Wat heeft dat voor zin? Het blaag luistert nergens naar, en kan alleen maar asociaal scheldenValerie schreef:Ik heb wel ervaring met staffords fokken en ik adviseer je nu een andere dierenarts te nemen en die te bellen.
Misschien kan iemand hier die aanraden van omgeving Rotterdam?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
62 dagen drachtig!!
Moderator: moderatorteam
-
Marion.
Re: 62 dagen drachtig!!
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Goede opvoeding? Wie, wat, waar?
Dit kán bijna niet waar zijn... zoveel lompigheid.
Hoe is het nu met je teefje?
Dit kán bijna niet waar zijn... zoveel lompigheid.
Hoe is het nu met je teefje?
Laatst gewijzigd door Daisy@ op 01 sep 2012 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
TomCee
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
En ze is echt niet geprovoceerd, toch?Marion. schreef:Wat heeft dat voor zin? Het blaag luistert nergens naar, en kan alleen maar asociaal scheldenValerie schreef:Ik heb wel ervaring met staffords fokken en ik adviseer je nu een andere dierenarts te nemen en die te bellen.
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Ik quote mezelf nog een keer.flamme schreef:En jij beweerd van anderen dat ze kinderachtig zijn? Beetje minder hoog van de toren blazen mag wel dame.Lili schreef:bouvierpoedel schreef:Die kop heb ik niet zelf gemaakt maar jij wel je grote bek en je domme gedrag.Lili schreef: nog maar 1 advies gezien en die heb ik aangenomen!! de rest is allemaal negatief, net zoals je kop
Dus hup naar de DA met je prinses.
nee klopt jij lijkt op je ouders kan je niks aan doen, heb jij dan niet de fout gemaakt door kinderen te maken? arme kop
GroenACHTIG slijm kan een slecht teken zijn. Het kan een teken zijn dat er een pup dood is.
Dat kan er voor zorgen dat de bevalling niet op gang komt of dat er een vergiftiging plaatsvind met alle gevolgen van dien voor moeder en pups.
M'n advies is dus om nu een andere DA te bellen voor een second opinion. Ik hoop dat het voor niks is. Maar je kunt beter een keer voor niks bellen dan straks je prinses en je pups verliezen.
Dit is een welgemeend advies van iemand die veel om honden geeft. Die je keuze niet slim vindt maar hoopt dat het goed afloopt. Voor jou, maar vooral voor je hond.
-
Muk
Ik woon er niet, maar volgens mij is elke dierenarts beter dan diegene die zij nu heeft. En mocht geld een wel rol spelen, je hebt een dierenartsenpraktijk voor minima. Met een beetje geluk steriliseert die je hond ook per ongeluk gelijk.Valerie schreef:Ik heb wel ervaring met staffords fokken en ik adviseer je nu een andere dierenarts te nemen en die te bellen.
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
Niet door iedereen. Er worden wel degelijk ook gewoon adviezen gegeven.TomCee schreef:En ze is echt niet geprovoceerd, toch?Marion. schreef:Wat heeft dat voor zin? Het blaag luistert nergens naar, en kan alleen maar asociaal scheldenValerie schreef:Ik heb wel ervaring met staffords fokken en ik adviseer je nu een andere dierenarts te nemen en die te bellen.
Daarbij geeft provoceren niet het excuus je te gedragen als een onopgevoed kind met een grote muil.
-
Marion.
Ze heeft uitstekende adviezen gehad, van goede fokkers. Maar daar is (moedwillig?) overheen gelezen. Ik vind het goed. De taal die zij gebruikt is de mijne niet, en ik wens haar succes.TomCee schreef:En ze is echt niet geprovoceerd, toch?Marion. schreef:Wat heeft dat voor zin? Het blaag luistert nergens naar, en kan alleen maar asociaal scheldenValerie schreef:Ik heb wel ervaring met staffords fokken en ik adviseer je nu een andere dierenarts te nemen en die te bellen.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Mag ik hopen dat ze niet op haar hond lijkt , anders word ze ook wakker in een uitslaapbench.Muk schreef:Ik woon er niet, maar volgens mij is elke dierenarts beter dan diegene die zij nu heeft. En mocht geld een wel rol spelen, je hebt een dierenartsenpraktijk voor minima. Met een beetje geluk steriliseert die je hond ook per ongeluk gelijk.Valerie schreef:Ik heb wel ervaring met staffords fokken en ik adviseer je nu een andere dierenarts te nemen en die te bellen.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Marion.
