Toontje en het grote gevaarlijke gras

Is het Poezeke nét weer een beetje van de schrik bekomen...

De mini wubba testen.

Slaap lekker Toon!

Moderator: moderatorteam

TomCee schreef:awwwwww..... Ik vind honden puppies leuk, maar ik smelt HELEMAAL van kittens!! Wat een drol
Ja, wat zijn ze stoer en onverschrokken op die leeftijd, he! Die parelhoen rug was vast nog een maatje groter dan poes zelfdagmar88 schreef:TomCee schreef:awwwwww..... Ik vind honden puppies leuk, maar ik smelt HELEMAAL van kittens!! Wat een drol
Ben ook helemaal in m'n nopjes met hem. De tv is overbodig met wat dat beestje allemaal uit aan het kuren is.
Zo'n eigengereide en onverschrokken uk heb ik nog nooit gehad; past perfect hier tussen de groterds.
Gisteren poogde hij er al vandoor te gaan met een parelhoen rug![]()
En er zou hier écht geen boerderij kat komen...
TomCee schreef: Ja, wat zijn ze stoer en onverschrokken op die leeftijd, he! Die parelhoen rug was vast nog een maatje groter dan poes zelf

dagmar88 schreef:TomCee schreef: Ja, wat zijn ze stoer en onverschrokken op die leeftijd, he! Die parelhoen rug was vast nog een maatje groter dan poes zelf
Nou, nooit zo meegemaakt eigenlijk.
Pito (brits korthaar) was op die leeftijd zo'n held dat hij er een kwartier over deed om op de bakstenen voor de open haard te klimmen en er daarna ook niet meer af durfde![]()
Ramses de abessijn kwam pas met 14 weken en Poezeke (bij mij geboren) is altijd het braafste jongetje van de klas geweest.
Toontje maakt er een kunst van zo hard en hoog mogelijk van bed en bank af te springen en klautert weer net zo hard naar boven.
Hij is ook al compleet zindelijk, trekt zich geen reet aan van de honden, volgt 'ome' Ramses als een hondje en de kvv gaat er in alle mogelijke smaken met een noodgang in.

Irta schreef:![]()
Onze britten waren ook zulke helden op sokken als kitten (we hadden 2 zusjes, waarvan een helaas een paar jaar terug is overleden). Daarvoor was ik alleen "htk katten" gewend, dus vond dat heel vreemd destijds. Ze kunnen wel enorm komisch zijn vind ik, en dat kende ik ook niet zo van htkk. Als kitten en ook toen ze jonger was had Liyon bv een opmerkelijke voorkeur voor knalroze frutsels. Ik drink vaak met een rietje, en waar ze ook was, zodra ik een knalroze rietje in mijn drinken had, kwam ze altijd bij me zitten, popelend om het rietje te mogen pakken. Daar ging ze dan mee rondrennen
Als ik een andere kleur had kwam ze niet
En ze liep heel vaak met een knalroze pluche wortel in haar bek. Dat ding was formaat muis, maar daar hadden we er zo veel van, maar geen tweede roze. Die vond ze dus niet interessant. Ze zou en moest die roze wortel hebben
Oja, nog zoiets. Liyon had ook een soort van gekke 5 minuten. Dan ging ze al hoekenslaand door de kamer rennen, en daarbij telkens een stukje tegen de muur op. Verder lag ze dan de hele dag weer lui te zijn
Maar heerlijke foto's weer!
Angeniet schreef:![]()
![]()
wat een heerlijk kattepupsel
![]()
![]()
Je andere kat mag er ook zijn, prachtig stel!
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteTja, daar kan ik je niet mee helpen. Dat standvastig blijven is bij mij gelukkig ook vreselijk misluktPtje schreef:Ohwwww ik moet je topics gaan vermijden anders dan ga ik voor de bijl vrees ik.
Een heerlijk stel katten heb je (pffff moet standvastig blijven, zucht).
Zo liefffff