Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

23 oktober is het zo ver

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

winniedekoe
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler
Aantal honden: 1

23 oktober is het zo ver

Ongelezen bericht door winniedekoe »

onze lieve Roxy is inmiddels 3 maal bij de reu geweest en meneer heeft er ook 3 keer boven op gezeten.
dus 23 oktober is het ongeveer zo ver. dan zal mevrouw puppies krijgen.
ik ben heel benieuwd hoe Bella met deze kleine frutsels om zal gaan :19: want dat weten we niet.
's nachts zit Bella zo wie zo in de bench of slaapt ze in haar 'casa' op mijn kamer zodat Roxy 's nachts met de pups alle rust heeft.

ik ben zoo benieuwd wat er uit komt, hoe veel, welke kleuren en de karaktertjes.
en ook zeker houd ik via de fotohoek alles lekker bij.
zowel bij de dracht, als na de dracht tot dat de kleine hupsels weg zijn.

Dat komt nog goed uit ook want ik HOU van foto's maken en maak ze dan ook heel veel. als ik kijk naar Roxy's vorige nestje dan heb ik denk ik wel meer als 100 foto's van elke pup, alleen nina niet want die wou nooit stil zitten o.O

naja ik wou het gewoon even lekker kwijt!

Groetjes van marieke, poot van roxy en een lik van bella (want mevrouw houd van likken)
:W:
Afbeelding
13/03/2011-18/09/2018 I'm going to miss you little girl :roos:
Marion.

Re: 23 oktober is het zo ver

Ongelezen bericht door Marion. »

Wat een bijzonder onderwerp in "Vragen, wensen en opmerkingen" over dit forum :schrik:

Nou ja, veel plezier met je nestje en ik hoop dat je fijne kopers op je wachtlijst hebt.
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Oké, inmiddels een beetje bijgelezen en het lijkt me verstandig dat je Bella op je kamer houdt zodat Roxy rust heeft met haar pups. Verder wens ik je ouders succes, en jou veel genot van het nestje.

Strakjes, nádat dit nestje fijne eigenaren heeft gevonden, zal ik je wel wijzen dat dit tegenwoordig niet meer de manier is om een verantwoord nestje op de wereld te zetten. Jullie houden er zelf wel 1 of meerdere pupjes van?
winniedekoe
Zeer actief

Marion. schreef:Oké, inmiddels een beetje bijgelezen en het lijkt me verstandig dat je Bella op je kamer houdt zodat Roxy rust heeft met haar pups. Verder wens ik je ouders succes, en jou veel genot van het nestje.

Strakjes, nádat dit nestje fijne eigenaren heeft gevonden, zal ik je wel wijzen dat dit tegenwoordig niet meer de manier is om een verantwoord nestje op de wereld te zetten. Jullie houden er zelf wel 1 of meerdere pupjes van?

van dit nestje houden we niks..
2 honden is genoeg in onze woning :p
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Meer dan 100 foto's per pup maar? Hier heb ik er vermoedelijk wel meer per pup per nest. :pffff: :wink:
Maarre, je weet nu net na de dekking toch nog helemaal niet zeker of er pups zullen komen? Je geeft namelijk wél die indruk. :wink:

Mocht het teefje inderdaad drachtig zijn dan zou ik er zeker voor zorgen dat je beide volwassen honden kunt scheiden net voor, tijdens en na de bevalling. Een hond die net moeder geworden is kan heel anders uit de hoek komen dan normaal, en haar pups ook tegen huisgenoten verdedigen.
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

winniedekoe schreef:onze lieve Roxy is inmiddels 3 maal bij de reu geweest en meneer heeft er ook 3 keer boven op gezeten.
dus 23 oktober is het ongeveer zo ver. dan zal mevrouw puppies krijgen.
ik ben heel benieuwd hoe Bella met deze kleine frutsels om zal gaan :19: want dat weten we niet.
's nachts zit Bella zo wie zo in de bench of slaapt ze in haar 'casa' op mijn kamer zodat Roxy 's nachts met de pups alle rust heeft.

ik ben zoo benieuwd wat er uit komt, hoe veel, welke kleuren en de karaktertjes.
en ook zeker houd ik via de fotohoek alles lekker bij.
zowel bij de dracht, als na de dracht tot dat de kleine hupsels weg zijn.

Dat komt nog goed uit ook want ik HOU van foto's maken en maak ze dan ook heel veel. als ik kijk naar Roxy's vorige nestje dan heb ik denk ik wel meer als 100 foto's van elke pup, alleen nina niet want die wou nooit stil zitten o.O

naja ik wou het gewoon even lekker kwijt!

Groetjes van marieke, poot van roxy en een lik van bella (want mevrouw houd van likken)
:W:
Ben benieuwd.
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
winniedekoe
Zeer actief

LongFields schreef:Meer dan 100 foto's per pup maar? Hier heb ik er vermoedelijk wel meer per pup per nest. :pffff: :wink:
Maarre, je weet nu net na de dekking toch nog helemaal niet zeker of er pups zullen komen? Je geeft namelijk wél die indruk. :wink:

Mocht het teefje inderdaad drachtig zijn dan zou ik er zeker voor zorgen dat je beide volwassen honden kunt scheiden net voor, tijdens en na de bevalling. Een hond die net moeder geworden is kan heel anders uit de hoek komen dan normaal, en haar pups ook tegen huisgenoten verdedigen.
dat zullen we ook zeker doen.
ik wil niet het risico lopen dat er ook maar iets gebeurt
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”