Hmmm. Volgens mij is dat eigenlijk niet eens zo'n slecht ideebouvierpoedel schreef:Mag ik hopen dat ze niet op haar hond lijkt , anders word ze ook wakker in een uitslaapbench.Muk schreef:Ik woon er niet, maar volgens mij is elke dierenarts beter dan diegene die zij nu heeft. En mocht geld een wel rol spelen, je hebt een dierenartsenpraktijk voor minima. Met een beetje geluk steriliseert die je hond ook per ongeluk gelijk.Valerie schreef:Ik heb wel ervaring met staffords fokken en ik adviseer je nu een andere dierenarts te nemen en die te bellen.
-
TomCee
- Zeer actief
Nee, ze heeft inderdaad goede adviezen gehad van sommige. Maar ook een berg shit over zich heen gekregen. En dan kan ik me wel weer voorstellen dat ze uit de bocht vliegt met haar antwoorden.flamme schreef:Niet door iedereen. Er worden wel degelijk ook gewoon adviezen gegeven.TomCee schreef:En ze is echt niet geprovoceerd, toch?Marion. schreef:Wat heeft dat voor zin? Het blaag luistert nergens naar, en kan alleen maar asociaal scheldenValerie schreef:Ik heb wel ervaring met staffords fokken en ik adviseer je nu een andere dierenarts te nemen en die te bellen.
Daarbij geeft provoceren niet het excuus je te gedragen als een onopgevoed kind met een grote muil.
-
Marion.
En hoezo ga jij er nu weer van uit dat ze geen geld heeft voor een DA? Jij met je tering-muil? Kop houden met je kale kop!Muk schreef:Ik woon er niet, maar volgens mij is elke dierenarts beter dan diegene die zij nu heeft. En mocht geld een wel rol spelen, je hebt een dierenartsenpraktijk voor minima. Met een beetje geluk steriliseert die je hond ook per ongeluk gelijk.Valerie schreef:Ik heb wel ervaring met staffords fokken en ik adviseer je nu een andere dierenarts te nemen en die te bellen.
-
Marion.
Tom. Is het anders misschien een idee dat jij naar Rotterdam rijdt, om dat kleine onschuldige wijffie bij te staan? Of denk jij dat er daar genoeg expertise aanwezig is voor de bevalling?TomCee schreef:Nee, ze heeft inderdaad goede adviezen gehad van sommige. Maar ook een berg shit over zich heen gekregen. En dan kan ik me wel weer voorstellen dat ze uit de bocht vliegt met haar antwoorden.flamme schreef:Niet door iedereen. Er worden wel degelijk ook gewoon adviezen gegeven.TomCee schreef:En ze is echt niet geprovoceerd, toch?Marion. schreef: Wat heeft dat voor zin? Het blaag luistert nergens naar, en kan alleen maar asociaal schelden
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Of een pup neemt, volgens de advertentie zijn ze erg sociaal en kunnen ze loslopen.
-
TomCee
- Zeer actief
Kijk, dit soort ondermaatse reakties van jou doen mijMarion. schreef:Tom. Is het anders misschien een idee dat jij naar Rotterdam rijdt, om dat kleine onschuldige wijffie bij te staan? Of denk jij dat er daar genoeg expertise aanwezig is voor de bevalling?TomCee schreef:Nee, ze heeft inderdaad goede adviezen gehad van sommige. Maar ook een berg shit over zich heen gekregen. En dan kan ik me wel weer voorstellen dat ze uit de bocht vliegt met haar antwoorden.flamme schreef:Niet door iedereen. Er worden wel degelijk ook gewoon adviezen gegeven.TomCee schreef: En ze is echt niet geprovoceerd, toch?
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
Dan heeft ze andere bochten dan mij. Kwaad worden kan ook op heel andere manieren.TomCee schreef:Nee, ze heeft inderdaad goede adviezen gehad van sommige. Maar ook een berg shit over zich heen gekregen. En dan kan ik me wel weer voorstellen dat ze uit de bocht vliegt met haar antwoorden.flamme schreef:Niet door iedereen. Er worden wel degelijk ook gewoon adviezen gegeven.TomCee schreef:En ze is echt niet geprovoceerd, toch?Marion. schreef: Wat heeft dat voor zin? Het blaag luistert nergens naar, en kan alleen maar asociaal schelden
-
Muk
Marion. schreef:En hoezo ga jij er nu weer van uit dat ze geen geld heeft voor een DA? Jij met je tering-muil? Kop houden met je kale kop!Muk schreef:Ik woon er niet, maar volgens mij is elke dierenarts beter dan diegene die zij nu heeft. En mocht geld een wel rol spelen, je hebt een dierenartsenpraktijk voor minima. Met een beetje geluk steriliseert die je hond ook per ongeluk gelijk.Valerie schreef:Ik heb wel ervaring met staffords fokken en ik adviseer je nu een andere dierenarts te nemen en die te bellen.
