Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Iep begint behoorlijk te groeien nu. Ze verandert nu met de dag, krijgt eindelijk een buikje met babyvetjes en ze begint wat kleur op haar gezichtje te krijgen. Ook haar vacht begint te groeien en haar koppie wordt lekker vol. Ze begint nu écht op papa Bentley te lijken zeg.
Het begon nét te regenen, te waaien en te onweren helaas. Dus het was eigenlijk te donker voor foto's, maar goed het geeft wel weer hoe ze groeit ineens!
Ik ben heel benieuwd hoe ze het op de show gaat doen.
Dankjewel! Ik vind haar kleurverdeling ook erg leuk. Ze is een Chocolatetortiepoint dus Chocoladebruin als basiskleur met rode vlekken tussendoor, het is altijd afwachten hoe dat zich verdeelt. Ik vind dat dat bij Iepie tot nu toe erg leuk is, met die scheiding zo op d'r neusje.