De enigste hond in huis zonder papieren. Zo liep ze nog met de rest mee, wel met de nodige ouderdomskwaaltjes en zo kreeg ze geen lucht mee dat ze bijna stikte.
Het kwam zo onverwachts, maar het besluit voor jou was het beste.
Rust zacht mn liefje.

Moderator: moderatorteam

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Een hele zware ernstige hartruis. We konden de ruis ook voelen en er bleek continue vocht achter en in de longen lopen. Omdat ze zo snel achteruit ging in 1 dag was dat al een teken dat behandelen nog maar de vraag was of het zou helpen. Ze had nog een injectie met een vochtafdrijver gehad einde van de de middag, om te kijken of het zou verlichten maar een paar uur later zat ze alleen maar bloed op te hoesten en te huilen bij iedere ademhaling. Toen vond ik het lang genoeg geduurd en heb ik weer gebelt om om half 10 savonds naar de kliniek terug te rijden. Toen ze was ingeslapen en ze wegviel kwam er bijna gelijk ongeveer een flinke koffiemok vol vocht uit de neusje gelopen, zat allemaal in haar longetjes.Gipsy schreef:Aan het verhaal dat ik hoor was het idd. de beste oplossing voor Daisy. Spijtig dat het zo moest gaan...
Wat vertelde de DA over wat er aan de hand was met Daisy ?
Sterkte !

Bah, wat akeligAmaranthas schreef:Een hele zware ernstige hartruis. We konden de ruis ook voelen en er bleek continue vocht achter en in de longen lopen. Omdat ze zo snel achteruit ging in 1 dag was dat al een teken dat behandelen nog maar de vraag was of het zou helpen. Ze had nog een injectie met een vochtafdrijver gehad einde van de de middag, om te kijken of het zou verlichten maar een paar uur later zat ze alleen maar bloed op te hoesten en te huilen bij iedere ademhaling. Toen vond ik het lang genoeg geduurd en heb ik weer gebelt om om half 10 savonds naar de kliniek terug te rijden. Toen ze was ingeslapen en ze wegviel kwam er bijna gelijk ongeveer een flinke koffiemok vol vocht uit de neusje gelopen, zat allemaal in haar longetjes.Gipsy schreef:Aan het verhaal dat ik hoor was het idd. de beste oplossing voor Daisy. Spijtig dat het zo moest gaan...
Wat vertelde de DA over wat er aan de hand was met Daisy ?
Sterkte !