Ze is 2 augustus jl naar de eeuwige groene velden gegaan.
Ik zal haar even voorstellen.
Lacy is een schotse collie teef van 13 jaar oud, ze is bij ons gekomen toen ze 9 weken was.
Is altijd een heel lieve aanhankelijke hond geweest die super was voor mens en dier.
De laatste jaren kreeg ze beginnende staar en artrose, waarvan het laatste haar toch te veel werd.
Ze wilde niet zo meer, maar bleef volhouden voor mijn ouders, tot dat ze op een dag toch de pijn ging laten zien.
We hebben toen nog een dag haar pijnmedicatie in overleg met onze da nog extra gegeven.
Misschien zelfs 3 keer de normale dosis, om haar de nacht door te laten komen, dit ging nog goed, want ze sliep heel snel en de volgende ochtend is onze arts aan huis gekomen om haar in haar vertrouwde omgeving haar rust te geven.
Het narcose spuitje werkte al binnen 3 minuten, veel sneller dan verwacht, en toen de 1e injectie gegeven was, was het echt maar een seconde of 20 en ze was al weg, ze heeft voor de zekerheid nog een 2e gehad, maar ze was al over de regenboogbrug.

Het is zo snel en vredig gegaan, daarom weet ik dat het de juiste keuze was, want als ze zelf mocht kiezen bleef ze nog bij ons.
Maar omdat ze pijn ging vertonen, die ze wellicht al had, heb ik de keuze gemaakt om haar niet meer te laten vechten.
Hier wat foto's van onze lieve meid.

TARAK