Tsssk, zulke taal is uitermate ongepast in het bejaardentehuis.
Ik ga nergens van uit, maar mocht deze dame inderdaad weinig geld hebben voor de dierenarts, dan is die mogelijkheid er ook. En, zoals te zien is in het kwaliteitsprogramma "De Rijdende Rukker" euuh pardon "Rechter", zie je dat ze daar uitermate kundig zijn in het onvruchtbaar maken van honden.
-
Marion.
Je kotst maar een end weg Tom. Wat heb jij aan zinnige reacties gegeven in dit topic? Nul. En er staan een heleboel adviezen van ervaren fokkers, waar huppelkut niets mee wenst te doen en wie ze zelfs persoonlijk beledigd en uitscheld.TomCee schreef:Kijk, dit soort ondermaatse reakties van jou doen mijMarion. schreef:Tom. Is het anders misschien een idee dat jij naar Rotterdam rijdt, om dat kleine onschuldige wijffie bij te staan? Of denk jij dat er daar genoeg expertise aanwezig is voor de bevalling?
Dáár kots ik nu van.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
voor het eerst in dit topic een grote grijns hierMuk schreef: Ik ga nergens van uit, maar mocht deze dame inderdaad weinig geld hebben voor de dierenarts, dan is die mogelijkheid er ook. En, zoals te zien is in het kwaliteitsprogramma "De Rijdende Rukker" euuh pardon "Rechter", zie je dat ze daar uitermate kundig zijn in het onvruchtbaar maken van honden.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
TomCee
- Zeer actief
Nog een geluk dat ze geen goudkleurig kettinkje had, he?Marion. schreef:Je kotst maar een end weg Tom. Wat heb jij aan zinnige reacties gegeven in dit topic? Nul. En er staan een heleboel adviezen van ervaren fokkers, waar huppelkut niets mee wenst te doen en wie ze zelfs persoonlijk beledigd en uitscheld.TomCee schreef:Kijk, dit soort ondermaatse reakties van jou doen mijMarion. schreef:Tom. Is het anders misschien een idee dat jij naar Rotterdam rijdt, om dat kleine onschuldige wijffie bij te staan? Of denk jij dat er daar genoeg expertise aanwezig is voor de bevalling?
Dáár kots ik nu van.
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
+ nog 1.Jion schreef:+ 1TomCee schreef:Lily, zet je pc ff uit vanavond, richt je op je hondje. Beter voor jezelf, en je hond.
Lily kan best zijn dat je je geprovoceerd voelt en dat kan best zo zijn maar je hebt best goede adviezen gekregen en dat sommige mensen een beetje al te hard reageren kan ook best zijn maar we hebben allemaal het beste voor met de honden .
Probeer ook alsjeblieft de goede adviezen eruit te filteren en dóe er wat mee, door om je heen te meppen en ordinair te gaan gillen en schelden daar help je je hond niet mee, je kunt die energie beter gebruiken voor je meisje.
Ik hoop dat alles goed afloopt voor je teef en dat ze het overleeft maar daar zul je wel wat voor moeten doen.
Neem een goed bedoelend advies aan en bel desnoods een andere dierenarts.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
Marion.
Heb je ook nog gewoon iets te melden, behalve dat je het met het kind te doen hebt? Ga naar d'r toe zou ik zeggen, want volgens mij kan ze momenteel iedere hulp gebruiken.TomCee schreef:Nog een geluk dat ze geen goudkleurig kettinkje had, he?Marion. schreef:Je kotst maar een end weg Tom. Wat heb jij aan zinnige reacties gegeven in dit topic? Nul. En er staan een heleboel adviezen van ervaren fokkers, waar huppelkut niets mee wenst te doen en wie ze zelfs persoonlijk beledigd en uitscheld.TomCee schreef:Kijk, dit soort ondermaatse reakties van jou doen mijMarion. schreef:Tom. Is het anders misschien een idee dat jij naar Rotterdam rijdt, om dat kleine onschuldige wijffie bij te staan? Of denk jij dat er daar genoeg expertise aanwezig is voor de bevalling?
