Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
62 dagen drachtig!!
Moderator: moderatorteam
- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Re: 62 dagen drachtig!!
Lily , hoe is het nu met je teefje?
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Mijn hemel, en dat is een leeftijdsgenoot van mij?
Waarom doe ik soms de moeite om te zeggen dat de jeugd écht écht écht niet asocialer is geworden...
Hopelijk is het goed gegaan met je teefje en zijn er niet al te lastige complicaties.
Hopelijk is het goed gegaan met je teefje en zijn er niet al te lastige complicaties.
- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Dat gevoel heb ik ook, ben ook 20, maar dit soort taalgebruik neem ik nooit in de mond en ik zou zeker bij de dierenarts zitten met mijn teef bij deze verschijnselen en tips. Maar goed, ik zou ook nooit deze combinatie gemaakt hebben en de teef strak op 18 maanden laten bevallen. Zeker niet met een ras dat regelmatig pas vanaf het 2e jaar toont of er hondagressie in zit. Maar goed, nu kan ik alleen maar hopen dat de teef het goed maakt en dat er niet te veel pups geboren worden. Want als ik het goed begrijp zijn er nu 5 geïnteresseerden. Vaak valt de helft nog weg, dus dat betekend dat je nog zo'n 10 geïnteresseerden moet vinden voor dit nesten als het er inderdaad 8-9 pups zijn.
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Ben ik ook erg benieuwd naar.MonaToetje schreef:Lily , hoe is het nu met je teefje?
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Wat een topic
ik heb er vandaag even geen zin in ik staak zite de hele week al met die gezeligheid 
- kipo
- Zeer actief
Ja en voordat je het weet, reageer je je af op aardige meneren die je een roos aan je deur komen brengentwinkeltje schreef:Wat een topicik heb er vandaag even geen zin in ik staak zite de hele week al met die gezeligheid
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Mijn moeder is geen modje en die heeft ook zo gedaan tegen die meneer en dat is een keurige mevrouwkipo schreef:Ja en voordat je het weet, reageer je je af op aardige meneren die je een roos aan je deur komen brengentwinkeltje schreef:Wat een topicik heb er vandaag even geen zin in ik staak zite de hele week al met die gezeligheid
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Jaja, dat zeggen er hier meer, dat ze keurig zijn enzotwinkeltje schreef:Mijn moeder is geen modje en die heeft ook zo gedaan tegen die meneer en dat is een keurige mevrouwkipo schreef:Ja en voordat je het weet, reageer je je af op aardige meneren die je een roos aan je deur komen brengentwinkeltje schreef:Wat een topicik heb er vandaag even geen zin in ik staak zite de hele week al met die gezeligheid
RIP Cena
- Lin-C
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër
Tegen zoveel domheid valt toch niet op te praten?
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- sTefaniA
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
Ik ga met Carmen mee. Na Diesel geen klapkaak meer, want het zal wel weer eens niet hetzelfde riedeltje zijn. De teef zou zo een zusje van Diesel kunnen zijn en ik ben ook begin 20. Ik distantieer me ver van dit soort mensen. Ik ben zelfs beschaamd in haar plaats. Tegen zoveel domheid en egoïsme kan een normaal mens niet op.
Zou me niks verbazen als Diesel ook zo'n fokproduct is van een of ander verwend wijf dat de eerste de beste ambull reu op haar jonge welopgevoede sociale stafford teefje gooit.
Daar komen vast hele leuke lieve honden uit.
Het hele nest overleden en je teef laten castreren tijdens de keizersnede. Dat zou voor alle partijen het beste zijn. Ik krijg gewoon buikpijn van dit hele verhaal. Arme teef, arme pups.
Zou me niks verbazen als Diesel ook zo'n fokproduct is van een of ander verwend wijf dat de eerste de beste ambull reu op haar jonge welopgevoede sociale stafford teefje gooit.
Daar komen vast hele leuke lieve honden uit.
Het hele nest overleden en je teef laten castreren tijdens de keizersnede. Dat zou voor alle partijen het beste zijn. Ik krijg gewoon buikpijn van dit hele verhaal. Arme teef, arme pups.
- Lola96
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Beste Lilly, je komt hier voor advies en dat heb je ook gekregen.
Een bevalling van een paard kun je absoluut niet vergelijken met die van een hond.
Je spreekt van "leuk" en "genieten" , geloof me dat de gemiddelde hondenbezitter nu niet zou genieten maar behoorlijk in paniek zou zijn!
Jouw teef is jong en door een reu gedekt die niet geschikt is voor jouw teef.
Dat is eenmaal gebeurd en kun je niet meer terugdraaien maar je kunt er wel voor zorgen dat je dit zo goed mogelijk afhandeld.
Ik neem aan dat je jouw prinsesje niet wilt verliezen!
De teef kreunt al vanaf gisteren en is groenachtig slijm verloren.
Wat als de weeen al begonnen zijn maar zij niet kan bevallen omdat de puppen te groot zijn?
Dat risico wil je toch zeker niet nemen met jouw prinsesje?
Neem het advies dat je hier krijgt in hemelsnaam ter harte en ga als de donder naar de dierenarts.
Met een beetje mazzel heb je nu op zondag een vervangend arts want ik twijfel aan de capaciteiten van jouw eigen DA.
Een bevalling van een paard kun je absoluut niet vergelijken met die van een hond.
Je spreekt van "leuk" en "genieten" , geloof me dat de gemiddelde hondenbezitter nu niet zou genieten maar behoorlijk in paniek zou zijn!
Jouw teef is jong en door een reu gedekt die niet geschikt is voor jouw teef.
Dat is eenmaal gebeurd en kun je niet meer terugdraaien maar je kunt er wel voor zorgen dat je dit zo goed mogelijk afhandeld.
Ik neem aan dat je jouw prinsesje niet wilt verliezen!
De teef kreunt al vanaf gisteren en is groenachtig slijm verloren.
Wat als de weeen al begonnen zijn maar zij niet kan bevallen omdat de puppen te groot zijn?
Dat risico wil je toch zeker niet nemen met jouw prinsesje?
Neem het advies dat je hier krijgt in hemelsnaam ter harte en ga als de donder naar de dierenarts.
Met een beetje mazzel heb je nu op zondag een vervangend arts want ik twijfel aan de capaciteiten van jouw eigen DA.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Is het heel erg slecht gedacht van mij, als ik het hele verhaal toch in twijfel trek..??

