hij tegen zo'n grote vlieger piesen. Kregen veel Duitse scheldwoorden naar ons hoofd, en terrecht. Ben beschamend verder gelopen, sorry roepend.
Tja, niet netjes, erg beschamend....
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Ow Henk is ook een heel sociale poeper! Die schijt het liefst waar mensen bij zijn. Tegen een bankje waar iemand zijn lunch op zit te eten, bij de bakker voor de deur als hij net even aangehaald wordt, bij de overburen in de tuin terwijl de overbuurman de heg staat te knippen. Nee, heel gezellig!!
Maar het meeste heb ik me geschaamt voor Cena. We waren op het strand en Cena is nogal enthousiast in de zee. Ze heeft standaard diaree na zo'n middagje zoutwaterhappen. Er waren kindjes een kuil aan het graven, Cena loopt er langs, draait zich om, werpt zich in die kuil en legt daar een hele plas dunne derrie neer!
'Sorry...'
Maar het meeste heb ik me geschaamt voor Cena. We waren op het strand en Cena is nogal enthousiast in de zee. Ze heeft standaard diaree na zo'n middagje zoutwaterhappen. Er waren kindjes een kuil aan het graven, Cena loopt er langs, draait zich om, werpt zich in die kuil en legt daar een hele plas dunne derrie neer!
RIP Cena

[/url]