Dáár kots ik nu van.
-
ellyenrob
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik reageer omdat ik het beste met je teefje voor heb.
Gezien de kopgrote van de reu en het tengere van jouw stafford teefje, zou ik
maar naar de dierenarts gaan voor een KS als de geboorte zich echt aankondigd.
De kans is erg groot dat jouw teefje de dikkoppen er nooit zelf uit kan persen
Je schrijft dat een stafford nooit kleine nesten heeft.....fout....... wij hebben nl. een keer een nest van één gehad en
een nest van twee puppen.
Gezien de kopgrote van de reu en het tengere van jouw stafford teefje, zou ik
maar naar de dierenarts gaan voor een KS als de geboorte zich echt aankondigd.
De kans is erg groot dat jouw teefje de dikkoppen er nooit zelf uit kan persen
Je schrijft dat een stafford nooit kleine nesten heeft.....fout....... wij hebben nl. een keer een nest van één gehad en
een nest van twee puppen.
Elly

- under the red sky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Ik zit nu zelf bij een teefje dat 63 dagen drachtig is (en lekker ligt te pitten
) Als onze hond sinds gisteren al aan het kreunen, steunen en likken was en daarbij ook nog groen slijm had verloren, had ik allang bij een DA gezeten. Een beetje onrustig in de laatste dagen is normaal; wat slijmverlies ook maar dat mag niet gekleurd zijn. Wat jij beschrijft vind ik verontrustend. Heb je wel eens weeën bij een hond gezien? Is de bevalling misschien al gaande zonder dat jij dat in de gaten hebt? Genoeg redenen om met spoed een DA te zoeken lijkt me.
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Het wordt steeds leuker, dit topic
Wat een dom eigenwijs wicht.
Mag hopen dat haar hond dit overleeft als ze maar blijft afwachten.
Wat een dom eigenwijs wicht.
Mag hopen dat haar hond dit overleeft als ze maar blijft afwachten.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
-
Marion.
Ik weet eigenlijk niet meer wat ik hoopInge schreef:Mag hopen dat haar hond dit overleeft als ze maar blijft afwachten.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Het is vast redelijk uniek, maar ik ga in dit geval met Marion mee.Marion. schreef:Ik weet eigenlijk niet meer wat ik hoopInge schreef:Mag hopen dat haar hond dit overleeft als ze maar blijft afwachten.
Het is spijtig maar ik heb niet het idee dat TS heel verstandig ermee omgaat, dat ze zich tevoren goed heeft laten informeren over de risico's, de (on-)mogelijkheden.
Ik hoop vooral dat TS wel goed luistert naar alle goedbedoelde adviezen, JUIST in het belang van haar hond. Het lijkt mij duidelijk hoop ik toch, dat ze veel van haar hond houdt en die onder geen voorwaarde wil verliezen. Echt, je verliest er niets mee als je nu een tweede DA om raad vraagt... hooguit bevestigd hij wat DA -1 al vertelde. Mocht hij anders denken kan het het leven van de teef en de pups kosten of juist redden, al naar gelang de reaktie van TS.
Ik hoop er het beste van, maar moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat in dit geval het beste zou zijn...
Suzanne
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Wat ontzettend zonde dat de goede en goed bedoelde adviezen van zeer ervaren fokkers hier in de wind worden geslaan door Lilli. Dat kan zomaar betekenen dat er straks een stel dode pups geboren worden, of moeder de teef overleidt tijdens de bevalling. Dan kan je nog zo veel van je hond houden, maar vanwege je eigen ego niet ingrijpen heeft niets te maken met 'het beste voor je hond willen'.
Lees dit eens: KLIK
En dit: KLIK
Lees dit eens: KLIK
En dit: KLIK
RIP Cena
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Ik heb gewoon pijn in mijn buik ervan, arme hond. ik hoop zo dat het goed gaat met het teefje.
En ik ga mijn klapkaken inruilen voor poedels, ik distantieer me hier officieel van
En ik ga mijn klapkaken inruilen voor poedels, ik distantieer me hier officieel van
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Stuur Arie dan maar hierheen met z'n lieve bekkie.
Lili, hoe is het met je hondje?
Lili, hoe is het met je hondje?
-
Jacq
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vubara
is alles goed gegaan, is ze al bevallen?
en, zaten er dode pups bij ivm het slijm?
of is ze nog niet bezig.
pretnestjes
en, zaten er dode pups bij ivm het slijm?
of is ze nog niet bezig.
pretnestjes