Demi schreef:bouvierpoedel schreef:Aaahhh dierenbeulDemi schreef:En hebben jullie het gekrijs gehoordoh dit is niet leuk om te doen. Arme Iz, deed zeer, maar ja doet het bij mij ook als een nagel inscheurd.
Bloedde idd best behoorlijk, nu niet meer. Ze wil er alleen nog niet op staan, zal wel beurs aanvoelen.
Maar thanks voor de hulp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Shit wat moet ik hier aan doen?
Moderator: moderatorteam
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: Shit wat moet ik hier aan doen?
Wat je zegt ben je zelfffff 

- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Moos vroeg zich toen ze in Amsterdam was al af waar die pokkeherrie vandaan kwam.Demi schreef:Sigaretten as bedoel je? Nou dan moet het maarfes/lou schreef:Nee, het is bloedstelpend en ik meen dat het ook ontsmetoohh dat wordt gillen, denk dat Moos het een wijk verder hoort zo
Bedankt voor de uitleg!

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
-
chrico
- Zeer actief
Julli ehebben ook wel een pech he. Hopelijk zakt de pijn snel en gebruikt ze haar poot weer 
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Neem aan dat je die sirene bedoelde die dwars door je ziel ging? Dat was idd Izzy. Tjee bereik tot Amsterdam, vandaar dat ik doof ben aan een oormoosje schreef:Moos vroeg zich toen ze in Amsterdam was al af waar die pokkeherrie vandaan kwam.Demi schreef:Sigaretten as bedoel je? Nou dan moet het maarfes/lou schreef:Nee, het is bloedstelpend en ik meen dat het ook ontsmetoohh dat wordt gillen, denk dat Moos het een wijk verder hoort zo
Bedankt voor de uitleg!![]()
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Ze wilde niet op haar poot staan, omdat het leven wat nu open ligt, de grond raakt (Izzy staat vreemd op haar poten) Nu heb ik een sokje om haar poot gewikkeld, dus niet aan getrokken, maar alleen om die duimnagel en nu loopt ze weer. Dus kijk zo even of het helemaal dicht is en dan haal ik het eraf voor de nacht en ik verwacht dat ze er morgen gewoon weer op loopt. Ze is wel een moppie hoor, geen een keer aan haar sokje gezeten. En wat doet draak klapkaak (Amy duschrico schreef:Julli ehebben ook wel een pech he. Hopelijk zakt de pijn snel en gebruikt ze haar poot weer
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Ik vind het knap dat jullie het zelf gedaan hebben!
Ik had dus bij de da gezeten. Noem me maar een schijterd.....
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Zelfs hier heb ik het gehoordDemi schreef:Neem aan dat je die sirene bedoelde die dwars door je ziel ging? Dat was idd Izzy. Tjee bereik tot Amsterdam, vandaar dat ik doof ben aan een oormoosje schreef:Moos vroeg zich toen ze in Amsterdam was al af waar die pokkeherrie vandaan kwam.Demi schreef:Sigaretten as bedoel je? Nou dan moet het maarfes/lou schreef:Nee, het is bloedstelpend en ik meen dat het ook ontsmetoohh dat wordt gillen, denk dat Moos het een wijk verder hoort zo
Fijn dat hij eraf is. Ik zou het niet gedurfd hebben.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou als ik alleen was geweest vandaag weet ik ook niet of ik het gedaan had en gekund. Moesten haar echt heel goed vasthouden en de ander knippen.Daisy@ schreef:Ik vind het knap dat jullie het zelf gedaan hebben!
Maar in het geval van Iz wel het beste omdat ze vreselijk bang is bij de da. Ben ook echt een schijterd met dit soort dingen en gillende hondjes; daar kan ik al helemaal niet tegen
Maar goed gelukt en in een keer ook nog
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Verbaasd me niks dat je het gehoord hebtAriane schreef:Zelfs hier heb ik het gehoordDemi schreef:Neem aan dat je die sirene bedoelde die dwars door je ziel ging? Dat was idd Izzy. Tjee bereik tot Amsterdam, vandaar dat ik doof ben aan een oormoosje schreef:Moos vroeg zich toen ze in Amsterdam was al af waar die pokkeherrie vandaan kwam.Demi schreef: Sigaretten as bedoel je? Nou dan moet het maaroohh dat wordt gillen, denk dat Moos het een wijk verder hoort zo
![]()
Fijn dat hij eraf is. Ik zou het niet gedurfd hebben.
Denk dat de buurt zich wel afvroeg wat we aan het doen waren. Deur open iedereen buiten en dan echt honden gekrijs. Denk dat ik morgen de dierenpolitie aan de deur heb
- Marlieke met Boris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 1
ik zit hier ook met een hondje met afgescheurde nagel (2 weken geleden gebeurd) maar ben afgelopen donderdag terug naar de DA gemoeten, omdat het er onrustig uit bleef zien. Boris moet dus dagelijks nog met zn pootje in een biotex badje... misschien ook bij Izzy dr pootje dagelijks in een biotex badje?

-
blondie
- Zeer actief
Ik vind het knap maar met twee man gaat vaak beter dan dat je alleen minder prettige dingen moet doen bij bepaalde typetjes
Hoe is het vandaag met de nagel die er niet meer aanzit?
Hoe is het vandaag met de nagel die er niet meer aanzit?
-
Jacq
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vubara
- Aantal honden: 3
oooo wat knap dat je dat zelf hebt gedaan zeg. dat durf ik dus echt niet. (watje)
ben al wel 6x bij de dierenarts geweest met mijn onstuimige hond.
ben al wel 6x bij de dierenarts geweest met mijn onstuimige hond.
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Hoe gaat het nu?

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Gaat goed met madam. Rent weer als een idioot springen knokken met Amy dus ze voelt er volgens mij niks meer van. Maar het is wel rood vind ik. Maar zal wel wegtrekken over een paar dagen denk ik. Morgen moet ze toevallig voor de demodex naar de da dus zal het even laten zien (misschien heb ik helemaal verkeerd geknipt
nee hoor maar of het niet te rood is) ze is er dan toch. Maar ik weet wel dat ik hiervoor niet meer naar de da hoef als er weer eens een een halve nagel heeft. Zeker als je het met z'n tweeen kunt doen
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Ik lees het nu pas. Knap hoor dat je dat zelf durfde te doen.
Een paar weken geleden had Lyndie ook een ingescheurde nagel (blijven hangen achter de rand van een schoen van een vriendin
). Bloeden als een rund, al gilde ze niet. Ze bleef alleen heel zielig met haar voorpootje omhoog zitten.
Ik heb het bloed gestelpt en het laten zitten. Ze heeft het er zelf die nacht afgeknaagt.
Een paar weken geleden had Lyndie ook een ingescheurde nagel (blijven hangen achter de rand van een schoen van een vriendin
Ik heb het bloed gestelpt en het laten zitten. Ze heeft het er zelf die nacht afgeknaagt.