Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
joline schreef:Wat een lief berichtje zeg! Ik ga ook duimen!
Jij ook bedankt!
Nanna schreef:Ik zou voorlopig nog niet balen hoor. Pups die geboren worden na een dekking zonder koppeling zijn helemaal niet uitzonderlijk.
Ik heb ook een kaninchen teckelteef gehad waarvan ik dacht dat die reu er zelfs niet eens in gezeten had Hij had verder ook geen belangstelling meer. Het was erop en eraf.
Balend naar huis. Godverdegodverdegodver. Was ik dáárvoor naar Duitsland gereden
Na 9 weken tóch drie kleine teckeltjes mogen verwelkomen
Willen jullie ophouden met al die positieve verhalen? Nou ben ik helemaal in de war.
joline schreef:Wat een lief berichtje zeg! Ik ga ook duimen!
Jij ook bedankt!
Nanna schreef:Ik zou voorlopig nog niet balen hoor. Pups die geboren worden na een dekking zonder koppeling zijn helemaal niet uitzonderlijk.
Ik heb ook een kaninchen teckelteef gehad waarvan ik dacht dat die reu er zelfs niet eens in gezeten had Hij had verder ook geen belangstelling meer. Het was erop en eraf.
Balend naar huis. Godverdegodverdegodver. Was ik dáárvoor naar Duitsland gereden
Na 9 weken tóch drie kleine teckeltjes mogen verwelkomen
Willen jullie ophouden met al die positieve verhalen? Nou ben ik helemaal in de war.
nee nee je weet waar je je op instelt, de rest is.... extra