- patricia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
Maar dan zet je toch geen advertentie op marktplaats.thom schreef:Is het heel erg slecht gedacht van mij, als ik het hele verhaal toch in twijfel trek..??
Groetjes Patries

-
Punzel
- Zeer actief
Ik hoop heel erg dat je gelijk hebt, maar ik heb toch het gevoel dat dit wel echt is. En in dat geval ben ik ook heel benieuwd hoe het nu met de zwangere hond in kwestie gaat.thom schreef:Is het heel erg slecht gedacht van mij, als ik het hele verhaal toch in twijfel trek..??
-
tineke
Nee zeker niet en de eerste was al op 9-8 geplaatst dus weken terug.patricia schreef:Maar dan zet je toch geen advertentie op marktplaats.thom schreef:Is het heel erg slecht gedacht van mij, als ik het hele verhaal toch in twijfel trek..??
Zou iemand echt een nepadvertentie plaatsen om er dan weken later mee te gaan lopen trollen op een forum,dat denk ik eerlijk gezegd niet.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Dat klinkt inderdaad niet erg logisch.tineke schreef:Nee zeker niet en de eerste was al op 9-8 geplaatst dus weken terug.patricia schreef:Maar dan zet je toch geen advertentie op marktplaats.thom schreef:Is het heel erg slecht gedacht van mij, als ik het hele verhaal toch in twijfel trek..??
Zou iemand echt een nepadvertentie plaatsen om er dan weken later mee te gaan lopen trollen op een forum,dat denk ik eerlijk gezegd niet.
Ik hoop, dat het met het teefje en de pups goed gaat..

-
Monique1977
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Kruising jackrussel/chiwawa
Hoop dat ze nog wel gaat vertellen of alles goed is gegaan enzo maar heb t idee dat ze dat niet meer gaat doen
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
62 dagen drachtig!!
Monique1977 schreef:Hoop dat ze nog wel gaat vertellen of alles goed is gegaan enzo maar heb t idee dat ze dat niet meer gaat doen
Dat zou ze wel doen zei ze....
Qua stress rondom een bevalling vlieg ik zoals de meesten hier weten niet heel snel naar de DA, MAAR, deze ouder combinatie (brede koppen evt), groenig slijm (al is t nog doorzichtig) & de onervarenheid van TS had ik toch een DA aan huis laten komen...
www.likeahurricane.nl
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
En ik ben nu wel erg nieuwsgierig geworden, zijn er al pups?
En is het goed gegaan?
En is het goed gegaan?
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
ze worden nogsteeds verwacht. Dus er was in iedergeval vanmiddag nog niets.
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Denk dat we hier gewoon niets horen als 't fout is gegaan.
Als alles goed is afgelopen zal er wel een up-date komen met de nodige "ik wist het toch".
Toch blijft dit je bezig houden.
Als alles goed is afgelopen zal er wel een up-date komen met de nodige "ik wist het toch".
Toch blijft dit je bezig houden.

- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Heb jij contact met haar?blacky schreef:ze worden nogsteeds verwacht. Dus er was in iedergeval vanmiddag nog niets.
RIP Cena
- patricia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
Ik denk dat Blacky de marktplaatsadvertentie bedoeld, daar staat verwacht.SannePP schreef:Heb jij contact met haar?blacky schreef:ze worden nogsteeds verwacht. Dus er was in iedergeval vanmiddag nog niets.
http://link.marktplaats.nl/588756783
Groetjes Patries

- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
idd en de laatste is vanmiddag geplaats. Als ze al geboren waren dan had er volgens mij echt wel gestaan wat er echt te koop was.patricia schreef:Ik denk dat Blacky de marktplaatsadvertentie bedoeld, daar staat verwacht.SannePP schreef:Heb jij contact met haar?blacky schreef:ze worden nogsteeds verwacht. Dus er was in iedergeval vanmiddag nog niets.
http://link.marktplaats.nl/588756783
-
Punzel
- Zeer actief
Mijn marktplaatsadvertentie zou nou niet het eerste zijn waar ik aan denk, als er pups worden geboren. Maargoed, dat ben ik.
Ik hoop dat Lili hier nog laat weten hoe het gaat met moederhond.
Ik hoop dat Lili hier nog laat weten hoe het gaat met moederhond.
- booster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Su, Binky, Daisy en Amiya
- Aantal honden: 4
Sucses met de bevalling..
Ben erg benieuwd naar de pups als ze geboren zijn.
De vreemste kruisingen bestaan onder zowel honden de groei van de pups past zich aan de moeder in de baarmoeder en volgens mij hebben engelse staf's ook wel een redelijke schedel ( net zoals een amerikaanse bulldog maar wel meer dan een gemiddelde hond)
Ben erg benieuwd naar de pups als ze geboren zijn.
De vreemste kruisingen bestaan onder zowel honden de groei van de pups past zich aan de moeder in de baarmoeder en volgens mij hebben engelse staf's ook wel een redelijke schedel ( net zoals een amerikaanse bulldog maar wel meer dan een gemiddelde hond)
- MJ
- Zeer actief
Gesloten voor overleg.